Teraz jest 23 kwi 2018, o 06:55

Zostaw Kontakt





Pakiet internetowy problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

copperhead90

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 20 kwi 2017, o 17:58
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Pakiet internetowy problem

Post27 lis 2017, o 15:41

Aktywne promocje: UE DATA 07-20-2015 18:35, Internet, Rozmowy,SMS/MMS bez limitu (701360) 06-12-2017 21:21 , Plush Rok ważności konta - znacznik 31.05.2018 , Rabat video 30dni
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18987
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1555 razy

Re: Pakiet internetowy problem

Post27 lis 2017, o 15:59

copperhead90,

prześlij mi proszę numer telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Martyna9710

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 1 gru 2017, o 11:15
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA + MIX
  • Model telefonu: samsung galaxy j3 2016

Niższy pakiet internetowy

Post1 gru 2017, o 11:22

Witam mam taryfę JA + MIX, i w wakacje byłam w Holandii zmiany dotyczące mojego pakietu internetowego (Aktywne pakiety GPRS ROAMING LIMITER (250,00pln) limint roamingowy na transmisje danych w UE 1,6GB MiX minut do wszystkich sieci kom, pakiet 4000 mmm ) mam wrażenie że te wszystkie pakiety przestały działać dlaczego? Z Holandii już dawno wróciłam a opłata się pobiera a nie moge z tego korzystać.
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 1 gru 2017, o 11:43 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18987
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1555 razy

Re: Pakiet internetowy problem

Post1 gru 2017, o 11:46

Witaj Martyna9710,

a jaki pakiet krajowy posiadasz na tym numerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

MiSzcz

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 10 gru 2017, o 10:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Pakiet internetowy problem

Post10 gru 2017, o 11:07

Dzień dobry.

W tym miesiącu po ponownym uruchomieniu promocji Ja+ Rozmowy do wszystkich, SMS, MMS i 6GB, zamiast otrzymania podwojonej liczby pakietu transmisji danych, otrzymałem tylko 6GB. Poczekałem kilka dni , gdyż myślałem, że to wina gdzieś w systemie i sprawa sama się "naprawi", ale do tego czasu nic się nie zmieniło. Poniżej info z apki i SMS
Załączniki
Screenshot_2017-12-10-10-23-11.png
Info z apki Plus
Screenshot_2017-12-10-10-21-40.png
*136#
Użytkownik Plusa od 17 lat.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18987
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1555 razy

Re: Pakiet internetowy problem

Post11 gru 2017, o 10:46

Witaj MiSzcz,

prześlij proszę krótki opis sytuacji, wraz z numerem telefonu i danymi przez ten formularz. Nasz pracownik mając wgląd w historię konta, zweryfikuje sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

baksik28

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 18 gru 2017, o 17:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Sony Xperia Z2

Internet mobilny "myśli" zanim zacznie działać.

Post18 gru 2017, o 17:26

Witam.
Mam problem z internetem mobilnym, chodzi o to, że telefon "myśli" sporo czasu przed załadowaniem strony internetowej.
Dzieje się tak zarówno na Sony Xperia Z2(najnowsze oprogramowanie) jak i Huawei P10. Konfiguracja przeprowadzona była kilkukrotnie i nic to nie daje. Jestem w plusie od paru miesięcy i cały czas jest to samo.
Ostatnio edytowano 18 gru 2017, o 17:37 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1263
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 306 razy

Re: Internet mobilny "myśli" zanim zacznie działać.

Post18 gru 2017, o 17:35

baksik28, o jakim paśmie mówimy? Z jakim się łączysz - 3G czy LTE? Zainstaluj i wykonaj test w speed-test. Jakie prędkości uzyskujesz? Sprawdź w ustawieniach sieci czy APN jest ustawiony jako plus? Jaką masz przeglądarkę, czy sprawdzałeś na innej?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

baksik28

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 18 gru 2017, o 17:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Sony Xperia Z2

Re: Pakiet internetowy problem

Post18 gru 2017, o 17:43

Mowa o LTE, testy prędkości wychodzą dobre tylko, że też zanim sam test się zacznie trochę to trwa, tak jak przy przeglądaniu stron, na obydwu telefonach, przeglądarki różne testowane. Wszystko mi odpowiada, zasięg, jakość rozmów, tylko ten internet. Wkładam też kartę innego operatora i takiej sytuacji nie ma, strony otwierają się normalnie i dam test też odpala się o wiele szybciej niż na karcie Plusa.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1263
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 306 razy

Re: Pakiet internetowy problem

Post18 gru 2017, o 17:46

baksik28, jaki jest ping w trakcie testów? Wyłącz chwilowo antywirus i wykonaj test ponownie. Łączysz się z LTE800 czy LTE1800?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

baksik28

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 18 gru 2017, o 17:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Sony Xperia Z2

Re: Pakiet internetowy problem

Post18 gru 2017, o 17:58

Ping jest 19,dl 30MB, ul 16. Po włączeniu speed testu szukanie serwera zajęło około 20 sekund, antywirusa nie mam na obydwu telefonach. Nie wiem czy xperia łączy się z 800mhz ale P10 napewno.. Wynik podałem z xperii
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1263
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 306 razy

Re: Pakiet internetowy problem

Post19 gru 2017, o 10:45

baksik28, zainstaluj Network Cell Info i podaj parametry sygnału.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

baksik28

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 18 gru 2017, o 17:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Sony Xperia Z2

Re: Pakiet internetowy problem

Post19 gru 2017, o 12:50

Post19 gru 2017, o 12:45
O jakie parametry chodzi dokładnie? Z której zakładki? Dane? Wskaźnik?

Wskaźnik
Załączniki
sketch-1513684165795.png
Ostatnio edytowano 19 gru 2017, o 13:51 przez Michał_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono. Nie pisz proszę posta pod postem. Używaj opcji edycji.
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1263
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 306 razy

Re: Pakiet internetowy problem

Post19 gru 2017, o 13:59

baksik28, parametry określiłbym jako średnie. Niestety może to powodować chwilowe spowolnienia w trakcie wyszukiwania serwera do połączenia. Dla pewności wykonaj jeszcze test w bezpośrednim sąsiedztwie BTSa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

baksik28

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 18 gru 2017, o 17:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Sony Xperia Z2

Re: Pakiet internetowy problem

Post19 gru 2017, o 14:33

Jestem w środku miasta, Białystok dokładnie.
Niestety jak tak dalej będzie to będę musiał zmienić operatora bo nawet na starszej xperii z1 kolega obok ma lepszą reakcje na otwieranie stron. Ma on tzw. podoperatora zaczynającego się na V....
Załączniki
sketch-1513690362303.png
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 25 gości