Teraz jest 22 lis 2017, o 15:47

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Teleprzelew - przekazanie środków.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3515
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 263 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Teleprzelew - przekazanie środków.

Post6 lis 2017, o 16:08

Joanno,

nie, chodzi o bieżący rok, 2017.

========================================
EDYCJA:


Mój błąd, oczywiście chodzi o 07 października 2017.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18533
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Teleprzelew - przekazanie środków.

Post6 lis 2017, o 16:31

sl@w_es,

i przy ponownej próbie wysłania wiadomości, pojawia się ponownie taki sam komunikat?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3515
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 263 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Teleprzelew - przekazanie środków.

Post6 lis 2017, o 16:33

Tak, wiadomość wysłana po raz drugi skutkuje taką samą odpowiedzią.
Trzeci raz sprawdzał nie będę - nie dam Plusowi zarabiać za darmo, za nic.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18533
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Teleprzelew - przekazanie środków.

Post6 lis 2017, o 16:39

sl@w_es,

prześlij proszę zatem krótki opis sytuacji wraz z numerami telefonów przez ten formularz. Nasz pracownik wówczas zweryfikuje sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3515
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 263 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Teleprzelew - przekazanie środków.

Post6 lis 2017, o 16:51

Joanna_Plus napisał(a):sl@w_es,

prześlij proszę zatem krótki opis sytuacji wraz z numerami telefonów przez ten formularz. Nasz pracowników wówczas zweryfikuje sytuację.

Oczekuję od Plusa prawidłowości działania usług zgodnie z Regulaminami i nie mam ochoty po raz kolejny tracić czasu na opisywanie problemu, aby ten (Plus) mógł przywrócić coś do prawidłowego działania.
Nikt mi nie zwróci straconego czasu.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18533
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Teleprzelew - przekazanie środków.

Post6 lis 2017, o 17:06

sl@w_es,

powyższa sytuacja wymaga wglądu w konto numeru. Alternatywą może być kontakt telefoniczny z naszym BOK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3515
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 263 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Teleprzelew - przekazanie środków.

Post6 lis 2017, o 17:24

Joanno,

po raz kolejny napiszę, że z mojej strony warunki do wykonania Teleprzelewu zostały spełnione; posiadam wiadomości "z" i "na" nr 5511 z dnia 7 października i jestem na 1000% pewien, że nie jest inaczej.
To Plus ma problem ze swoim systemem.
Kontakt z BOK to loteria - raz pomogą, kolejnym razem nie potrafią zrozumieć o czym się do nich mówi, więc nawet nie będę próbował.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18533
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Teleprzelew - przekazanie środków.

Post6 lis 2017, o 17:52

sl@w_es,
Joanna_Plus napisał(a):sl@w_es,

prześlij proszę zatem krótki opis sytuacji wraz z numerami telefonów przez ten formularz. Nasz pracownik wówczas zweryfikuje sytuację.

Jeżeli zdecydujesz się skorzystać z tej formy kontaktu, to podaj mi proszę numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej. Przekażę wówczas sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

zaab

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 27 lip 2017, o 02:43
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Teleprzelew - przekazanie środków.

Post8 lis 2017, o 03:47

Pani Joanno,

Uprzejmie proszę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji.
Numer referencyjny reklamacji: 171108-000195.

Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18533
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Teleprzelew - przekazanie środków.

Post8 lis 2017, o 10:54

zaab,
zaab napisał(a):Numer referencyjny reklamacji: 171108-000195.

Przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

zaab

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 27 lip 2017, o 02:43
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Teleprzelew - przekazanie środków.

Post17 lis 2017, o 03:06

Rozpatrzenie mojej reklamacji i odpowiedź jaką otrzymałem to chyba jakiś żart. Dodatkowe opłaty w roamingu nie powinny być pobrane. Jednakże reklamacja jest rozpatrzona negatywnie, czym nie jestem usatysfakcjonowany. Dodatkowo odpowiedź listownie pocztą jest w tym przypadku marnotrawstwem papieru i czasu na jej dostarczenie. Nie rozumiem dlaczego odpowiedź nie mogła być przesłana drogą elektroniczną na moje konto w bok.plusgsm.pl.
Duży minus dla Plusa.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18533
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Teleprzelew - przekazanie środków.

Post17 lis 2017, o 10:43

zaab,

opisz sytuacje jeszcze raz i podaj mi proszę ponownie numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

zaab

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 27 lip 2017, o 02:43
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Teleprzelew - przekazanie środków.

Post17 lis 2017, o 12:33

Joanna_Plus napisał(a):zaab,

opisz sytuacje jeszcze raz i podaj mi proszę ponownie numer zgłoszenia.


Pani Joanno wysłałem reklamację ponownie. Nowy numer referencyjny to 171117-000911.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18533
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Teleprzelew - przekazanie środków.

Post17 lis 2017, o 13:30

zaab,

przekazane :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 42 gości