Strona 10 z 12
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
: 6 lis 2017, o 17:08
autor: sl@w_es
Joanno,
nie, chodzi o bieżący rok, 2017.
========================================
EDYCJA:
Mój błąd, oczywiście chodzi o 07 października 2017.
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
: 6 lis 2017, o 17:31
autor: Joanna_Plus
sl@w_es,
i przy ponownej próbie wysłania wiadomości, pojawia się ponownie taki sam komunikat?
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
: 6 lis 2017, o 17:33
autor: sl@w_es
Tak, wiadomość wysłana po raz drugi skutkuje taką samą odpowiedzią.
Trzeci raz sprawdzał nie będę - nie dam Plusowi zarabiać za darmo, za nic.
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
: 6 lis 2017, o 17:39
autor: Joanna_Plus
sl@w_es,
prześlij proszę zatem krótki opis sytuacji wraz z numerami telefonów przez ten
formularz. Nasz pracownik wówczas zweryfikuje sytuację.
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
: 6 lis 2017, o 17:51
autor: sl@w_es
Joanna_Plus pisze:sl@w_es,
prześlij proszę zatem krótki opis sytuacji wraz z numerami telefonów przez ten
formularz. Nasz pracowników wówczas zweryfikuje sytuację.
Oczekuję od Plusa prawidłowości działania usług zgodnie z Regulaminami i nie mam ochoty po raz kolejny tracić czasu na opisywanie problemu, aby ten
(Plus) mógł przywrócić coś do prawidłowego działania.
Nikt mi nie zwróci straconego czasu.
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
: 6 lis 2017, o 18:06
autor: Joanna_Plus
sl@w_es,
powyższa sytuacja wymaga wglądu w konto numeru. Alternatywą może być kontakt telefoniczny z naszym
BOK.
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
: 6 lis 2017, o 18:24
autor: sl@w_es
Joanno,
po raz kolejny napiszę, że z mojej strony warunki do wykonania Teleprzelewu zostały spełnione; posiadam wiadomości "z" i "na" nr 5511 z dnia 7 października i jestem na 1000% pewien, że nie jest inaczej.
To Plus ma problem ze swoim systemem.
Kontakt z BOK to loteria - raz pomogą, kolejnym razem nie potrafią zrozumieć o czym się do nich mówi, więc nawet nie będę próbował.
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
: 6 lis 2017, o 18:52
autor: Joanna_Plus
sl@w_es,
Joanna_Plus pisze:sl@w_es,
prześlij proszę zatem krótki opis sytuacji wraz z numerami telefonów przez ten
formularz. Nasz pracownik wówczas zweryfikuje sytuację.
Jeżeli zdecydujesz się skorzystać z tej formy kontaktu, to podaj mi proszę numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej. Przekażę wówczas sprawę dalej.
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
: 8 lis 2017, o 04:47
autor: zaab
Pani Joanno,
Uprzejmie proszę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji.
Numer referencyjny reklamacji: 171108-000195.
Pozdrawiam
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
: 8 lis 2017, o 11:54
autor: Joanna_Plus
zaab,
zaab pisze:Numer referencyjny reklamacji: 171108-000195.
Przekazałam sprawę dalej.
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
: 17 lis 2017, o 04:06
autor: zaab
Rozpatrzenie mojej reklamacji i odpowiedź jaką otrzymałem to chyba jakiś żart. Dodatkowe opłaty w roamingu nie powinny być pobrane. Jednakże reklamacja jest rozpatrzona negatywnie, czym nie jestem usatysfakcjonowany. Dodatkowo odpowiedź listownie pocztą jest w tym przypadku marnotrawstwem papieru i czasu na jej dostarczenie. Nie rozumiem dlaczego odpowiedź nie mogła być przesłana drogą elektroniczną na moje konto w bok.plusgsm.pl.
Duży minus dla Plusa.
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
: 17 lis 2017, o 11:43
autor: Joanna_Plus
zaab,
opisz sytuacje jeszcze raz i podaj mi proszę ponownie numer zgłoszenia.
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
: 17 lis 2017, o 13:33
autor: zaab
Joanna_Plus pisze:zaab,
opisz sytuacje jeszcze raz i podaj mi proszę ponownie numer zgłoszenia.
Pani Joanno wysłałem reklamację ponownie. Nowy numer referencyjny to 171117-000911.
Re: Teleprzelew - przekazanie środków.
: 17 lis 2017, o 14:30
autor: Joanna_Plus
zaab,
przekazane
.
Pieniądze na koncie
: 12 gru 2017, o 18:09
autor: daro32
Witam. Mój stan konta to ponad 300zł. Czy jest możliwość gdzieś te pieniądze przelać/wysłać lub doładować komuś konto albo jakieś inne możliwości. Próbowałem wysyłać sms o treści: P [kwota przelewu] [numer osoby] ale u mnie to nie działa. Z góry dziękuję za pomoc