Pakiet internetowy problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

maciek12041997,
maciek12041997 pisze:Taryfa: Plus na kartę
maciek12041997 pisze:Następnie kupiłem pakiet internetowy 1 gb
To jest na pewno taryfa Plus na Kartę? W niej nie da się aktywować pakietu 1 GB. Podaj proszę co dokładnie pojawia się po wpisaniu *147# i jakiego kodu użyłeś do aktywacji pakietu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maciek12041997
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 29 lip 2016, o 06:39

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: maciek12041997 »

Aktywna taryfa to PNK w Sieci

Pakiet kupiłem używając kodu *110# (eBOK) potem kliknąłem 3 czyli pakiety, potem znów 3 - pakiet internetowy 1 gb i na końcu kliknąłem 1 - Aktywacja Pakiet Internetowy 1 GB
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Magda_Plus »

maciek12041997 czyli masz inną taryfę. :->

Napisz mi proszę, jaki komunikat otrzymujesz po wpisaniu kodu *121#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maciek12041997
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 29 lip 2016, o 06:39

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: maciek12041997 »

Jak mam inną taryfę jak przed chwilą sprawdzałem... po wpisaniu *121# otrzymałem wiadomość: Aktywne pakiety: Pakiet Internetowy 1 GB(1008376 KBYTES) 22-08-2016
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: lodyga »

Masz taryfę PNK w sieci.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

maciek12041997,

prześlij proszę opis sytuacji wraz z numerem telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maciek12041997
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 29 lip 2016, o 06:39

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: maciek12041997 »

Tak, trafne spostrzeżenie. Napisałem to całkiem niedawno ;)

Ok, już piszę.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

maciek12041997,

po wysłaniu wiadomości podaj proszę numer zagadnienia, który dotrze w informacji zwrotnej. Poproszę wówczas o przyśpieszenie sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maciek12041997
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 29 lip 2016, o 06:39

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: maciek12041997 »

Numer referencyjny pytania: 160729-001599.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

maciek12041997,

przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maciek12041997
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 29 lip 2016, o 06:39

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: maciek12041997 »

Dziękuję Pani Joanno, sprawa załatwiona :)
ishizaki
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 31 lip 2016, o 11:10

Nie działa internet.

Post autor: ishizaki »

Mam plus na kartę i wykupiłem 1GB internetu. Przez pewien czas działał i zużyłem 100mb transferu, internet przestał działać. Jak chcę wejść na stronę w necie to mnie odsyła do Logowanie w Plusie. Komunikatory takie jak messager, gg, działają. Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 1 sie 2016, o 10:09 przez Przemek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
rzerzucha20
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 6 mar 2016, o 17:47

Re: Nie działa internet.

Post autor: rzerzucha20 »

Lepiej zadzwoń do DOK bo w niedzielę Specjalistów Plusa tu nie ma.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: Joanna_Plus »

maciek12041997,
maciek12041997 pisze:Dziękuję Pani Joanno, sprawa załatwiona :)
Cieszę się bardzo i dziękuję za informację.

ishizaki,
ishizaki pisze:Jak chcę wejść na stronę w necie to mnie odsyła do Logowanie w Plusie.
O jakim logowaniu mowa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ola.s
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 8 sie 2016, o 13:02

Re: Pakiet internetowy problem

Post autor: ola.s »

Witam, jestem w taryfie mix6, od dawna nie mam telefonu, który brałam na umowę, uzywam modelu HTC Desire 510. Nie działa mi żaden pakiet internetowy, po aktywacji odpowiedniego kodu opłata zostaje pobrana, natomiast transmisja danych pozodtaje rozłączona..
ODPOWIEDZ