Teraz jest 22 lis 2017, o 15:49

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Pakiet internetowy problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18533
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Pakiet internetowy problem

Post8 sie 2016, o 12:19

Witaj ola.s,
ola.s napisał(a):natomiast transmisja danych pozodtaje rozłączona..

Pojawia się przy tym jakiś komunikat? Wcześniej takie połączenia można było zestawić w tym telefonie?
Napisz proszę który z pakietów posiadasz. Konto numeru aktualnie jest aktywne (posiada dodatnie saldo i zachowany termin ważności)? Usługa GPRS jest włączona (weryfikacji dokonasz kodem *101#).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

plusmix

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 9 sie 2016, o 17:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA+MIX
  • Model telefonu: Samsung Gakaxy j3 2016

Ja+Mix Problemy z internetem w danych komórkowych..

Post9 sie 2016, o 18:19

Witam,
W czwartek lub piątek wziełam telefon na Ja + Mix ofertę z telefonem za 50 zł ( Rozmowy do wszystkich na komórki -bez limitu, smsy-bez limitu,oraz internet 4GB. Wszystko jest okej, oczywiście poza internetem.. Na początku było tak że strony intertenowe mi nie działały- automatycznie przenosiło mnie na strone plusa żeby doładować konto mimo że miałam 0,88 gr- ale aplikacje(które wymagały internetu) tak. W salonie plusa sprawdzono mi czyto jest wina telefonu czy może karty sim. Były robione wszystkie aktualizacje no i nic. Włożyliśmy inną kartę do tego telefonu ( a telefon to SAMSUNG GALAXY J3 2016) i internet działał bardzo dobrze !
włożyliśmy moją kartę do innego telefonu i nic.. nadal nie działało. Wymieniliśmy mi na inną kartę sim,miałam przeniesone środki- nadal dzie działa . Co ja mam robić, proszę pomóżcie.
GPRS włączony jest ..
Pozdrawiam.
Ostatnio edytowano 10 sie 2016, o 09:15 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18533
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Pakiet internetowy problem

Post10 sie 2016, o 09:22

Witaj plusmix,
plusmix napisał(a):Na początku było tak że strony intertenowe mi nie działały- automatycznie przenosiło mnie na strone plusa żeby doładować konto mimo że miałam 0,88 gr

Jeżeli przy próbie połączenia nadal pojawia się powyższe przekierowanie, prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z numerem telefonu przez ten formularz.

Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

plusmix

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 9 sie 2016, o 17:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA+MIX
  • Model telefonu: Samsung Gakaxy j3 2016

Re: Pakiet internetowy problem

Post10 sie 2016, o 10:39

Już się nie pojawia. Teraz nie działają ani aplikacje ani internet ."Brak połączenia z internetem" gdzie na wifi działa...
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18533
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Pakiet internetowy problem

Post10 sie 2016, o 10:43

plusmix,

ile aktualnie jednostek zostało w pakiecie internetowym? Podaj proszę również obecne saldo i termin ważności konta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

plusmix

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 9 sie 2016, o 17:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA+MIX
  • Model telefonu: Samsung Gakaxy j3 2016

Re: Pakiet internetowy problem

Post10 sie 2016, o 12:28

3GB

Stan konta to ; 0,31 PLN
konto ważne do 04.09.2016
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18533
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Pakiet internetowy problem

Post10 sie 2016, o 12:44

plusmix,

jeżeli na koncie jest włączona usługa
plusmix napisał(a):GPRS włączony jest ..

Rozumiem, że transmisja danych bezpośrednio w aparacie również. Spróbuj proszę jeszcze przeprowadzić konfigurację z tej strony, a następne po dokonaniu tych czynności przeloguj telefon (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

plusmix

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 9 sie 2016, o 17:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA+MIX
  • Model telefonu: Samsung Gakaxy j3 2016

Re: Pakiet internetowy problem

Post10 sie 2016, o 15:55

Robiłam tko już kilknaście razy i wyłączałam i włączałam telefon.. nic to nie pomogło ..
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18533
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Pakiet internetowy problem

Post10 sie 2016, o 16:00

plusmix,

zatem prośba jak powyżej:
Joanna_Plus napisał(a):prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z numerem telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

plusmix

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 9 sie 2016, o 17:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA+MIX
  • Model telefonu: Samsung Gakaxy j3 2016

Re: Pakiet internetowy problem

Post10 sie 2016, o 16:34

Zagadnienie 160810-002068
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18533
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Pakiet internetowy problem

Post10 sie 2016, o 16:46

plusmix,
plusmix napisał(a):Zagadnienie 160810-002068

Przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

plusmix

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 9 sie 2016, o 17:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA+MIX
  • Model telefonu: Samsung Gakaxy j3 2016

Re: Pakiet internetowy problem

Post10 sie 2016, o 18:35

Dziękuję już działa ;)
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18533
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Pakiet internetowy problem

Post11 sie 2016, o 09:18

plusmix,
plusmix napisał(a):Dziękuję już działa ;)

Super :-) :-) :-).
Dzięki za potwierdzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

katarzyna0810

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 17 lis 2015, o 14:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix6
  • Model telefonu: sony Xperia J

Re: Pakiet internetowy problem

Post11 sie 2016, o 16:49

Witam. Mam problem. Zacznę może od tego że miesiąc temu przedłużyła umowę w mixie na doładowania 60 zl. Miałam w tej ofercie takie automatyczne pakiety bez limitu rozmowy smsy i 4 Gb Internetu. Niestety przed kolejnym doladowaniem wykorzystałam cały Internet i chciałam sobie wykupić pakiet dodatkowy bo wiedziałam że można. Wylaczylam więc kodem z tabeli w umowie mój pakiet 4gb za 15 zl A włączyłam kodem ze strony internetowej dodatkowy pakiet 3gb za 20 zl. oczywiście w międzyczasie wylaczylsm w telefonie transmisje danych coby nie naliczyly mi się opłaty za korzystanie z Internetu poza pakietem i włączyłam transmisję ponownie dopiero wtedy gdy dostałam SMS ze pakiet 3gb został włączony i pobrano opłatę. Po dłuższej chwili używania Internetu dostałam SMS ze mój dodatkowy pakiet kwotowy 30 zl został wykorzystany a sprawdzając stan konta zobaczylam ze z 43 zl zostalo mi 7! Oczywiście od razu zadzwoniłam do biura obsługi opowiedzialam cała sytuację i tego że o ewentualny zwrot pieniędzy na konto będę musiała pisać reklamację to się spodziewałam ale uprzejma Pani poinformowała mnie również ze skoro już raz wylaczylsm mój pakiet internetowy 4gb za 15 zl A włączyłam 3gb za 20 zl to już nie mam powrotu do tego 4gb tylko z każdym doladowaniem będę miała już tylko 3gb za 20. To oczywiście też uwzględniłam w reklamacji do departamentu reklamacji plusa. Czy jest szansa żebym jakoś "odzyskała" ten pakiet 4gb? Coś jeszcze mogę w tym kierunku zrobić?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18533
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Pakiet internetowy problem

Post11 sie 2016, o 17:02

Witaj katarzyna0810,
katarzyna0810 napisał(a):Czy jest szansa żebym jakoś "odzyskała" ten pakiet 4gb?

Decyzję w tym zakresie podejmie Departament Reklamacji. W jaki sposób ta reklamacja była składana?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości