Strona 48 z 64

Re: Pakiet internetowy problem

: 15 sty 2018, o 11:27
autor: Joanna_Plus
Brzozq,
Joanna_Plus pisze:Usługa GPRS jest włączona i widoczna pod kodem *101#?
Brzozq pisze:Nie jest widoczna.
Aktywacji dokonasz kodem *101*11*02#.
Brzozq pisze:Włączenie GPRS kosztuje?
Włączenie usługi jest bezpłatne.
Po tej czynności i przeprowadzeniu konfiguracji należy przelogować urządzenie (wył./wł.).

Re: Pakiet internetowy problem

: 15 sty 2018, o 17:24
autor: Brzozq
Brzozq pisze:Włączenie GPRS kosztuje?
Włączenie usługi jest bezpłatne.
Po tej czynności i przeprowadzeniu konfiguracji należy przelogować urządzenie (wył./wł.).[/quote]

Nadal nie działa

Re: Pakiet internetowy problem

: 15 sty 2018, o 17:52
autor: Basia_Plus
Brzozq,
Brzozq pisze:Nadal nie działa
jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia? Czy saldo konta jest aktualnie dodatnie?

Internet

: 7 lut 2018, o 10:28
autor: Waniss
Witam. Piszę tutaj pierwszy raz i nie wiem czy w dobrym dziale. Jeżeli nie to przepraszam.
Mam problem z internetem na kartę od plusa. Moja taryfa to Pnk Bez Limitu i mam włączony pakiet 1 gb na 30 dni. Nie mogę go żadnym kodem wyłączyć. Może coś źle wpisuje? Czy możecie podać mi poprawny kod do wyłączenia internetu 1 GB w sieci Plus z taryfą Pnk bez limitu?

Re: Internet

: 7 lut 2018, o 10:50
autor: sl@w_es
@ Waniss,

jeżeli to standardowy pakiet przewidziany dla tej taryfy to powinieneś go wyłączyć kodem: *136*00*12#.
Możesz również zalogować się do Plus Online lub aplikacji mobilnej i jeśli pakiet będzie widoczny to po prostu wyłączysz go.
W przypadku gdy kod nie zadziała lub pakiet w Plus Online będzie niewidoczny pozostaje Ci kontakt z DOK: 601 102 601 (opłata wg posiadanej taryfy) lub 2601 (opłata za całe połączenie 1,97 zł).

Re: Pakiet internetowy problem

: 7 lut 2018, o 11:55
autor: Waniss
Dziękuję za odpowiedź. Wpisywałem ten kod rano i pisało, że promocja jest już nieaktywna lub ni była aktywowana, teraz przed chwilą przyszedł mi sms, że usługa została wyłączona. Nie wpisywałem żadnego kodu.

Re: Pakiet internetowy problem

: 7 lut 2018, o 12:16
autor: Joanna_Plus
Waniss,

pakiet nie jest już widoczny pod kodem 136#, tak? Jeżeli nie posiadasz innych pakietów na tym numerze, to pamiętaj o wyłączeniu transmisji danych, aby nie zostały naliczone jakieś dodatkowe koszty.

Re: Pakiet internetowy problem

: 7 lut 2018, o 14:42
autor: Waniss
Pakiet nie jest już widoczny. Wyłączyłem już dawno, bo w domu mam WiFi. Dziękuję bardzo za pomoc.

Re: Pakiet internetowy problem

: 14 lut 2018, o 19:45
autor: witcher86
Witam,
Mam podobny problem z wyłączeniem pakietu.
Posiadam pakiet promocyjny w Ja + mix na 3GB Internetu i nie mogę go wyłączyć.

Gdy sprawdzam pakiety *136#
Pokazuje: "Ja + Internet 3GB 1"
Nie mogę żadnym kodem tego dezaktywowac.

Re: Internet

: 14 lut 2018, o 23:07
autor: krzyss79
Spróbuj tak
sl@w_es pisze:@ Waniss,


Możesz również zalogować się do Plus Online lub aplikacji mobilnej i jeśli pakiet będzie widoczny to po prostu wyłączysz go.
W przypadku gdy kod nie zadziała lub pakiet w Plus Online będzie niewidoczny pozostaje Ci kontakt z DOK: 601 102 601 (opłata wg posiadanej taryfy) lub 2601 (opłata za całe połączenie 1,97 zł).

Re: Pakiet internetowy problem

: 15 lut 2018, o 11:21
autor: Basia_Plus
Witaj witcher86,

czy udało się pakiet wyłączyć?

Re: Pakiet internetowy problem

: 15 lut 2018, o 19:39
autor: witcher86
Basia_Plus pisze:Witaj witcher86,

czy udało się pakiet wyłączyć?
Tak udało się wyłączyć za pomocą aplikacji mobilnej.
Dziękuję wszystkim. Pozdrawiam.

Re: Pakiet internetowy problem

: 26 lut 2018, o 17:52
autor: Margolb
Witam, mam problem z pakietem internetu. Mam taryfę ja + na kartę i od kilku miesięcy korzystałam z pakietu ja + 1gb na 30 dni za 10 zł. Ostatnio zdarzyło się że moje konto straciło ważność i internet przestał działać. Po doładowania konta nadal jednak nie działa. Po wpisywaniu kodu *136# pojawiała się informacja że pakiet internetu jest aktywny do 8 marca (dziś 26 luty). Bardzo mi zależy na tym internecie więc wyłączyłam pakiet kodem *136*00*15# po czym aktywowałam raz jeszcze kodem *136*11*15#. Mimo to internet nadal nie działa.
Środki na koncie posiadam i konto jest aktywne.

Re: Pakiet internetowy problem

: 26 lut 2018, o 17:59
autor: Joanna_Plus
Witaj Margolb,
Margolb pisze:Po doładowania konta nadal jednak nie działa.
Jaki komunikat pojawia się przy próbie połączenia? Model posiadanego telefonu, to ten podany w opisie profilu? Podaj proszę co aktualnie dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kod *136#? W jakiej technologii następuje połączenie (3G, LTE)?

Re: Pakiet internetowy problem

: 2 mar 2018, o 14:37
autor: ogrod87
Podepnę się pod ten temat, bo nie mogę nic znaleźć.
Mam włączony cykliczny pakiet Ja + Internet 6GB (15 zł/miesiąc).
Kończy mi się pakiet, zostanie odnowiony pojutrze (04.03.2018).
Czy mogę jakoś go szybciej "zresetować", aby pobrało mi te 15 zł i był odnowiony pakiet?

Ewentualnie jakiś pakiet dokupić na te dwa dni? Potrzebuję pilnie internetu w telefonie i nie mogę pozwolić, by nie mieć.
Moja taryfa to JA + MIX