Pakiet internetowy problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

ogrod87,

jeżeli wyłączysz pakiet kontraktowy, to nie będzie możliwości ponownego włączenia go, a kwota za niego jest korzystna.
ogrod87 pisze:Kończy mi się pakiet, zostanie odnowiony pojutrze (04.03.2018).

Jeżeli odnowienie będzie za 2 dni, to proponuję, któryś z pakietów jednorazowych (7 dniowych), które znajdziesz tutaj (zwróć uwagę na datę zawarcia kontraktu).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ogrod87
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 8 sty 2013, o 17:38

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: ogrod87 »

Dzięki, to rozwiązuje mój problem :)
Dziś doładuje pakiet, aby na te dwa dni mi wystarczył.
xxliwcia
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 24 mar 2018, o 20:18

Nie działa mi internet

Post autor: xxliwcia »

Wykupiłam internet 1GB za 10zł i gdy go włączam to nie działa. Mam włączony GPRS i mam środki na koncie
Ostatnio zmieniony 26 mar 2018, o 10:05 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

xxliwcia,
xxliwcia pisze:Wykupiłam internet 1GB za 10zł i gdy go włączam to nie działa.
Jaki komunikat pojawia się przy takiej próbie połączenia? Podaj proszę również co dokładnie dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *136#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
xxliwcia
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 24 mar 2018, o 20:18

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: xxliwcia »

Gdy włączam internet nie pojawia sie żaden komunikat. po wpisaniu kodu pisze
Aktywne promocje:
Pakiet Internet 1GB (Limit 1GB w tym limit UE 0,7GB) 22-04-2018 13:34
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

xxliwcia,

model telefonu to ten podany w opisie profilu? Dane komórkowe są włączone w urządzeniu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
xxliwcia
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 24 mar 2018, o 20:18

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: xxliwcia »

Tak telefon to samsung galaxy s2. Dane komórkowe włączone
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

xxliwcia,
xxliwcia pisze:Tak telefon to samsung galaxy s2
Wcześniej na tym telefonie internet działał?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
xxliwcia
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 24 mar 2018, o 20:18

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: xxliwcia »

Tak ale jakies 2tyg temu resetowałam telefon więc możliwe że jakieś funkcje są wyłączone lecz niewiem jakie są potrzebne
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

xxliwcia,

zapewne zatem wykasowane zostały ustawienia. Skonfiguruj telefon za pomocą tej strony: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon. Po ich zapisaniu należny przelogować urządzenie (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
xxliwcia
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 24 mar 2018, o 20:18

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: xxliwcia »

Gdy wpisywałam kod PIN pisało że wygasło i żebym wysłała jeszcze raz i przekroczyłam limit wysyłanego kodu PIN a gdy chciałam zrobić ręcznie to nic nie dało

Edycja:
OO! inetrnet działa dziękuje bardzo za pani pomoc :) życze miłego dnia!
Ostatnio zmieniony 26 mar 2018, o 17:47 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

xxliwcia,
xxliwcia pisze:inetrnet działa
Cudownie :-).
xxliwcia pisze:życze miłego dnia!
Dziękuję i wzajemnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Hongse
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 4 gru 2013, o 22:49

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Hongse »

Witam, kupiłam pakiet nielimitowanych rozmów i smsów i 10gb internetu. Pakiet działa, rozmowy i smsy są nielimitowane, jednak po połączeniu z internetem nie liczy danych z pakietu z ściąga mi środki z konta z prędkością światła ;) Jak temu zaradzić?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Hongse,

dokonaj rozłączenia sesji przez wyłączenie transmisji danych w telefonie lub przelogowanie urządzenia, a następnie zweryfikuj sytuację. Podaj proszę również co dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *136#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: zif »

Mam raczej pytanie, niż problem :) W umowie mam możliwość włączenia pakietu 12 GB za 15 zł. Jest jakiś limit np. w skali miesiąca, czy mogę włączać je na ile mi tylko wystarczy środków?
ODPOWIEDZ