Pakiet internetowy problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Jrv
- Szalony PlusManiak
- Posty: 1208
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
- Lokalizacja: Łódź
Re: Pakiet internetowy problem
Ale w takim razie co za problem. Wyciągnijcie sobie biling i będziecie wiedzieli kiedy telefon się łączył i ile danych pobierał.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Re: Odp: Pakiet internetowy problem
To nie wiem co zainstalowałeś bo program zlicza też w 2G i LTE co jest nawet w opisie programu. Poza tym wersja płatna zlicza tylko w paczkach. Podałem też inny program, który to robi i jest ich mnóstwo. Ważne by liczył w paczkach.borsuk_20 pisze:Ktoś pisał, że 3g Watchdog pozwoli mi zobaczyć jakie mam zużycie.
Otóż nie jest to możliwe dlatego że nie zlicza 2G a którym jestem 95% czasu, a rzadko na 3G.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Pakiet internetowy problem
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Dziękuje Krzysiek_Plus.
Napisz jeszcze, w jaki sposób mogę ściągnąć, albo pobrać skądś billing simplusa mojej żony. Jest to w ogóle możliwe? Pewnie to by wyjaśniło wątpliwości.
Pozdrawiam
Maciek
Napisz jeszcze, w jaki sposób mogę ściągnąć, albo pobrać skądś billing simplusa mojej żony. Jest to w ogóle możliwe? Pewnie to by wyjaśniło wątpliwości.
Pozdrawiam
Maciek
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
maso,
szczegółowe informacje na temat bilingu, dostępne są na stronie: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3242.
szczegółowe informacje na temat bilingu, dostępne są na stronie: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3242.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Oni cie maja w nosie, nawet postów nie przeglądają, a ja chciałbym odzyskać moje 15 zł za które wykupiłem 500mega. Wpierw mi wzięło automatycznie, a później wykupiłem następne to powinno liczyć 1 Gb, a oni mi napisali 500mega wykorzystane i zeszło mi na 50 kb. Jak wyłączyłem usługę to powinno mi naliczyć drugie 500mb, ale widzisz ich nie okradniesz z transferu tylko oni Ciebie mnie lub kogo innego.
Ostatnio zmieniony 16 sty 2013, o 10:00 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Poprawa błędów ortograficznych.
Powód: Poprawa błędów ortograficznych.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
tomi511,
czytamy wszystkie wpisy. Twój pierwszy post, miał charakter informacyjny, gdzie Hunter dokładnie napisał, co należałoby zrobić w takiej sytuacji.
Odnośnie powyższego wpisu, potwierdź proszę czy dobrze zrozumiałam.
Wykupiłeś pakiet 500 MB za 15 zł. Pakiet się skończył więc go wyłączyłeś i dodałeś kolejny. I przy aktywacji tego kolejnego, pełna prędkość nie została przywrócona?
czytamy wszystkie wpisy. Twój pierwszy post, miał charakter informacyjny, gdzie Hunter dokładnie napisał, co należałoby zrobić w takiej sytuacji.
Odnośnie powyższego wpisu, potwierdź proszę czy dobrze zrozumiałam.
Wykupiłeś pakiet 500 MB za 15 zł. Pakiet się skończył więc go wyłączyłeś i dodałeś kolejny. I przy aktywacji tego kolejnego, pełna prędkość nie została przywrócona?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
@Joanna_Plus
Dzięki za link do tej aplikacji :)
Na razie robię wstępną symulację na starym pakiecie przy zwolnionym internecie i zobaczę ile po sześciu dniach zużyło MB.
Jak będę miał nowy pakiet internetowy i zrobię drugi test i zobaczymy co wyjdzie.
Pytanie: jak zresetować obecne wyniki zanim mi się aktywuje nowy pakiet?
Dzięki za link do tej aplikacji :)
Na razie robię wstępną symulację na starym pakiecie przy zwolnionym internecie i zobaczę ile po sześciu dniach zużyło MB.
Jak będę miał nowy pakiet internetowy i zrobię drugi test i zobaczymy co wyjdzie.
Pytanie: jak zresetować obecne wyniki zanim mi się aktywuje nowy pakiet?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy problem
borsuk_20,
link zamieścił Krzysiek .
link zamieścił Krzysiek .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Pakiet internetowy problem
borsuk_20 aplikacja jest przeznaczona głownie dla użytkowników abonamentowych, stąd opcja wyboru cyklu rozliczeniowego w kreatorze. Stan licznika zeruje się w momencie zakończenia cyklu.
W obecnej wersji programu nie ma opcji ręcznego resetowania licznika, ale istnieje możliwość z poziomu samego Androida.
Wystarczy wybrać Ustawienia -> Aplikacje -> Zarządzaj aplikacjami -> szukasz licznik danych.
Edit
Wybieramy wyczyść dane.
W obecnej wersji programu nie ma opcji ręcznego resetowania licznika, ale istnieje możliwość z poziomu samego Androida.
Wystarczy wybrać Ustawienia -> Aplikacje -> Zarządzaj aplikacjami -> szukasz licznik danych.
Edit
Wybieramy wyczyść dane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
@Krzysiek_Plus
Chodziło Ci o czyszczenie cache tej aplikacji. Mam rację?
Chodziło Ci o czyszczenie cache tej aplikacji. Mam rację?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Pakiet internetowy problem
borsuk_20 tak za chwile poprawie poprzedni post, nie wiem dlaczego go ucięło...
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy problem
Witam ponownie
po 7 dniach zużycie internetu wyniosło 8% w tym:
1. Android 5.8 MB
2. Avast Mobile Security 1.4 MB
3. licznik danych 400kB
4. Google Play 200 kB
Wygląda to dość dobrze przy problemach nie tak dak dawno.
Zobaczymy co będzie jak mi się odnowi pakiet 100MB
po 7 dniach zużycie internetu wyniosło 8% w tym:
1. Android 5.8 MB
2. Avast Mobile Security 1.4 MB
3. licznik danych 400kB
4. Google Play 200 kB
Wygląda to dość dobrze przy problemach nie tak dak dawno.
Zobaczymy co będzie jak mi się odnowi pakiet 100MB
Re: Pakiet internetowy problem
Cześć.
Złożyliśmy reklamacje w oddziale Plus. Obsługa na dość niskim poziomie. Teraz czekamy 30 dni na rozpatrzenie. Ale koleżanki i koledzy klienci Plusa, chce Wam zwrócić uwagę, abyście patrzyli, czy pakiet się automatycznie przedłuża. U nas była sytuacja tak, że po 7 dniach od aktywacji otrzymaliśmy sms z info, że pakiet Non Stop 7 jest wyczerpany,( gdzie było zużycie ok. 15MB) a po 30 dniach od aktywacji pakiet się NIE Przedłużył.. Po *136# w info o pakietach nie ma słowa o żadnym pakiecie internetowym, także to jest wolna amerykanka.. A pieniążki z konta oczywiście zaczęły się pobierać. Wiemy wszyscy, jakie to są wartości. Powtórze, że to zaledwie kilka MB. Szkoda, że nie możecie tego wyprostować, bo widzę, że nie jestem osamotniony.
Pozdrawiam
Maciek
Złożyliśmy reklamacje w oddziale Plus. Obsługa na dość niskim poziomie. Teraz czekamy 30 dni na rozpatrzenie. Ale koleżanki i koledzy klienci Plusa, chce Wam zwrócić uwagę, abyście patrzyli, czy pakiet się automatycznie przedłuża. U nas była sytuacja tak, że po 7 dniach od aktywacji otrzymaliśmy sms z info, że pakiet Non Stop 7 jest wyczerpany,( gdzie było zużycie ok. 15MB) a po 30 dniach od aktywacji pakiet się NIE Przedłużył.. Po *136# w info o pakietach nie ma słowa o żadnym pakiecie internetowym, także to jest wolna amerykanka.. A pieniążki z konta oczywiście zaczęły się pobierać. Wiemy wszyscy, jakie to są wartości. Powtórze, że to zaledwie kilka MB. Szkoda, że nie możecie tego wyprostować, bo widzę, że nie jestem osamotniony.
Pozdrawiam
Maciek
Re: Pakiet internetowy problem
jakiś czas temu kończyl mi się pakiet 125MB. nie miałem w planie doładowania więc uruchomiłem pakiet non stop. dostałem potwierdzenie sms-em że aktywny i dalej korzystałem z internetu. do czasu...Jrv pisze:Mając pakiet 7 non stop tylko ten jeden pakiet jest wykorzystywany. 125mb nie będzie ruszone wcale po wykorzystaniu pakietu 7non stop.
...na koncie z obecnych ok 40pln zostało mi 0,02pln.
po sprawdzeniu kodem *121# dostaję informację o pakietach ale non stop tam nie ma.
wg pracownika salonu pakiet jest aktywny. faktycznie tak jest bo z pakietów 125MB nic mi nie pobiera.
tylko kiedy pakiet jest aktywowany???
skoro dostałem sms-em informację że pobrano opłatę i pakiet jest aktywny to gdzie się podziały moje pieniądze???