reklamacja

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
michal8937
PlusManiak
Posty: 125
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 17 maja 2011, o 19:04
Kontakt:

Re: Reklamacja w Plusie-zniechęcanie czy zdobywanie danych k

Post autor: michal8937 »

Pugilares pisze:Nie przejmuj się. W zeszłym roku składałem reklamację w formie pisemnej w salonie Plusa. Po paru dniach przyszedł SMS, że reklamacja wpłynęła, numer sprawy i aby oczekiwać na odpowiedź. Na razie minęły 3 miesiące i odpowiedź jeszcze nie nadeszła. Czekam dalej.
W takim wypadku masz domniemanie uznania reklamacji!
kimer44
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 15 paź 2014, o 23:44

Błędny krótki kod na stronie-reklamacja odrzucona

Post autor: kimer44 »

Bardzo niekompetentni doradcy klienta u was pracują. Taki Pan Damian Jarzyna np., który nie potrafi obiektywnie ocenić reklamacji [Zagadnienie: 170207-001405] na podstawie chociażby przedstawionych przeze mnie zrzutów ekranu i mojego opisu błędu na stronie plus.pl Błąd polegał na błędnym kodzie (*136*11*15#) w tabelce z krótkimi kodami na stronie odpowiedniej do mojego planu taryfowego (plus na kartę bez limitu)-nad tą tabelką, w tytule strony jest (albo była) nazwa mojego planu. W tej tabelce opisany był jako pakiet internet 1 gb za 10-lub 13 zł (nie pamiętam, jutro z pracy mogę dosłać screeny). W efekcie mylnych informacji na waszej stronie wydałem 30 zł na nielimitowane rozmowy i smsy do wszystkich (czego nie potrzebowałem) zamiast 10 zł za uzupełnienie zużytego pakietu internetu. Zdaniem doradcy klienta rozpatrującego reklamację jest ona bezzasadna, bo ten kod służy w tej taryfie do aktywacji "rozmów i smsów do wszystkich"(OKR/DJarz/4491059/20.02.17)-no przecież to jakaś paranoja. I co mam zgodnie z pouczeniem w mailu iść do sądu?! dla 30 złotych?! Dla mnie to jest nie tylko brak odpowiedzialności za błędy na firmowej stronie.
To jest po prostu naciąganie ludzi.
Ostatnio zmieniony 21 lut 2017, o 11:59 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Błędny krótki kod na stronie-reklamacja odrzucona

Post autor: habish »

W taryfie Plus na kartę bez limitu, kod: *136*11*15# służy do aktywacji pakietu "Rozmowy i SMS bez limitu ze wszystkimi sieciami komórkowymi" - http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... 15#p192007 (pkt 2).

W taryfie JA+ na kartę, kod: *136*11*15# służy do aktywacji pakietu "1 GB (non stop)" - http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... 15#p192001 (pkt 9).

Pokaż te zrzuty ekranu.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reklamacja

Post autor: Joanna_Plus »

kimer44,
kimer44 pisze:(nie pamiętam, jutro z pracy mogę dosłać screeny)
patryk7588 pisze:Pokaż te zrzuty ekranu.
Dołączam do prośby.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pugilares
PlusManiak
Posty: 132
Rejestracja: 17 cze 2013, o 12:45

Re: reklamacja

Post autor: Pugilares »

Czeski film z Plusem w roli głównej trwa dalej.
Wyjątek z korespondencji z Plusem:
"
[...]
Z poważaniem
Artur XXX
Doradca Klienta

Niniejsza wiadomość została wygenerowana automatycznie, a tym samym w przypadku skierowania odpowiedzi przy użyciu ww. adresu e-mail, nie zostanie ona doręczona do Polkomtel, ani przekierowana do Departamentu Obsługi Klienta (Reklamacje)."

Doradca klienta Artur XXX jest automatyczny?
Ostatnio zmieniony 13 mar 2017, o 14:24 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukrycie danych osobowych.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reklamacja

Post autor: Joanna_Plus »

Pugilares,
Pugilares pisze:Doradca klienta Artur XXX jest automatyczny?
Nie. Reklamacja jest rozpatrywana przez doradcę, natomiast wiadomość e-mail jest generowana automatycznie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pugilares
PlusManiak
Posty: 132
Rejestracja: 17 cze 2013, o 12:45

Re: reklamacja

Post autor: Pugilares »

Czy ktoś coś z tego rozumie?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reklamacja

Post autor: Joanna_Plus »

Pugilares,

a w czym konkretnie jest problem? Doradca, który zajmował się Twoją sprawą to osoba, z krwi i kości ;-), a system, w którym następuje rozpatrzenie reklamacji, po jej zamknięciu ma możliwość automatycznego transferuje wiadomość na podany adres e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pugilares
PlusManiak
Posty: 132
Rejestracja: 17 cze 2013, o 12:45

Re: reklamacja

Post autor: Pugilares »

Konkretnie problem polega na tym, że 15 listopada 2016 roku złożyłem reklamację w formie pisemnej w 2 egz. w salonie Plusa przy al. Jana Pawła II w Warszawie. Nie doczekałem się żadnej odpowiedzi do stycznia 2017 r., więc przesłałem do Polkomtela zgłoszenie, że brak odpowiedzi na reklamację od ponad 2 miesięcy. Załączyłem kopię pisma z 15 listopada 2016 r. W odpowiedzi doradca Artur Paluch odpisał e-mailem, że odpowiedź została udzielona w październiku 2016 i przytoczył treść pisma z października 2016 r. W końcowej części swojej wiadomości dodał, że "Wiadomość została wygenerowana automatycznie, a odpowiedź na nią nie dotrze do Polkomtel...". I faktycznie, coś w tym jest, bo przytoczone przez doradcę pismo z października 2016 r. dotyczy innej sprawy, dotyczy innego numeru telefonu. Reklamacja z 15 listopada 2016 r. nadal bez odpowiedzi.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reklamacja

Post autor: Joanna_Plus »

Pugilares,
Pugilares pisze:I faktycznie, coś w tym jest, bo przytoczone przez doradcę pismo z października 2016 r. dotyczy innej sprawy, dotyczy innego numeru telefonu. Reklamacja z 15 listopada 2016 r. nadal bez odpowiedzi.
Prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz. Poproszę wówczas o weryfikację sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pugilares
PlusManiak
Posty: 132
Rejestracja: 17 cze 2013, o 12:45

Re: reklamacja

Post autor: Pugilares »

Czyli normalnie tego nie da się załatwić?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reklamacja

Post autor: Joanna_Plus »

Pugilares,
Pugilares pisze:Czyli normalnie tego nie da się załatwić?
Udzieliliśmy Ci już odpowiedzi na to pytanie: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 70#p213570.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pugilares
PlusManiak
Posty: 132
Rejestracja: 17 cze 2013, o 12:45

Re: reklamacja

Post autor: Pugilares »

To już nie jest czeski film, tylko normalna złośliwość ze strony Plusa. W formie pisemnej zwracam się o to, żeby przywrócono komunikat "Abonent czasowo niedostępny", to Plus uporczywie włącza mi pesudousługę Notka SMS, której nie chcę i ją wyłączam. Ja wyłączam, Plus mi potajemnie włącza...
Dziś dostałem taką odpowiedź od Plusa:

Szanowny Panie

Odpowiadając na zgłoszenie otrzymane xx.3.2017 r., informuję, że zapoznałam się z poruszoną przez Pana kwestią.

Wyjaśniam, iż odpowiedz w przedmiotowej sprawie została do Pana wysłana xx.11.2016 r. w piśmie Znak: xxxxxxx.11.16.

Przepraszam za błędnie wskazany numer telefonu w wysłanej do Pana odpowiedzi w powyższym piśmie. Jednocześnie, potwierdzam iż dla Pana numeru xxxxxxxxx, usługa Notki SMS została odblokowana xx.11.2016 r.

Analiza konta Pana numeru wykazała, że xx.12.2016 r. o xx:xx z pozycji aparatu dokonano ponownej blokady usługi Notka SMS.

W oparciu o Pana zgłoszenie z xx.3.2017 r. na koncie numeru xxxxxxxxxx usługa Notki SMS została ponownie odblokowana.

Mam nadzieje, iż powyższe wyjaśnienia spotkają się z Pana zrozumieniem.

Z poważaniem

Anna XXXX
Doradca Klienta


Niniejsza wiadomość została wygenerowana automatycznie, a tym samym w przypadku skierowania odpowiedzi przy użyciu ww. adresu e-mail, nie zostanie ona doręczona do Polkomtel, ani przekierowana do Departamentu Obsługi Klienta (Reklamacje).
Ostatnio zmieniony 17 mar 2017, o 13:30 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukrycie danych osobowych.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reklamacja

Post autor: Joanna_Plus »

Pugilares,

wielokrotnie prosiliśmy Cię o numer telefonu w celu zbadania sprawy/spraw. Do dziś nie został on nam przesłany. Tym samy kolejne posty w kwestiach jak powyżej - pozostaną bez odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Exandros
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 25 sty 2018, o 13:29

Re: reklamacja

Post autor: Exandros »

Dlaczego mój post dotyczący obsługi infolinii został ukryty ? Czyżby strach przed opinią innych osób ?
ODPOWIEDZ