Pakiet internetowy problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 135
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 sty 2013, o 10:13
Re: Pakiet internetowy problem
Wyślę ale nie znajdziecie żadnych nieprawidłowośc co jest pewne...
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Pakiet internetowy problem
borsuk_20 proszę sprawdź jeszcze w aplikacji kilkając klawisz menu-> opcje -> plan abonametowy. Tutaj w polu "dzień rozpoczęcia nowego okresu rozliczeniowego" jaką cyfre masz wpisaną ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Wpisałem 2 sam w tym polu
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Pakiet internetowy problem
borsuk_20 twój przypadek przekazałem do analizy, sprawdzimy po stronie sieci czy rzeczywiście jest błąd w rozliczeniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Czyli jednak miałem rację jest coś nie tak. Czekam na info od Was bo już wcześniej o tym pisałem ale nie mogłem oprzeć się na dowodach, a to już drugi raz jak się tak dzieje.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Pakiet internetowy problem
borsuk_20 sprawa została przekazana w celu sprawdzenia czy doszło do błędu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
OK nie ma sprawy będę czekał na rezultaty ;)
Re: Pakiet internetowy problem
I jak wygląda moja sprawa?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Pakiet internetowy problem
borsuk_20 zweryfikowaliśmy opisany przez ciebie przypadek. Pakiet został rozliczony prawidłowo.
Błąd w takim razie wystąpił najprawdopodobniej po stronie samego programu. Być może przez przypadek go wyłączyłeś w którymś momencie?
Błąd w takim razie wystąpił najprawdopodobniej po stronie samego programu. Być może przez przypadek go wyłączyłeś w którymś momencie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Nie ma takiej możliwości żebym go wyłączył przez przypadek. Nie ruszałem apki w ogóle tylko pozwoliłem na jej działanie.
ja już niejeden telefon mam na Androidzie i wiem jak się wyłącza apki ale w tej sytuacji nie zaistniała taka sytuacja
ja już niejeden telefon mam na Androidzie i wiem jak się wyłącza apki ale w tej sytuacji nie zaistniała taka sytuacja
Re: Pakiet internetowy problem
Witam mam takie pytanie mam tel w mixplus i co miesiąc kupuję pakiet internetowy non stop za 7 zł lub za 9 zł i tu moje pytanie czy mogę jakoś dostać fakturę za taki internet potrzebny mi jest do rozliczenia pit
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
Witaj DamianCP,
kwota naliczona za zakup pakietu widoczna jest w bilingu szczegółowym, który można u nas uzyskać. Natomiast o dokumenty potrzebne do takiego rozliczenia, pytaj proszę w swoim oddziale Urzędu Skarbowego.
Edycja:
informacje na temat bilingu znajdują się w naszym FAQ.
kwota naliczona za zakup pakietu widoczna jest w bilingu szczegółowym, który można u nas uzyskać. Natomiast o dokumenty potrzebne do takiego rozliczenia, pytaj proszę w swoim oddziale Urzędu Skarbowego.
Edycja:
informacje na temat bilingu znajdują się w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 14 sty 2015, o 15:06
Re: Pakiet internetowy problem
Witam. mam problem z pakietem internetowym 25Mb nie moge go dezaktywowac kodam *121*00*05# i wszystkimi dostępnymi kodami w internecie i za każdym razem wyskakuje komunikat ze usługa chwilowo niedostępna ,pakiet to pozostałośc z taryfy nowy simplus, a teraz mam taryfe PnK bez limitu, dzwoniłem do obsługi klijenta w plusie i czekałem 1,5godz ale nikt sie nie odezwał ;(.proszę o szybką pomoc . z góry dziękuje michal9316.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
Witaj michal9316,
ten pakiet jest widoczny pod kodem *121#?
ten pakiet jest widoczny pod kodem *121#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
A to nie jest tak, że gdy zmienia się taryfę to wszystkie pakiety się dezaktywują?