Teraz jest 22 cze 2018, o 02:38

Zostaw Kontakt





reklamacja

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5299
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 346 razy
    Otrzymał podziękowań: 457 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: reklamacja

Post26 sty 2018, o 12:21

viewtopic.php?f=98&t=20932&p=233238#p233238

Strach przed czym? W tamtym poście nawet nie potrafiłeś napisać z czym masz problem.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19164
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1572 razy

Re: reklamacja

Post26 sty 2018, o 15:04

Exandros,

prośba o stosowanie się do regulaminu forum.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

wiesiorek

Prawie PlusManiak

  • Posty: 30
  • Dołączył(a): 5 lis 2017, o 19:25
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: reklamacja

Post1 mar 2018, o 19:16

Witam
W jaki inny skuteczny sposób mogę skutecznie zgłosić reklamację telefonu na kartę, poza osobistą wizytą w punkcie plusa
Próbowałem poprzez formularz na stronie , ale nic z tego cały czas system próbuje zmusić mnie do założenia jakiegoś nowego konta , nadmieniam , że konto jako abonent na abonament już posiadam , ale jak widzę osoby mające telefony na kartę to coś gorszego .
Złożyłem już jedną reklamację , ale dostałem odpowiedź dla numeru abonamentowego na którego to numeru nic nie reklamowałem .
Dzisiaj i wczoraj znów zostały pobrane środki za wysłanie wiadomości SMS tym razem tylko 0,62zł/sms , ale za to w ilości 6x co daje 3,72zł. wcześniej 2,62zł i tak dojdzie do kilkunastu złotych w roku.
Czy w dobie internetu musimy się osobiście kłaniać pracownikom plusa w punktach obsługi?
Proszę o jakąś sensowną informację.
Wiesiek
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3596
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 273 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: reklamacja

Post1 mar 2018, o 20:41

wiesiorek napisał(a):(...) Czy w dobie internetu musimy się osobiście kłaniać pracownikom plusa w punktach obsługi?
Proszę o jakąś sensowną informację.
Wiesiek

Nie musisz kłaniać się pracownikom Plusa, wystarczy, że opiszesz dokładnie to co chcesz reklamować i wyślesz na adres: bok@plus.pl z podaniem swoich danych danych i rzecz jasna numeru, którego reklamacja dotyczy.
Dodam, że reklamację może złożyć tylko właściciel numeru, a więc dane składającego reklamację i właściciela muszą być tożsame.
W informacji zwrotnej otrzymasz nr zagadnienia.
Poprzednia strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości