Teraz jest 21 cze 2018, o 20:39

Zostaw Kontakt





reklamacja

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

michal8937

PlusManiak

  • Posty: 124
  • Dołączył(a): 17 maja 2011, o 18:04
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 109
  • Model telefonu: SG S5

Re: Reklamacja w Plusie-zniechęcanie czy zdobywanie danych k

Post14 lut 2017, o 10:17

Pugilares napisał(a):Nie przejmuj się. W zeszłym roku składałem reklamację w formie pisemnej w salonie Plusa. Po paru dniach przyszedł SMS, że reklamacja wpłynęła, numer sprawy i aby oczekiwać na odpowiedź. Na razie minęły 3 miesiące i odpowiedź jeszcze nie nadeszła. Czekam dalej.


W takim wypadku masz domniemanie uznania reklamacji!
Offline
Avatar użytkownika

kimer44

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 15 paź 2014, o 22:44
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: PNK Bez Limitu
  • Model telefonu: LG X Power

Błędny krótki kod na stronie-reklamacja odrzucona

Post21 lut 2017, o 02:27

Bardzo niekompetentni doradcy klienta u was pracują. Taki Pan Damian Jarzyna np., który nie potrafi obiektywnie ocenić reklamacji [Zagadnienie: 170207-001405] na podstawie chociażby przedstawionych przeze mnie zrzutów ekranu i mojego opisu błędu na stronie plus.pl Błąd polegał na błędnym kodzie (*136*11*15#) w tabelce z krótkimi kodami na stronie odpowiedniej do mojego planu taryfowego (plus na kartę bez limitu)-nad tą tabelką, w tytule strony jest (albo była) nazwa mojego planu. W tej tabelce opisany był jako pakiet internet 1 gb za 10-lub 13 zł (nie pamiętam, jutro z pracy mogę dosłać screeny). W efekcie mylnych informacji na waszej stronie wydałem 30 zł na nielimitowane rozmowy i smsy do wszystkich (czego nie potrzebowałem) zamiast 10 zł za uzupełnienie zużytego pakietu internetu. Zdaniem doradcy klienta rozpatrującego reklamację jest ona bezzasadna, bo ten kod służy w tej taryfie do aktywacji "rozmów i smsów do wszystkich"(OKR/DJarz/4491059/20.02.17)-no przecież to jakaś paranoja. I co mam zgodnie z pouczeniem w mailu iść do sądu?! dla 30 złotych?! Dla mnie to jest nie tylko brak odpowiedzialności za błędy na firmowej stronie.
To jest po prostu naciąganie ludzi.
Ostatnio edytowano 21 lut 2017, o 10:59 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.

Za ten post autor kimer44 otrzymał podziękowanie od
terasabos(22 lut 2017, o 09:56)
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5299
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 346 razy
    Otrzymał podziękowań: 456 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Błędny krótki kod na stronie-reklamacja odrzucona

Post21 lut 2017, o 09:19

W taryfie Plus na kartę bez limitu, kod: *136*11*15# służy do aktywacji pakietu "Rozmowy i SMS bez limitu ze wszystkimi sieciami komórkowymi" - http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... 15#p192007 (pkt 2).

W taryfie JA+ na kartę, kod: *136*11*15# służy do aktywacji pakietu "1 GB (non stop)" - http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... 15#p192001 (pkt 9).

Pokaż te zrzuty ekranu.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19164
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1572 razy

Re: reklamacja

Post21 lut 2017, o 11:03

kimer44,
kimer44 napisał(a):(nie pamiętam, jutro z pracy mogę dosłać screeny)

patryk7588 napisał(a):Pokaż te zrzuty ekranu.

Dołączam do prośby.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Pugilares

PlusManiak

  • Posty: 128
  • Dołączył(a): 17 cze 2013, o 11:45
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: JA+ na kartę
  • Model telefonu: iPhone

Re: reklamacja

Post13 mar 2017, o 12:17

Czeski film z Plusem w roli głównej trwa dalej.
Wyjątek z korespondencji z Plusem:
"
[...]
Z poważaniem
Artur XXX
Doradca Klienta

Niniejsza wiadomość została wygenerowana automatycznie, a tym samym w przypadku skierowania odpowiedzi przy użyciu ww. adresu e-mail, nie zostanie ona doręczona do Polkomtel, ani przekierowana do Departamentu Obsługi Klienta (Reklamacje)."

Doradca klienta Artur XXX jest automatyczny?
Ostatnio edytowano 13 mar 2017, o 13:24 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Ukrycie danych osobowych.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19164
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1572 razy

Re: reklamacja

Post13 mar 2017, o 13:32

Pugilares,
Pugilares napisał(a):Doradca klienta Artur XXX jest automatyczny?

Nie. Reklamacja jest rozpatrywana przez doradcę, natomiast wiadomość e-mail jest generowana automatycznie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Pugilares

PlusManiak

  • Posty: 128
  • Dołączył(a): 17 cze 2013, o 11:45
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: JA+ na kartę
  • Model telefonu: iPhone

Re: reklamacja

Post13 mar 2017, o 14:27

Czy ktoś coś z tego rozumie?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19164
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1572 razy

Re: reklamacja

Post13 mar 2017, o 15:02

Pugilares,

a w czym konkretnie jest problem? Doradca, który zajmował się Twoją sprawą to osoba, z krwi i kości ;-), a system, w którym następuje rozpatrzenie reklamacji, po jej zamknięciu ma możliwość automatycznego transferuje wiadomość na podany adres e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Pugilares

PlusManiak

  • Posty: 128
  • Dołączył(a): 17 cze 2013, o 11:45
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: JA+ na kartę
  • Model telefonu: iPhone

Re: reklamacja

Post13 mar 2017, o 16:29

Konkretnie problem polega na tym, że 15 listopada 2016 roku złożyłem reklamację w formie pisemnej w 2 egz. w salonie Plusa przy al. Jana Pawła II w Warszawie. Nie doczekałem się żadnej odpowiedzi do stycznia 2017 r., więc przesłałem do Polkomtela zgłoszenie, że brak odpowiedzi na reklamację od ponad 2 miesięcy. Załączyłem kopię pisma z 15 listopada 2016 r. W odpowiedzi doradca Artur Paluch odpisał e-mailem, że odpowiedź została udzielona w październiku 2016 i przytoczył treść pisma z października 2016 r. W końcowej części swojej wiadomości dodał, że "Wiadomość została wygenerowana automatycznie, a odpowiedź na nią nie dotrze do Polkomtel...". I faktycznie, coś w tym jest, bo przytoczone przez doradcę pismo z października 2016 r. dotyczy innej sprawy, dotyczy innego numeru telefonu. Reklamacja z 15 listopada 2016 r. nadal bez odpowiedzi.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19164
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1572 razy

Re: reklamacja

Post13 mar 2017, o 16:55

Pugilares,
Pugilares napisał(a):I faktycznie, coś w tym jest, bo przytoczone przez doradcę pismo z października 2016 r. dotyczy innej sprawy, dotyczy innego numeru telefonu. Reklamacja z 15 listopada 2016 r. nadal bez odpowiedzi.

Prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz. Poproszę wówczas o weryfikację sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Pugilares

PlusManiak

  • Posty: 128
  • Dołączył(a): 17 cze 2013, o 11:45
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: JA+ na kartę
  • Model telefonu: iPhone

Re: reklamacja

Post14 mar 2017, o 14:59

Czyli normalnie tego nie da się załatwić?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19164
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1572 razy

Re: reklamacja

Post14 mar 2017, o 16:07

Pugilares,
Pugilares napisał(a):Czyli normalnie tego nie da się załatwić?

Udzieliliśmy Ci już odpowiedzi na to pytanie: viewtopic.php?f=99&t=6858&p=213570#p213570.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Pugilares

PlusManiak

  • Posty: 128
  • Dołączył(a): 17 cze 2013, o 11:45
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: JA+ na kartę
  • Model telefonu: iPhone

Re: reklamacja

Post17 mar 2017, o 11:13

To już nie jest czeski film, tylko normalna złośliwość ze strony Plusa. W formie pisemnej zwracam się o to, żeby przywrócono komunikat "Abonent czasowo niedostępny", to Plus uporczywie włącza mi pesudousługę Notka SMS, której nie chcę i ją wyłączam. Ja wyłączam, Plus mi potajemnie włącza...
Dziś dostałem taką odpowiedź od Plusa:

Szanowny Panie

Odpowiadając na zgłoszenie otrzymane xx.3.2017 r., informuję, że zapoznałam się z poruszoną przez Pana kwestią.

Wyjaśniam, iż odpowiedz w przedmiotowej sprawie została do Pana wysłana xx.11.2016 r. w piśmie Znak: xxxxxxx.11.16.

Przepraszam za błędnie wskazany numer telefonu w wysłanej do Pana odpowiedzi w powyższym piśmie. Jednocześnie, potwierdzam iż dla Pana numeru xxxxxxxxx, usługa Notki SMS została odblokowana xx.11.2016 r.

Analiza konta Pana numeru wykazała, że xx.12.2016 r. o xx:xx z pozycji aparatu dokonano ponownej blokady usługi Notka SMS.

W oparciu o Pana zgłoszenie z xx.3.2017 r. na koncie numeru xxxxxxxxxx usługa Notki SMS została ponownie odblokowana.

Mam nadzieje, iż powyższe wyjaśnienia spotkają się z Pana zrozumieniem.

Z poważaniem

Anna XXXX
Doradca Klienta


Niniejsza wiadomość została wygenerowana automatycznie, a tym samym w przypadku skierowania odpowiedzi przy użyciu ww. adresu e-mail, nie zostanie ona doręczona do Polkomtel, ani przekierowana do Departamentu Obsługi Klienta (Reklamacje).
Ostatnio edytowano 17 mar 2017, o 12:30 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Ukrycie danych osobowych.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19164
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1572 razy

Re: reklamacja

Post17 mar 2017, o 12:37

Pugilares,

wielokrotnie prosiliśmy Cię o numer telefonu w celu zbadania sprawy/spraw. Do dziś nie został on nam przesłany. Tym samy kolejne posty w kwestiach jak powyżej - pozostaną bez odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Exandros

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 25 sty 2018, o 12:29
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Honor 8

Re: reklamacja

Post26 sty 2018, o 12:09

Dlaczego mój post dotyczący obsługi infolinii został ukryty ? Czyżby strach przed opinią innych osób ?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 42 gości