Teraz jest 22 lis 2017, o 15:46

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Pakiet internetowy problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

katarzyna0810

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 17 lis 2015, o 14:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix6
  • Model telefonu: sony Xperia J

Re: Pakiet internetowy problem

Post11 sie 2016, o 17:08

Pisalam e-mail. Chciałam to załatwić na biurze obsługi ale nie dało rady.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18533
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Pakiet internetowy problem

Post12 sie 2016, o 09:03

katarzyna0810,

podaj proszę numer zagadnienia, który dotarł w wiadomości zwrotnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

katarzyna0810

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 17 lis 2015, o 14:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix6
  • Model telefonu: sony Xperia J

Re: Pakiet internetowy problem

Post12 sie 2016, o 18:20

Reklamacja do Departamentu Reklamacji [Zagadnienie: 160807-000295]
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2506
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: Pakiet internetowy problem

Post16 sie 2016, o 09:29

katarzyna0810,

uzyskałam informację, że Departament Reklamacji rozpatrzył już złożoną reklamację.
Stanowisko Działu Reklamacji możesz poznać kontaktując się z Działem Obsługi Klienta pod numerem 601102601.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

t34v2

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 11 lut 2015, o 23:27
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: plush karta
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi 2

Nie działa internet mimo dostępnych GB...

Post17 sie 2016, o 12:06

Jestem w Plush na kartę. Taryfa z nielimitowanymi rozmowami o SMS i 1GB internetu (wykorzystałem 100MB jak narazie). Wczoraj wykorzystałem konto do 0zł, dzwoniac na stacjonarny numer. Dzisiaj nie działa mi internet - każda strona poza facebookiem jest rpzekierowywana na stronę z doładowaniami. Dlaczego tak jest, mimo że opłata za usługę została pobrana parę dni wcześniej?

*100#
Stan konta 0:00
Konto Ważne do dnia 15-10-2015

*136#
Aktywne Promocje: rozmowy i SMSy bez limitu i 1GB (919976) 11-09-2016 13:33
Ostatnio edytowano 17 sie 2016, o 12:34 przez Krzysiek_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączonie wątków - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1672 razy

Re: Pakiet internetowy problem

Post17 sie 2016, o 12:33

t34v2 napisał(a):*100#
Stan konta 0:00
Konto Ważne do dnia 15-10-2015

Zgodnie z regulaminem by skorzystać z pakietu internetowego nalezy mieć dodatni stan konta:

9.Abonent może korzystać z Pakietu internetowego, gdy posiada dodatnią wartość swojego konta
(min.1 gr)i jednocześnie znajduje się w Okresie ważności dla Usług wychodzących.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Download

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 27 sie 2017, o 21:25
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus Mix 7
  • Model telefonu: Huawei P9 Lite VNS-L21

Internet w Plusie Mix 7

Post27 sie 2017, o 21:36

Dzień dobry. Od dłuższego już czasu posiadam kartę w Plusie z taryfa Plus Mix 7. Doładowuje co miesiąc obowiązkowe 60 zł, mam włączony pakiet MIX Internet 2GB/10ZŁ i zawsze po wyczerpaniu odnawiałem go kodem reaktywujacym pakiet za 17 zł, problem w tym, że gdy dzisiaj chciałem to zrobić, to otrzymuje informację Usługa niedostępna itd. Jest to kod *121*11*14# i nigdy wcześniej nie było z nim problemu. Zgłaszam się z prośbą o pomoc, bo Internet w telefonie jest dla mnie bardzo ważnym elementem.
Pozdrawiam.
Ostatnio edytowano 28 sie 2017, o 09:21 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18533
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Pakiet internetowy problem

Post28 sie 2017, o 09:25

Witaj Download,

jak aktualnie wygląda sytuacja? Pakiet udało się dodać?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Download

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 27 sie 2017, o 21:25
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus Mix 7
  • Model telefonu: Huawei P9 Lite VNS-L21

Re: Pakiet internetowy problem

Post28 sie 2017, o 10:49

Bez zmian, mimo tego, ze spelniam wszystkie warunki potrzebne do tego.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18533
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Pakiet internetowy problem

Post28 sie 2017, o 11:39

Download,

rozumiem, że saldo konta pozwala na pokrycie kosztów aktywacji usługi, a termin ważności konta jest zachowany. Proszę przeloguj jeszcze telefon (wył./wł.), a następnie ponów próbę aktywacji usługi. Jeżeli sytuacja się powieli, prześlij proszę numer telefonu, wraz z krótkim opisem sprawy przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

patryk123

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 14 paź 2017, o 17:50
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: ja plus na karte
  • Model telefonu: samsung. mini

wolny internet po zmianie z pnk do wszystkich na ja plus na

Post18 paź 2017, o 11:52

witam mam wielka prosbe czy moglby ktos dowiedziec sie co z moja sprawa nr C00000001430239. Zglaszalem problem z internetem po zmianie taryfy na ja plus na karte 7.10 w bok a dzis jest juz 18.10 i dalej bez odzewu. konsultanci nie potrafia powiedziec jak dlugo potrwa naprawa i czy ktos sie zajmuje moim problemem. Bylbym wdzieczny za sprawdzenie i odpowiedz, poniewarz wykupilem pakiet za 25 zl a nie moge normalnie korzystac z internetu i szkoda pieniadzy Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 18 paź 2017, o 13:36 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4343
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 423 razy

Re: wolny internet po zmianie z pnk do wszystkich na ja plus

Post18 paź 2017, o 12:33

Witaj patryk123,
- to zgłoszenie jest jeszcze w trakcie rozwiązywania. Wysłałam interwencję w tej sprawie.


EDIT:
- przeloguj telefon (wył./wł.), powinno być już OK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

patryk123

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 14 paź 2017, o 17:50
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: ja plus na karte
  • Model telefonu: samsung. mini

Re: Pakiet internetowy problem

Post18 paź 2017, o 19:14

dalej bez zmian jak zglaszalem problem konsultant mowil ze po naprawie powinny przyjsc jakies smsy a nic nie przyszlo o ile moze to miec jakis wplyw na sytuacje
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18533
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1498 razy

Re: Pakiet internetowy problem

Post19 paź 2017, o 09:17

patryk123,

zgłoszenie zostało już zakończone. Jak aktualnie wygląda sytuacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

patryk123

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 14 paź 2017, o 17:50
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: ja plus na karte
  • Model telefonu: samsung. mini

Re: Pakiet internetowy problem

Post19 paź 2017, o 14:06

wyl. teraz ponownie i nadal bez zmian
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości