Strona 6 z 11

Re: Reklamacja w Plusie-zniechęcanie czy zdobywanie danych k

: 14 lut 2017, o 11:17
autor: michal8937
Pugilares pisze:Nie przejmuj się. W zeszłym roku składałem reklamację w formie pisemnej w salonie Plusa. Po paru dniach przyszedł SMS, że reklamacja wpłynęła, numer sprawy i aby oczekiwać na odpowiedź. Na razie minęły 3 miesiące i odpowiedź jeszcze nie nadeszła. Czekam dalej.
W takim wypadku masz domniemanie uznania reklamacji!

Błędny krótki kod na stronie-reklamacja odrzucona

: 21 lut 2017, o 03:27
autor: kimer44
Bardzo niekompetentni doradcy klienta u was pracują. Taki Pan Damian Jarzyna np., który nie potrafi obiektywnie ocenić reklamacji [Zagadnienie: 170207-001405] na podstawie chociażby przedstawionych przeze mnie zrzutów ekranu i mojego opisu błędu na stronie plus.pl Błąd polegał na błędnym kodzie (*136*11*15#) w tabelce z krótkimi kodami na stronie odpowiedniej do mojego planu taryfowego (plus na kartę bez limitu)-nad tą tabelką, w tytule strony jest (albo była) nazwa mojego planu. W tej tabelce opisany był jako pakiet internet 1 gb za 10-lub 13 zł (nie pamiętam, jutro z pracy mogę dosłać screeny). W efekcie mylnych informacji na waszej stronie wydałem 30 zł na nielimitowane rozmowy i smsy do wszystkich (czego nie potrzebowałem) zamiast 10 zł za uzupełnienie zużytego pakietu internetu. Zdaniem doradcy klienta rozpatrującego reklamację jest ona bezzasadna, bo ten kod służy w tej taryfie do aktywacji "rozmów i smsów do wszystkich"(OKR/DJarz/4491059/20.02.17)-no przecież to jakaś paranoja. I co mam zgodnie z pouczeniem w mailu iść do sądu?! dla 30 złotych?! Dla mnie to jest nie tylko brak odpowiedzialności za błędy na firmowej stronie.
To jest po prostu naciąganie ludzi.

Re: Błędny krótki kod na stronie-reklamacja odrzucona

: 21 lut 2017, o 10:19
autor: habish
W taryfie Plus na kartę bez limitu, kod: *136*11*15# służy do aktywacji pakietu "Rozmowy i SMS bez limitu ze wszystkimi sieciami komórkowymi" - http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... 15#p192007 (pkt 2).

W taryfie JA+ na kartę, kod: *136*11*15# służy do aktywacji pakietu "1 GB (non stop)" - http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... 15#p192001 (pkt 9).

Pokaż te zrzuty ekranu.

Re: reklamacja

: 21 lut 2017, o 12:03
autor: Joanna_Plus
kimer44,
kimer44 pisze:(nie pamiętam, jutro z pracy mogę dosłać screeny)
patryk7588 pisze:Pokaż te zrzuty ekranu.
Dołączam do prośby.

Re: reklamacja

: 13 mar 2017, o 13:17
autor: Pugilares
Czeski film z Plusem w roli głównej trwa dalej.
Wyjątek z korespondencji z Plusem:
"
[...]
Z poważaniem
Artur XXX
Doradca Klienta

Niniejsza wiadomość została wygenerowana automatycznie, a tym samym w przypadku skierowania odpowiedzi przy użyciu ww. adresu e-mail, nie zostanie ona doręczona do Polkomtel, ani przekierowana do Departamentu Obsługi Klienta (Reklamacje)."

Doradca klienta Artur XXX jest automatyczny?

Re: reklamacja

: 13 mar 2017, o 14:32
autor: Joanna_Plus
Pugilares,
Pugilares pisze:Doradca klienta Artur XXX jest automatyczny?
Nie. Reklamacja jest rozpatrywana przez doradcę, natomiast wiadomość e-mail jest generowana automatycznie.

Re: reklamacja

: 13 mar 2017, o 15:27
autor: Pugilares
Czy ktoś coś z tego rozumie?

Re: reklamacja

: 13 mar 2017, o 16:02
autor: Joanna_Plus
Pugilares,

a w czym konkretnie jest problem? Doradca, który zajmował się Twoją sprawą to osoba, z krwi i kości ;-), a system, w którym następuje rozpatrzenie reklamacji, po jej zamknięciu ma możliwość automatycznego transferuje wiadomość na podany adres e-mail.

Re: reklamacja

: 13 mar 2017, o 17:29
autor: Pugilares
Konkretnie problem polega na tym, że 15 listopada 2016 roku złożyłem reklamację w formie pisemnej w 2 egz. w salonie Plusa przy al. Jana Pawła II w Warszawie. Nie doczekałem się żadnej odpowiedzi do stycznia 2017 r., więc przesłałem do Polkomtela zgłoszenie, że brak odpowiedzi na reklamację od ponad 2 miesięcy. Załączyłem kopię pisma z 15 listopada 2016 r. W odpowiedzi doradca Artur Paluch odpisał e-mailem, że odpowiedź została udzielona w październiku 2016 i przytoczył treść pisma z października 2016 r. W końcowej części swojej wiadomości dodał, że "Wiadomość została wygenerowana automatycznie, a odpowiedź na nią nie dotrze do Polkomtel...". I faktycznie, coś w tym jest, bo przytoczone przez doradcę pismo z października 2016 r. dotyczy innej sprawy, dotyczy innego numeru telefonu. Reklamacja z 15 listopada 2016 r. nadal bez odpowiedzi.

Re: reklamacja

: 13 mar 2017, o 17:55
autor: Joanna_Plus
Pugilares,
Pugilares pisze:I faktycznie, coś w tym jest, bo przytoczone przez doradcę pismo z października 2016 r. dotyczy innej sprawy, dotyczy innego numeru telefonu. Reklamacja z 15 listopada 2016 r. nadal bez odpowiedzi.
Prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz. Poproszę wówczas o weryfikację sprawy.

Re: reklamacja

: 14 mar 2017, o 15:59
autor: Pugilares
Czyli normalnie tego nie da się załatwić?

Re: reklamacja

: 14 mar 2017, o 17:07
autor: Joanna_Plus
Pugilares,
Pugilares pisze:Czyli normalnie tego nie da się załatwić?
Udzieliliśmy Ci już odpowiedzi na to pytanie: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 70#p213570.

Re: reklamacja

: 17 mar 2017, o 12:13
autor: Pugilares
To już nie jest czeski film, tylko normalna złośliwość ze strony Plusa. W formie pisemnej zwracam się o to, żeby przywrócono komunikat "Abonent czasowo niedostępny", to Plus uporczywie włącza mi pesudousługę Notka SMS, której nie chcę i ją wyłączam. Ja wyłączam, Plus mi potajemnie włącza...
Dziś dostałem taką odpowiedź od Plusa:

Szanowny Panie

Odpowiadając na zgłoszenie otrzymane xx.3.2017 r., informuję, że zapoznałam się z poruszoną przez Pana kwestią.

Wyjaśniam, iż odpowiedz w przedmiotowej sprawie została do Pana wysłana xx.11.2016 r. w piśmie Znak: xxxxxxx.11.16.

Przepraszam za błędnie wskazany numer telefonu w wysłanej do Pana odpowiedzi w powyższym piśmie. Jednocześnie, potwierdzam iż dla Pana numeru xxxxxxxxx, usługa Notki SMS została odblokowana xx.11.2016 r.

Analiza konta Pana numeru wykazała, że xx.12.2016 r. o xx:xx z pozycji aparatu dokonano ponownej blokady usługi Notka SMS.

W oparciu o Pana zgłoszenie z xx.3.2017 r. na koncie numeru xxxxxxxxxx usługa Notki SMS została ponownie odblokowana.

Mam nadzieje, iż powyższe wyjaśnienia spotkają się z Pana zrozumieniem.

Z poważaniem

Anna XXXX
Doradca Klienta


Niniejsza wiadomość została wygenerowana automatycznie, a tym samym w przypadku skierowania odpowiedzi przy użyciu ww. adresu e-mail, nie zostanie ona doręczona do Polkomtel, ani przekierowana do Departamentu Obsługi Klienta (Reklamacje).

Re: reklamacja

: 17 mar 2017, o 13:37
autor: Joanna_Plus
Pugilares,

wielokrotnie prosiliśmy Cię o numer telefonu w celu zbadania sprawy/spraw. Do dziś nie został on nam przesłany. Tym samy kolejne posty w kwestiach jak powyżej - pozostaną bez odpowiedzi.

Re: reklamacja

: 26 sty 2018, o 13:09
autor: Exandros
Dlaczego mój post dotyczący obsługi infolinii został ukryty ? Czyżby strach przed opinią innych osób ?