Pakiet internetowy problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

sebekss,

weryfikacji jednostek czy to w aplikacji czy za pośrednictwem kodów USSD, należy dokonywać po zamknięciu sesji (rozłączeniu transmisji).
sebekss pisze:Czy w SMSach ze stanem pakietu też podajecie zafałszowane dane?
Nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sebekss
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 29 cze 2015, o 10:29

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: sebekss »

Joanna_Plus pisze:sebekss,

weryfikacji jednostek czy to w aplikacji czy za pośrednictwem kodów USSD, należy dokonywać po zamknięciu sesji (rozłączeniu transmisji).
sebekss pisze:Czy w SMSach ze stanem pakietu też podajecie zafałszowane dane?
Nie.
Ciekawe ilu klientów wie, żeby wyłaczyć transmisję danych przed sprawdzeniem stanu.
To bardzo dziwne, że nie potraficie tego ogarnąć normalnie...

A co trzeba zrobić, żeby sprawdzić i poznać aktualny stan konta w PlusBanku...?
Też trzeba robić jakieś myki?

A liczniki energii w Plusie? Aktualny stan licznika będzie po wyłaczeniu światła w łazience, a włączeniu w salonie? Czy jakas inna kombinacja?;)
PatrykSz
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 15 lip 2016, o 17:36

Pakiet 9NonStop-Zabrakło mi środków?

Post autor: PatrykSz »

Taryfa Mix6.
Atualny stan konta 0,79.
Konto ważne do 26.07.2016

Pomijając problem zmieniającego się stanu konta(http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99&t=8508). Dziś rano zakupiłem pakiet internetowy 9 Zł Non Stop. Nie mogę połączyć się z internetem, przekierowuje mnie do strony doladuj.plus.pl na której wyświetla się komunikat o braku środków lub skończeniu się ważności konta.
Ostatnio zmieniony 18 lip 2016, o 10:03 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Pakiet 9NonStop-Zabrakło mi środków?

Post autor: Magda_Plus »

PatrykSz pisze:Atualny stan konta 0,79.
Jakie masz saldo konta po wyłączeniu transmisji danych z poziomu telefonu i wyłączeniu i włączeniu aparatu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PatrykSz
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 15 lip 2016, o 17:36

Re: Pakiet 9NonStop-Zabrakło mi środków?

Post autor: PatrykSz »

W tym momencie dokładnie taki sam. Ale od rana było to 1,77 później 11,77(doładowanie, co ciekawe w smsie który dostałem po doładowaniu wyświetlało mi 16,65), 3,23 i teraz 0,79 od kilku godzin. Nie pierwszy raz mam ten problem. Co tydzień/dwa przez kilka godzin zmienia się stan konta po czym zatrzymuje się w okolicach złotówki.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

PatrykSz,

jak aktualnie wygląda sytuacja?
PatrykSz pisze:Nie mogę połączyć się z internetem, przekierowuje mnie do strony doladuj.plus.pl na której wyświetla się komunikat o braku środków lub skończeniu się ważności konta.
Nadal tak się dzieje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PatrykSz
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 15 lip 2016, o 17:36

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: PatrykSz »

Tak, dokładnie to samo.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

PatrykSz,

opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu przeslij przez ten formularz. Następnie podaj mi tutaj numer tego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Marcin13167
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 20 lip 2016, o 12:12

Brak internetu

Post autor: Marcin13167 »

Witam,
Może mi ktoś pomóc ?
Otóż problem dotyczy tego że mimo iż koło zasięgu w telefonie widnieje ikonka od internetu H+ a po 3 sek zmienia się w 3g bez +, internet nie działa a wykupiłem niedawno pakiet internetowy na 30 dni 1 Gb. Próbowałem już ustawień fabrycznych oraz pobrać przez smsa ustawienia internetowe, niestety ustawienia się nie pobierają a ustawienia fabryczne nic nie dały.

Taryfa GPRS aktywna

Proszę o pomoc
z góry dzięki
Xperia M android 4.3
Ostatnio zmieniony 20 lip 2016, o 13:04 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Marcin13167,
Marcin13167 pisze: internet nie działa
Jakiś komunikat pojawia się przy próbie połączenia?
Marcin13167 pisze:wykupiłem niedawno pakiet internetowy na 30 dni 1 Gb
Jaką taryfę posiadasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Marcin13167
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 20 lip 2016, o 12:12

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Marcin13167 »

Wykupiłem pakiet 1gb na 30 dni dokładnie kodu USSD nie pamiętam zakupu dokonywałem w sobotę na stronie plusa lecz te taryfy aktualnie znikły ze strony.

@EDit ten Ussd *136*11*15#
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Marcin13167,
Marcin13167 pisze: @EDit ten Ussd *136*11*15#
To niestety niewiele mi mówi :-(. Podaj proszę co dokładnie pojawia się w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodów: *147# i *136#. Konto numeru jest aktualnie aktywne (posiada dodatnie saldo i zachowany termin ważności)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maciek12041997
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 29 lip 2016, o 06:39

Problem z pakietem internetowym | PnK

Post autor: maciek12041997 »

Witam, 23 sierpnia postanowiłem kupić kartę za 50 zł do plusa. Zaraz po doładowaniu sprawdziłem stan konta i okazało się że miałem ledwo ponad 16 zł. Następnie kupiłem pakiet internetowy 1 gb, dostałem smsa potwierdzającego, że pakiet został włączony. Okazało się, że nie mogę z niego korzystać, nie wiem dlaczego. Działa mi tylko facebook, kiedy wpisuję w google stronę internetową wyskakuje mi stronka z plusa: doładuj konto(coś takiego). Uprzedzam, że GPRS mam włączony, konfiguracja telefonu też jest taka jaka być powinna, sieć komórkowa włączona, więc w czym problem?

Taryfa: Plus na kartę
Model telefonu: Samsung galaxy grand prime
Ostatnio zmieniony 29 lip 2016, o 10:16 przez Przemek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj maciek12041997,

ile aktualnie wynosi saldo numeru? Weryfikacji dokonaj proszę kilka minut po wyłączeniu transmisji danych w telefonie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maciek12041997
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 29 lip 2016, o 06:39

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: maciek12041997 »

Aktualnie posiadam 38 groszy na koncie

Byłem dzisiaj w salonie i rozmawiałem z panem przez telefon i mówił, że zgłoszenie zostało gdzieś tam wysłane i mam czekać do 30 dni na odpowiedź. Problem polega na tym, że potrzebuję tego pakietu już dzisiaj. Powiedział też, żebym doładował konto za 5 zł, pytałem go czy mi nie zje znowu pieniędzy z konta, on powiedział że nie powinno, a jednak - mylił się 5 zł również mi zjadło...
ODPOWIEDZ