Pakiet internetowy problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
borsuk_20
PlusManiak
Posty: 135
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 sty 2013, o 10:13

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: borsuk_20 »

Wyślę ale nie znajdziecie żadnych nieprawidłowośc co jest pewne...
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Krzysiek_Plus »

borsuk_20 proszę sprawdź jeszcze w aplikacji kilkając klawisz menu-> opcje -> plan abonametowy. Tutaj w polu "dzień rozpoczęcia nowego okresu rozliczeniowego" jaką cyfre masz wpisaną ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
borsuk_20
PlusManiak
Posty: 135
Rejestracja: 8 sty 2013, o 10:13

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: borsuk_20 »

Wpisałem 2 sam w tym polu
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Krzysiek_Plus »

borsuk_20 twój przypadek przekazałem do analizy, sprawdzimy po stronie sieci czy rzeczywiście jest błąd w rozliczeniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
borsuk_20
PlusManiak
Posty: 135
Rejestracja: 8 sty 2013, o 10:13

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: borsuk_20 »

Czyli jednak miałem rację jest coś nie tak. Czekam na info od Was bo już wcześniej o tym pisałem ale nie mogłem oprzeć się na dowodach, a to już drugi raz jak się tak dzieje.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Krzysiek_Plus »

borsuk_20 sprawa została przekazana w celu sprawdzenia czy doszło do błędu. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
borsuk_20
PlusManiak
Posty: 135
Rejestracja: 8 sty 2013, o 10:13

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: borsuk_20 »

OK nie ma sprawy będę czekał na rezultaty ;)
borsuk_20
PlusManiak
Posty: 135
Rejestracja: 8 sty 2013, o 10:13

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: borsuk_20 »

I jak wygląda moja sprawa?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Krzysiek_Plus »

borsuk_20 zweryfikowaliśmy opisany przez ciebie przypadek. Pakiet został rozliczony prawidłowo.

Błąd w takim razie wystąpił najprawdopodobniej po stronie samego programu. Być może przez przypadek go wyłączyłeś w którymś momencie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
borsuk_20
PlusManiak
Posty: 135
Rejestracja: 8 sty 2013, o 10:13

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: borsuk_20 »

Nie ma takiej możliwości żebym go wyłączył przez przypadek. Nie ruszałem apki w ogóle tylko pozwoliłem na jej działanie.
ja już niejeden telefon mam na Androidzie i wiem jak się wyłącza apki ale w tej sytuacji nie zaistniała taka sytuacja
DamianCP
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 14 maja 2013, o 14:18

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: DamianCP »

Witam mam takie pytanie mam tel w mixplus i co miesiąc kupuję pakiet internetowy non stop za 7 zł lub za 9 zł i tu moje pytanie czy mogę jakoś dostać fakturę za taki internet potrzebny mi jest do rozliczenia pit
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj DamianCP,

kwota naliczona za zakup pakietu widoczna jest w bilingu szczegółowym, który można u nas uzyskać. Natomiast o dokumenty potrzebne do takiego rozliczenia, pytaj proszę w swoim oddziale Urzędu Skarbowego.

Edycja:

informacje na temat bilingu znajdują się w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
michal9316
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 14 sty 2015, o 15:06

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: michal9316 »

Witam. mam problem z pakietem internetowym 25Mb nie moge go dezaktywowac kodam *121*00*05# i wszystkimi dostępnymi kodami w internecie i za każdym razem wyskakuje komunikat ze usługa chwilowo niedostępna ,pakiet to pozostałośc z taryfy nowy simplus, a teraz mam taryfe PnK bez limitu, dzwoniłem do obsługi klijenta w plusie i czekałem 1,5godz ale nikt sie nie odezwał ;(.proszę o szybką pomoc . z góry dziękuje michal9316.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj michal9316,

ten pakiet jest widoczny pod kodem *121#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
m-a-t
PlusManiak
Posty: 117
Rejestracja: 23 lut 2015, o 14:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: m-a-t »

A to nie jest tak, że gdy zmienia się taryfę to wszystkie pakiety się dezaktywują?
ODPOWIEDZ