Teraz jest 24 cze 2018, o 08:00

Zostaw Kontakt





reklamacja

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Iza695

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 19
  • Dołączył(a): 7 sty 2013, o 19:32
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus Mix
  • Model telefonu: Sony Xperia J

reklamacja

Post7 sty 2013, o 19:36

Witam
30 listopada w serwisie Plusa zgłaszałam reklamację w sprawie stanu konta. Odpowiedź miała przyjść w ciągu 30 dni. Dziś mija 38 dzień, a decyzji w tej sprawie jak nie było tak nie ma. Czy jest możliwość, żebym się w jakiś sposób dowiedziała? bo na kontakt z konsultantem w BOK nie mam co liczyć..
Avatar użytkownika

GyniO

Re: reklamacja

Post7 sty 2013, o 20:38

Może chodziło o 30 dni roboczych?
Offline
Avatar użytkownika

Jrv

V.I.P.

  • Posty: 1218
  • Dołączył(a): 5 paź 2011, o 19:10
  • Lokalizacja: Łódź
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 5 razy
  • Moja taryfa: demo
  • Model telefonu: Arc S

Re: reklamacja

Post8 sty 2013, o 07:54

Jeżeli mija 30dni od dnia zarejestrowania wniosku reklamacji to jest ona automatycznie traktowana jako zasadna i przyznawane są Twoje roszczenia.
Podejrzewam jednak, że zostało to złożone jako PISMO i tutaj operator nie ma żadnego limitu czasu na rozpatrzenie.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Offline
Avatar użytkownika

Iza695

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 19
  • Dołączył(a): 7 sty 2013, o 19:32
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus Mix
  • Model telefonu: Sony Xperia J

Re: reklamacja

Post8 sty 2013, o 09:18

tak, zostało złożone jako pismo..pracownik Plusa poinformował mnie, że do 30 dni mają czas do podjęcia decyzji..
czyli co, mogę sobie czekać w nieskończoność?
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: reklamacja

Post8 sty 2013, o 10:19

Iza695 czego tyczyło się to pismo?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Iza695

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 19
  • Dołączył(a): 7 sty 2013, o 19:32
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus Mix
  • Model telefonu: Sony Xperia J

Re: reklamacja

Post8 sty 2013, o 18:39

dotyczyło minusowego stanu konta..
Offline
Avatar użytkownika

785398074

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 8 sty 2013, o 19:42
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: MixV
  • Model telefonu: sony ericsson xperia mini pro

Re: reklamacja

Post8 sty 2013, o 20:21

No właśnie ja mam dokładnie ten sam problem, od kilku miesięcy giną mi z konta pieniądze i do tego konto jest minusowe.. skąd, jak, dlaczego?? nie mam pojęcia i bardzo mnie to denerwuje, zamierzam coś z tym zrobić.. 24 grudnia zginęło mi z konta 20 zł i 1 zł na sms , które wysyłałam, nie dochodziły, odbiorca ich nie otrzymał a kasa zniknęła.. z 21 zł zrobiło się 6 gr a po kilku dniach nagle - 46 gr.. gdyby to była jednorazowa sytuacja może bym odpuściła, ale to się powtarza.. i zawsze konczę z minusowym kontem.. mogę przęłknąć fakt,że transfer mi sie kończy nie wiadomo dlaczego mimo,że mało uzywam neta w telefonie, ale nie dam się okradać i z całą pewnością złożę reklamację a jeśli nie zostaną wyjaśnione powody znikania moich pieniędzy będę dążyła do rozwiązania umowy z tą siecią, bo nie zamierzam wyrzucać pieniędzy w błoto!!!
Offline

Garjusz

Administrator

Administrator

  • Posty: 2870
  • Dołączył(a): 5 paź 2007, o 17:42
  • Lokalizacja: PlusForum
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 40 razy
  • Moja taryfa: Moja
  • Model telefonu: SONY XPERIA T3

Re: reklamacja

Post8 sty 2013, o 20:57

785398074 może twój xperia mini pro sam łączy się z internetem, ten telefon jest na androidzie, a android lubi coś sobie aktualizować, lub któraś z aplikacji...
Offline
Avatar użytkownika

Jrv

V.I.P.

  • Posty: 1218
  • Dołączył(a): 5 paź 2011, o 19:10
  • Lokalizacja: Łódź
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 5 razy
  • Moja taryfa: demo
  • Model telefonu: Arc S

Re: reklamacja

Post8 sty 2013, o 21:02

785398074 napisał(a):No właśnie ja mam dokładnie ten sam problem, od kilku miesięcy giną mi z konta pieniądze i do tego konto jest minusowe.. skąd, jak, dlaczego?? nie mam pojęcia i bardzo mnie to denerwuje, zamierzam coś z tym zrobić.. 24 grudnia zginęło mi z konta 20 zł i 1 zł na sms , które wysyłałam, nie dochodziły, odbiorca ich nie otrzymał a kasa zniknęła.. z 21 zł zrobiło się 6 gr a po kilku dniach nagle - 46 gr.. gdyby to była jednorazowa sytuacja może bym odpuściła, ale to się powtarza.. i zawsze konczę z minusowym kontem.. mogę przęłknąć fakt,że transfer mi sie kończy nie wiadomo dlaczego mimo,że mało uzywam neta w telefonie, ale nie dam się okradać i z całą pewnością złożę reklamację a jeśli nie zostaną wyjaśnione powody znikania moich pieniędzy będę dążyła do rozwiązania umowy z tą siecią, bo nie zamierzam wyrzucać pieniędzy w błoto!!!


Może weź do rączki instrukcje swojego telefonu albo można chociaż poczytać na forach czym są smartfony i jaką funkcjonalność mają.
Obłędne jest to, że kupuje się telefony kompletnie nic o nich nie wiedząc a później trwając w swojej ignorancji oczekuje się wyjaśnień od operatora.

Moje panie wykupcie sobie pakiety typu non stop albo wyłączcie transmisje w danych w telefonie lub usługę GPRS na karcie sim. Problem zniknie.

Co do odpowiedzi na pismo to nie nieskończoność ponieważ operator odpowie. Zwyczajnie nie ma na to limitu 30dni 90dni czy coś w tym stylu. Gdyby to była reklamacja to oczywiście tak. Ale robiący się debet na koncie wskazuje na połączenia z internetem właśnie. Używasz smartfona więc nie jest to niczym niezwykłym a wręcz standardowym. Jeżeli tak faktycznie jest to nie masz co liczyć na jakiekolwiek zwroty środków. W Xperi J powinna być opcja użycie danych 0 menu/ustawienia/sieci zwykłe i bezprzewodowe/użycie danych - zobacz ile Twój telefon korzysta z internetu, jakie aplikacje itp. Myślę, że wszystko się wyjaśni.
A w celu dalszych wyjaśnień zapraszam do użycia opcji szukaj na forum - tematów tego typu było wiele i wszystko ładnie tam zostało wyjaśnione.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Offline
Avatar użytkownika

Iza695

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 19
  • Dołączył(a): 7 sty 2013, o 19:32
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus Mix
  • Model telefonu: Sony Xperia J

Re: reklamacja

Post8 sty 2013, o 21:23

Sens w tym, że transmisja danych została wyłączona w dniu zakupu telefonu i nic nie było zmieniane..Tym samym nie korzystałam z internetu w telefonie, na wykresie użycia danych również nic nie ma..dlatego też 187zł na minusie, bez używania internetu, tym bardziej z wyłączoną transmisją danych jest dla mnie dziwne..
Offline
Avatar użytkownika

Jrv

V.I.P.

  • Posty: 1218
  • Dołączył(a): 5 paź 2011, o 19:10
  • Lokalizacja: Łódź
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 5 razy
  • Moja taryfa: demo
  • Model telefonu: Arc S

Re: reklamacja

Post8 sty 2013, o 21:27

Tu masz rację, że dziwne... ale wyłączona transmisja jedynie w telefonie prawda? A mmsy? Wysyłałaś/odbierałaś?
Poza internetem nie ma tak naprawdę innej możliwości znikających środków z konta - jeszcze zawieszone usługi sms ale to sprawa marginalna.
Dzwoniąc do BOK coś Ci powiedzieli?
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Offline
Avatar użytkownika

Iza695

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 19
  • Dołączył(a): 7 sty 2013, o 19:32
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus Mix
  • Model telefonu: Sony Xperia J

Re: reklamacja

Post8 sty 2013, o 21:29

żadnych mms'ów..do BOK dzwoniłam, ale na kontakt z konsultantem nie ma szans, próbowałam kilka razy..
myślałam, że tutaj otrzymam jakąś konkretną informację :) bo nie wiem co robić, czy doładować konto czy czekać..
Offline
Avatar użytkownika

Jrv

V.I.P.

  • Posty: 1218
  • Dołączył(a): 5 paź 2011, o 19:10
  • Lokalizacja: Łódź
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 5 razy
  • Moja taryfa: demo
  • Model telefonu: Arc S

Re: reklamacja

Post8 sty 2013, o 21:43

Dzwoń teraz do BOK albo za godzinę :) połączysz się szybko i o ile jesteś właścicielem numeru to powinno się wszystko wyjaśnić.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Offline
Avatar użytkownika

Iza695

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 19
  • Dołączył(a): 7 sty 2013, o 19:32
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus Mix
  • Model telefonu: Sony Xperia J

Re: reklamacja

Post8 sty 2013, o 21:47

jeśli jestem osobą upoważnioną do zmian w Umowie, to czy otrzymam jakieś informacje? :)
Offline
Avatar użytkownika

Jrv

V.I.P.

  • Posty: 1218
  • Dołączył(a): 5 paź 2011, o 19:10
  • Lokalizacja: Łódź
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 5 razy
  • Moja taryfa: demo
  • Model telefonu: Arc S

Re: reklamacja

Post8 sty 2013, o 21:58

Jeżeli jesteś dopisana imiennie do konta to tak.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Następna strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 73 gości