Pakiet internetowy problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
copperhead90
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 20 kwie 2017, o 18:58

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: copperhead90 »

Aktywne promocje: UE DATA 07-20-2015 18:35, Internet, Rozmowy,SMS/MMS bez limitu (701360) 06-12-2017 21:21 , Plush Rok ważności konta - znacznik 31.05.2018 , Rabat video 30dni
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

copperhead90,

prześlij mi proszę numer telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Martyna9710
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 1 gru 2017, o 12:15

Niższy pakiet internetowy

Post autor: Martyna9710 »

Witam mam taryfę JA + MIX, i w wakacje byłam w Holandii zmiany dotyczące mojego pakietu internetowego (Aktywne pakiety GPRS ROAMING LIMITER (250,00pln) limint roamingowy na transmisje danych w UE 1,6GB MiX minut do wszystkich sieci kom, pakiet 4000 mmm ) mam wrażenie że te wszystkie pakiety przestały działać dlaczego? Z Holandii już dawno wróciłam a opłata się pobiera a nie moge z tego korzystać.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 1 gru 2017, o 12:43 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Martyna9710,

a jaki pakiet krajowy posiadasz na tym numerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
MiSzcz
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 10 gru 2017, o 11:37

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: MiSzcz »

Dzień dobry.

W tym miesiącu po ponownym uruchomieniu promocji Ja+ Rozmowy do wszystkich, SMS, MMS i 6GB, zamiast otrzymania podwojonej liczby pakietu transmisji danych, otrzymałem tylko 6GB. Poczekałem kilka dni , gdyż myślałem, że to wina gdzieś w systemie i sprawa sama się "naprawi", ale do tego czasu nic się nie zmieniło. Poniżej info z apki i SMS
Załączniki
Info z apki Plus
Info z apki Plus
*136#
*136#
Użytkownik Plusa od 22 lat. :shock:
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj MiSzcz,

prześlij proszę krótki opis sytuacji, wraz z numerem telefonu i danymi przez ten formularz. Nasz pracownik mając wgląd w historię konta, zweryfikuje sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
baksik28
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 18 gru 2017, o 18:18

Internet mobilny "myśli" zanim zacznie działać.

Post autor: baksik28 »

Witam.
Mam problem z internetem mobilnym, chodzi o to, że telefon "myśli" sporo czasu przed załadowaniem strony internetowej.
Dzieje się tak zarówno na Sony Xperia Z2(najnowsze oprogramowanie) jak i Huawei P10. Konfiguracja przeprowadzona była kilkukrotnie i nic to nie daje. Jestem w plusie od paru miesięcy i cały czas jest to samo.
Ostatnio zmieniony 18 gru 2017, o 18:37 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5457
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Internet mobilny "myśli" zanim zacznie działać.

Post autor: Michał_Plus »

baksik28, o jakim paśmie mówimy? Z jakim się łączysz - 3G czy LTE? Zainstaluj i wykonaj test w speed-test. Jakie prędkości uzyskujesz? Sprawdź w ustawieniach sieci czy APN jest ustawiony jako plus? Jaką masz przeglądarkę, czy sprawdzałeś na innej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
baksik28
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 18 gru 2017, o 18:18

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: baksik28 »

Mowa o LTE, testy prędkości wychodzą dobre tylko, że też zanim sam test się zacznie trochę to trwa, tak jak przy przeglądaniu stron, na obydwu telefonach, przeglądarki różne testowane. Wszystko mi odpowiada, zasięg, jakość rozmów, tylko ten internet. Wkładam też kartę innego operatora i takiej sytuacji nie ma, strony otwierają się normalnie i dam test też odpala się o wiele szybciej niż na karcie Plusa.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5457
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Michał_Plus »

baksik28, jaki jest ping w trakcie testów? Wyłącz chwilowo antywirus i wykonaj test ponownie. Łączysz się z LTE800 czy LTE1800?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
baksik28
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 18 gru 2017, o 18:18

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: baksik28 »

Ping jest 19,dl 30MB, ul 16. Po włączeniu speed testu szukanie serwera zajęło około 20 sekund, antywirusa nie mam na obydwu telefonach. Nie wiem czy xperia łączy się z 800mhz ale P10 napewno.. Wynik podałem z xperii
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5457
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Michał_Plus »

baksik28, zainstaluj Network Cell Info i podaj parametry sygnału.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
baksik28
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 18 gru 2017, o 18:18

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: baksik28 »

Post19 gru 2017, o 12:45
O jakie parametry chodzi dokładnie? Z której zakładki? Dane? Wskaźnik?

Wskaźnik
Załączniki
sketch-1513684165795.png
Ostatnio zmieniony 19 gru 2017, o 14:51 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono. Nie pisz proszę posta pod postem. Używaj opcji edycji.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5457
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Michał_Plus »

baksik28, parametry określiłbym jako średnie. Niestety może to powodować chwilowe spowolnienia w trakcie wyszukiwania serwera do połączenia. Dla pewności wykonaj jeszcze test w bezpośrednim sąsiedztwie BTSa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
baksik28
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 18 gru 2017, o 18:18

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: baksik28 »

Jestem w środku miasta, Białystok dokładnie.
Niestety jak tak dalej będzie to będę musiał zmienić operatora bo nawet na starszej xperii z1 kolega obok ma lepszą reakcje na otwieranie stron. Ma on tzw. podoperatora zaczynającego się na V....
Załączniki
sketch-1513690362303.png
ODPOWIEDZ