Pakiet internetowy problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 8
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 lis 2015, o 15:18
Re: Pakiet internetowy problem
Pisalam e-mail. Chciałam to załatwić na biurze obsługi ale nie dało rady.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
katarzyna0810,
podaj proszę numer zagadnienia, który dotarł w wiadomości zwrotnej.
podaj proszę numer zagadnienia, który dotarł w wiadomości zwrotnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 17 lis 2015, o 15:18
Re: Pakiet internetowy problem
Reklamacja do Departamentu Reklamacji [Zagadnienie: 160807-000295]
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Pakiet internetowy problem
katarzyna0810,
uzyskałam informację, że Departament Reklamacji rozpatrzył już złożoną reklamację.
Stanowisko Działu Reklamacji możesz poznać kontaktując się z Działem Obsługi Klienta pod numerem 601102601.
uzyskałam informację, że Departament Reklamacji rozpatrzył już złożoną reklamację.
Stanowisko Działu Reklamacji możesz poznać kontaktując się z Działem Obsługi Klienta pod numerem 601102601.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nie działa internet mimo dostępnych GB...
Jestem w Plush na kartę. Taryfa z nielimitowanymi rozmowami o SMS i 1GB internetu (wykorzystałem 100MB jak narazie). Wczoraj wykorzystałem konto do 0zł, dzwoniac na stacjonarny numer. Dzisiaj nie działa mi internet - każda strona poza facebookiem jest rpzekierowywana na stronę z doładowaniami. Dlaczego tak jest, mimo że opłata za usługę została pobrana parę dni wcześniej?
*100#
Stan konta 0:00
Konto Ważne do dnia 15-10-2015
*136#
Aktywne Promocje: rozmowy i SMSy bez limitu i 1GB (919976) 11-09-2016 13:33
*100#
Stan konta 0:00
Konto Ważne do dnia 15-10-2015
*136#
Aktywne Promocje: rozmowy i SMSy bez limitu i 1GB (919976) 11-09-2016 13:33
Ostatnio zmieniony 17 sie 2016, o 13:34 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączonie wątków - ten sam temat.
Powód: Połączonie wątków - ten sam temat.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Pakiet internetowy problem
Zgodnie z regulaminem by skorzystać z pakietu internetowego nalezy mieć dodatni stan konta:t34v2 pisze:*100#
Stan konta 0:00
Konto Ważne do dnia 15-10-2015
9.Abonent może korzystać z Pakietu internetowego, gdy posiada dodatnią wartość swojego konta
(min.1 gr)i jednocześnie znajduje się w Okresie ważności dla Usług wychodzących.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Internet w Plusie Mix 7
Dzień dobry. Od dłuższego już czasu posiadam kartę w Plusie z taryfa Plus Mix 7. Doładowuje co miesiąc obowiązkowe 60 zł, mam włączony pakiet MIX Internet 2GB/10ZŁ i zawsze po wyczerpaniu odnawiałem go kodem reaktywujacym pakiet za 17 zł, problem w tym, że gdy dzisiaj chciałem to zrobić, to otrzymuje informację Usługa niedostępna itd. Jest to kod *121*11*14# i nigdy wcześniej nie było z nim problemu. Zgłaszam się z prośbą o pomoc, bo Internet w telefonie jest dla mnie bardzo ważnym elementem.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 28 sie 2017, o 10:21 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
Witaj Download,
jak aktualnie wygląda sytuacja? Pakiet udało się dodać?
jak aktualnie wygląda sytuacja? Pakiet udało się dodać?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Bez zmian, mimo tego, ze spelniam wszystkie warunki potrzebne do tego.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
Download,
rozumiem, że saldo konta pozwala na pokrycie kosztów aktywacji usługi, a termin ważności konta jest zachowany. Proszę przeloguj jeszcze telefon (wył./wł.), a następnie ponów próbę aktywacji usługi. Jeżeli sytuacja się powieli, prześlij proszę numer telefonu, wraz z krótkim opisem sprawy przez ten formularz.
rozumiem, że saldo konta pozwala na pokrycie kosztów aktywacji usługi, a termin ważności konta jest zachowany. Proszę przeloguj jeszcze telefon (wył./wł.), a następnie ponów próbę aktywacji usługi. Jeżeli sytuacja się powieli, prześlij proszę numer telefonu, wraz z krótkim opisem sprawy przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wolny internet po zmianie z pnk do wszystkich na ja plus na
witam mam wielka prosbe czy moglby ktos dowiedziec sie co z moja sprawa nr C00000001430239. Zglaszalem problem z internetem po zmianie taryfy na ja plus na karte 7.10 w bok a dzis jest juz 18.10 i dalej bez odzewu. konsultanci nie potrafia powiedziec jak dlugo potrwa naprawa i czy ktos sie zajmuje moim problemem. Bylbym wdzieczny za sprawdzenie i odpowiedz, poniewarz wykupilem pakiet za 25 zl a nie moge normalnie korzystac z internetu i szkoda pieniadzy Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 18 paź 2017, o 14:36 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Re: wolny internet po zmianie z pnk do wszystkich na ja plus
Witaj patryk123,
- to zgłoszenie jest jeszcze w trakcie rozwiązywania. Wysłałam interwencję w tej sprawie.
EDIT:
- przeloguj telefon (wył./wł.), powinno być już OK.
- to zgłoszenie jest jeszcze w trakcie rozwiązywania. Wysłałam interwencję w tej sprawie.
EDIT:
- przeloguj telefon (wył./wł.), powinno być już OK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
dalej bez zmian jak zglaszalem problem konsultant mowil ze po naprawie powinny przyjsc jakies smsy a nic nie przyszlo o ile moze to miec jakis wplyw na sytuacje
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
patryk123,
zgłoszenie zostało już zakończone. Jak aktualnie wygląda sytuacja?
zgłoszenie zostało już zakończone. Jak aktualnie wygląda sytuacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
wyl. teraz ponownie i nadal bez zmian