Pakiet internetowy problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
katarzyna0810
Nowy
Posty: 8
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 17 lis 2015, o 15:18

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: katarzyna0810 »

Pisalam e-mail. Chciałam to załatwić na biurze obsługi ale nie dało rady.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

katarzyna0810,

podaj proszę numer zagadnienia, który dotarł w wiadomości zwrotnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
katarzyna0810
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 17 lis 2015, o 15:18

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: katarzyna0810 »

Reklamacja do Departamentu Reklamacji [Zagadnienie: 160807-000295]
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Basia_Plus »

katarzyna0810,

uzyskałam informację, że Departament Reklamacji rozpatrzył już złożoną reklamację.
Stanowisko Działu Reklamacji możesz poznać kontaktując się z Działem Obsługi Klienta pod numerem 601102601.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
t34v2
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 12 lut 2015, o 00:27

Nie działa internet mimo dostępnych GB...

Post autor: t34v2 »

Jestem w Plush na kartę. Taryfa z nielimitowanymi rozmowami o SMS i 1GB internetu (wykorzystałem 100MB jak narazie). Wczoraj wykorzystałem konto do 0zł, dzwoniac na stacjonarny numer. Dzisiaj nie działa mi internet - każda strona poza facebookiem jest rpzekierowywana na stronę z doładowaniami. Dlaczego tak jest, mimo że opłata za usługę została pobrana parę dni wcześniej?

*100#
Stan konta 0:00
Konto Ważne do dnia 15-10-2015

*136#
Aktywne Promocje: rozmowy i SMSy bez limitu i 1GB (919976) 11-09-2016 13:33
Ostatnio zmieniony 17 sie 2016, o 13:34 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączonie wątków - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Krzysiek_Plus »

t34v2 pisze:*100#
Stan konta 0:00
Konto Ważne do dnia 15-10-2015
Zgodnie z regulaminem by skorzystać z pakietu internetowego nalezy mieć dodatni stan konta:
9.Abonent może korzystać z Pakietu internetowego, gdy posiada dodatnią wartość swojego konta
(min.1 gr)i jednocześnie znajduje się w Okresie ważności dla Usług wychodzących.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Download
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 27 sie 2017, o 22:25

Internet w Plusie Mix 7

Post autor: Download »

Dzień dobry. Od dłuższego już czasu posiadam kartę w Plusie z taryfa Plus Mix 7. Doładowuje co miesiąc obowiązkowe 60 zł, mam włączony pakiet MIX Internet 2GB/10ZŁ i zawsze po wyczerpaniu odnawiałem go kodem reaktywujacym pakiet za 17 zł, problem w tym, że gdy dzisiaj chciałem to zrobić, to otrzymuje informację Usługa niedostępna itd. Jest to kod *121*11*14# i nigdy wcześniej nie było z nim problemu. Zgłaszam się z prośbą o pomoc, bo Internet w telefonie jest dla mnie bardzo ważnym elementem.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 28 sie 2017, o 10:21 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Download,

jak aktualnie wygląda sytuacja? Pakiet udało się dodać?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Download
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 27 sie 2017, o 22:25

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Download »

Bez zmian, mimo tego, ze spelniam wszystkie warunki potrzebne do tego.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Download,

rozumiem, że saldo konta pozwala na pokrycie kosztów aktywacji usługi, a termin ważności konta jest zachowany. Proszę przeloguj jeszcze telefon (wył./wł.), a następnie ponów próbę aktywacji usługi. Jeżeli sytuacja się powieli, prześlij proszę numer telefonu, wraz z krótkim opisem sprawy przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
patryk123
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 14 paź 2017, o 18:50

wolny internet po zmianie z pnk do wszystkich na ja plus na

Post autor: patryk123 »

witam mam wielka prosbe czy moglby ktos dowiedziec sie co z moja sprawa nr C00000001430239. Zglaszalem problem z internetem po zmianie taryfy na ja plus na karte 7.10 w bok a dzis jest juz 18.10 i dalej bez odzewu. konsultanci nie potrafia powiedziec jak dlugo potrwa naprawa i czy ktos sie zajmuje moim problemem. Bylbym wdzieczny za sprawdzenie i odpowiedz, poniewarz wykupilem pakiet za 25 zl a nie moge normalnie korzystac z internetu i szkoda pieniadzy Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 18 paź 2017, o 14:36 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: wolny internet po zmianie z pnk do wszystkich na ja plus

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj patryk123,
- to zgłoszenie jest jeszcze w trakcie rozwiązywania. Wysłałam interwencję w tej sprawie.


EDIT:
- przeloguj telefon (wył./wł.), powinno być już OK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
patryk123
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 14 paź 2017, o 18:50

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: patryk123 »

dalej bez zmian jak zglaszalem problem konsultant mowil ze po naprawie powinny przyjsc jakies smsy a nic nie przyszlo o ile moze to miec jakis wplyw na sytuacje
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

patryk123,

zgłoszenie zostało już zakończone. Jak aktualnie wygląda sytuacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
patryk123
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 14 paź 2017, o 18:50

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: patryk123 »

wyl. teraz ponownie i nadal bez zmian
ODPOWIEDZ