reklamacja
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 105
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 sty 2013, o 01:58
- Kontakt:
Re: reklamacja
Joanna_Plus nie zgłaszałem kwestii o których pisałem powyżej. Fakt faktem dość sporą kwotę straciłem wtedy na nie chcianych aktualizacjach, ale uznałem to za błąd ustawień (nowego) telefonu. Także nie małą kwotę straciłem na czterech nie udanych próbach połączenia z numerem 2601 i oczekiwaniu na konsultanta (tematem był właśnie zasięg) i w końcu nie dostarczone sms w okresie przedświątecznym za które środki zostały pobrane. Gdybym chciał zgłaszać mógłbym owszem, lecz i tak bym nic nie zyskał. Konsultanci powiedzieli by że to już nie ich wina i na tym by się zakończyło.
Odpowiadam tylko na Forum. Nie odpowiadam na PW.
Re: reklamacja
Czy XperiaJ czy XperiaT działają tak samo i również straciłbyś pieniądze skoro z takich urządzeń korzystać nie potrafisz.
Żaden pracownik Plusa nie ma obowiązku informować Cię o funkcjach urządzenia - jedynie o taryfie w jakiej się znajdziesz po przedłużeniu umowy.
Zwrot jest możliwy w ciągu 10dni i reguluje to prawo konsumenckie, jak i formularz, który otrzymałeś - nie wiem po co miałbyś kontaktować się z BOK.
Naprawa szkód? Nie powstało to z winy operatora więc nie ma tu zasadności by operator pokrywał opłaty za internet w telefonie, którego nierozważnie używałeś.
Żaden pracownik Plusa nie ma obowiązku informować Cię o funkcjach urządzenia - jedynie o taryfie w jakiej się znajdziesz po przedłużeniu umowy.
Zwrot jest możliwy w ciągu 10dni i reguluje to prawo konsumenckie, jak i formularz, który otrzymałeś - nie wiem po co miałbyś kontaktować się z BOK.
Naprawa szkód? Nie powstało to z winy operatora więc nie ma tu zasadności by operator pokrywał opłaty za internet w telefonie, którego nierozważnie używałeś.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Re: reklamacja
Witam. Żeby nie śmiecić nowym tematem, pozwolę sobie zapytać tutaj..:)
W zeszły poniedziałek (Poznań) oddałem telefon (HTC One X) do naprawy na podstawie gwarancji. Ile z reguły może trwać cały ten proces (od oddania przez naprawę do otrzymania z powrotem)..? Czy stan naprawy można w jakiś sposób śledzić?
W zeszły poniedziałek (Poznań) oddałem telefon (HTC One X) do naprawy na podstawie gwarancji. Ile z reguły może trwać cały ten proces (od oddania przez naprawę do otrzymania z powrotem)..? Czy stan naprawy można w jakiś sposób śledzić?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22352
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reklamacja
Witam lesniak17,
czas naprawy jest uzależniony od tego, czy będzie wymagał sprowadzenia części czy nie. Na ogół jest to do 14 dni roboczych.
Stan naprawy powinieneś móc śledzić za pośrednictwem tej strony: http://www.regenersis.pl/stan.aspx.
czas naprawy jest uzależniony od tego, czy będzie wymagał sprowadzenia części czy nie. Na ogół jest to do 14 dni roboczych.
Stan naprawy powinieneś móc śledzić za pośrednictwem tej strony: http://www.regenersis.pl/stan.aspx.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja
Joanna_Plus mam jeszcze jedno pytanie, na odpowiedź na przesłaną reklamację ile mam mniej więcej czekać?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22352
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reklamacja
Iza695,
a ten numer telefonu, którego sprawa dotyczyła, jest włączony?
a ten numer telefonu, którego sprawa dotyczyła, jest włączony?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja
tak, cały czas jest włączony.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22352
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reklamacja
Iza695,
z tego co wiem, Twoja reklamacja została już rozpatrzona .
z tego co wiem, Twoja reklamacja została już rozpatrzona .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja
właśnie sprawdziłam stan konta i rzeczywiście się zmienił ;d bardzo dziękuje za pomoc :)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22352
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reklamacja
Iza695,
cieszę się, że sprawa się wyjaśniła.
cieszę się, że sprawa się wyjaśniła.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja
mam jeszcze jedno pytanie..zasiliłam konto za 50zł i w dalszym ciągu ważność konta mam do 29.12, nic nie zostało odblokowane..czy to oznacza, że muszę po raz kolejny doładować konto za 50zł, aby odblokować możliwość wykonywania połączeń?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22352
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reklamacja
Iza695,
a czy na Twoim numerze nie była ostatnio przedłużana umowa? Albo podpisywana nowa aktywacja?
a czy na Twoim numerze nie była ostatnio przedłużana umowa? Albo podpisywana nowa aktywacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja
tak, była przedłużana..już doładowałam drugi raz i jest okej :)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22352
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: reklamacja
Iza695,
no właśnie jeżeli umowa jest przedłużana, to w pierwszych 30-tu dniach, trzeba konto zasilić dwukrotnie.
no właśnie jeżeli umowa jest przedłużana, to w pierwszych 30-tu dniach, trzeba konto zasilić dwukrotnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Reklamacja w Plusie-zniechęcanie czy zdobywanie danych klien
Zostałam zmuszona :) do złożenia reklamacji. Zalogowałam się do Plus online i..szok, użytkownik na kartę nie ma możliwości zgłoszenia reklamacji w najprostszy i dostępny u wszystkich innych operatorów sposób, poprzez konto danego nr. Ten przywilej jest zarezerwowany tylko dla posiadaczy abonamentu.
Na szczęście jestem zarejestrowana na forum więc miałam szanse skorzystać z pomocy konsultantki (pozdrawiam Joannę :) ). A co z użytkownikiem, który nie ma konta na forum a chce zgłosić reklamacje? Zostaje dziwnie zatytułowany formularz "Zadaj pytanie". Dokopać się do niego wcale nie jest prosto a to jeszcze nie koniec biegu z przeszkodami. Pierwsza standardowa odpowiedź, którą konsultanci mogą wpisywać nawet bez czytania zgłoszenia to: Prosimy o uzupełnienie danych, imię, nazwisko oraz adres. Jest to warunkiem rozpatrzenia reklamacji ale żeby było śmieszniej formularz :) tych danych nie przewiduje. Dzięki temu nieświadomy klient po całym dniu oczekiwania dostaje "merytoryczną" odpowiedź: Podaj dane.
Czy takie przeciąganie sprawy ma zniechęcić klienta? Czy zabieg z uniemożliwieniem składania reklamacji przez konto ma na celu wyłudzenie danych? Jeśli reklamacja jest zgłaszana poza Plus online operator pod pozorem niezbędnej identyfikacji może wyciągać od nas dowolne informacje, nie tylko imię i nazwisko ale również adres. Klient staje przed ultimatum-albo poda swoje dane albo zgłoszenie, nawet najbardziej zasadne, zostanie automatycznie odrzucone
EDIT:
Rozpisałam się a chodzi mi głównie o zwrócenie uwagi na pozbawianie możliwości składania reklamacji poprzez system zarządzania kontem. Ta funkcjonalność jest standardem w innych sieciach i dotyczy wszystkich użytkowników, nie tylko wybranej grupy (abonament).
Mam nadzieje, że ta może dosyć krytyczna w formie sugestia nie wpłynie na sposób rozpatrzenia mojej reklamacji
Na szczęście jestem zarejestrowana na forum więc miałam szanse skorzystać z pomocy konsultantki (pozdrawiam Joannę :) ). A co z użytkownikiem, który nie ma konta na forum a chce zgłosić reklamacje? Zostaje dziwnie zatytułowany formularz "Zadaj pytanie". Dokopać się do niego wcale nie jest prosto a to jeszcze nie koniec biegu z przeszkodami. Pierwsza standardowa odpowiedź, którą konsultanci mogą wpisywać nawet bez czytania zgłoszenia to: Prosimy o uzupełnienie danych, imię, nazwisko oraz adres. Jest to warunkiem rozpatrzenia reklamacji ale żeby było śmieszniej formularz :) tych danych nie przewiduje. Dzięki temu nieświadomy klient po całym dniu oczekiwania dostaje "merytoryczną" odpowiedź: Podaj dane.
Czy takie przeciąganie sprawy ma zniechęcić klienta? Czy zabieg z uniemożliwieniem składania reklamacji przez konto ma na celu wyłudzenie danych? Jeśli reklamacja jest zgłaszana poza Plus online operator pod pozorem niezbędnej identyfikacji może wyciągać od nas dowolne informacje, nie tylko imię i nazwisko ale również adres. Klient staje przed ultimatum-albo poda swoje dane albo zgłoszenie, nawet najbardziej zasadne, zostanie automatycznie odrzucone
EDIT:
Rozpisałam się a chodzi mi głównie o zwrócenie uwagi na pozbawianie możliwości składania reklamacji poprzez system zarządzania kontem. Ta funkcjonalność jest standardem w innych sieciach i dotyczy wszystkich użytkowników, nie tylko wybranej grupy (abonament).
Mam nadzieje, że ta może dosyć krytyczna w formie sugestia nie wpłynie na sposób rozpatrzenia mojej reklamacji
Ostatnio zmieniony 31 gru 2016, o 12:31 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów tego samego autora pisanych jeden pod drugim - proszę używać opcji edycji posta.
Powód: Połączenie postów tego samego autora pisanych jeden pod drugim - proszę używać opcji edycji posta.