Pakiet internetowy problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

marcin_o2,

a wpisz proszę *136#. Co się pojawia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marcin_o2
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 23 sty 2013, o 11:57

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: marcin_o2 »

po tym kodzie widać że pakiet jest. z kolei nie ma informacji o sms-ach a pakiet 600 mam uruchomiony...
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

marcin_o2,

pod kodem *136# widnieją aktywne promocje, tak jak np. pakiet internetowy typu Non Stop. Jeżeli chodzi o pakiety (jak np. 600 sms-ów), to sprawdzasz to z kolei kodem *121#.

A liczba jednostek w pakiecie też Ci się pojawia (tym internetowym oczywiście)? Jak możesz to przytocz proszę dokładną informację, którą dostajesz w wiadomości zwrotnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marcin_o2
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 23 sty 2013, o 11:57

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: marcin_o2 »

pakiet internetowy 7 non stop( 0,0 )
coś tam coś tam o rabacie na połączenia i sms-y

bardziej mnie interesuje dlaczego pobrano pieniądze z konta gdy pakiet został aktywowany. teraz jest aktywny ale co się działo między wiadomością "pakiet internetowy 7 non stop został włączony..." a jego faktycznym uruchomieniem??
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

marcin_o2,

czyli było tak: wpisałeś kod na aktywację, dotarła wiadomość, że pakiet został włączony, pobrana została opłata za aktywację.

Następnie po połączeniu z internetem, naliczyło kwotę ze środków na koncie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marcin_o2
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 23 sty 2013, o 11:57

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: marcin_o2 »

dokładnie tak.
dostałem wiadomość więc zostawiłem telefon który coś tam pobierał. pół godziny może więcej przychodzę patrzę na telefon a tu informacja że pobieranie zakończone niepowodzeniem. i sms -y "pakiet 125MB został wyczerpany..." i "na koncie pozostało 0,2pln"

w salonie nic nie mogli. próba dodzwonienia się na 2601 szkoda gadać-numeru jakby nie było.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

marcin_o2,
marcin_o2 pisze: "pakiet 125MB został wyczerpany..." "
Z tego co napisałeś powyżej wynika, że pakiet Non Stop, nie był wtedy aktywny. Gdyby był włączony, to nie pojawiłby się komunikat o wykorzystaniu 125 MB.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marcin_o2
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 23 sty 2013, o 11:57

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: marcin_o2 »

Obrazek
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

marcin_o2,

a pakiet 7 Non Stop aktywowałeś kodem: *136*01*04#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marcin_o2
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 23 sty 2013, o 11:57

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: marcin_o2 »

kod był dobry bo pakiet się uruchomił. gdy mi się konto wyzerowało doładowałem je i z pakietu 125MB nic mi nie pobierało. doładowałem je może 1,5 godziny od otrzymania sms-a potwierdzającego uruchomienie pakietu non stop.
tak jakby ten pakiet uruchomił się w jakiś czas po jego niby aktywowaniu.
Awatar użytkownika
sowa
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 24 paź 2012, o 08:32

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: sowa »

Pamiętaj, że mają 24 godziny na aktywację usługi, której kod wpisujesz. Może wpisałeś kod na włączenie pakietu, a potwierdzenie włączenia dotarło po jakimś czasie…
Zresztą z tego, co wkleiłeś powyżej wynika, że dodałeś tylko tą promocję internetu za darmo. Jeżeli byłby pakiet, to pojawiłyby się informacje z ilością kb + termin ważności.
borsuk_20
PlusManiak
Posty: 135
Rejestracja: 8 sty 2013, o 10:13

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: borsuk_20 »

Witam ponownie.
Temat odkopuję dlatego, że mam dowody na to że z internetem 100MB nonstop za 7 zł jest coś nie tak.
Oto dowody:
http://imageshack.us/f/268/cam00024l.jpg/
http://imageshack.us/f/19/cam00025t.jpg/
http://imageshack.us/f/43/cam00026x.jpg/
http://imageshack.us/f/832/cam00023.jpg/
Zrobione są zdjęcia dziś po godz 15:00, zdjęcia nie modyfikowane i jak najbardziej autentyczne. Na chwilę obecną nie uwierzę, że jest wszystko OK. Prostujcie to!!!
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Krzysiek_Plus »

borsuk_20 a kiedy ostanio zerowałeś licznik ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
borsuk_20
PlusManiak
Posty: 135
Rejestracja: 8 sty 2013, o 10:13

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: borsuk_20 »

2 lutego jakoś po godzine 14:00 mam smsa, że został pakiet aktwowany automatycznie i dosłownie chwilę po tym zerowałem aplikację przez czyszczenie wszystkiego jak mi poradzono.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Krzysiek_Plus »

borsuk_20 prześlij mi swój numer poprzez formularz
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ