Strona 49 z 64

Re: Pakiet internetowy problem

: 2 mar 2018, o 14:54
autor: Joanna_Plus
ogrod87,

jeżeli wyłączysz pakiet kontraktowy, to nie będzie możliwości ponownego włączenia go, a kwota za niego jest korzystna.
ogrod87 pisze:Kończy mi się pakiet, zostanie odnowiony pojutrze (04.03.2018).

Jeżeli odnowienie będzie za 2 dni, to proponuję, któryś z pakietów jednorazowych (7 dniowych), które znajdziesz tutaj (zwróć uwagę na datę zawarcia kontraktu).

Re: Pakiet internetowy problem

: 2 mar 2018, o 15:25
autor: ogrod87
Dzięki, to rozwiązuje mój problem :)
Dziś doładuje pakiet, aby na te dwa dni mi wystarczył.

Nie działa mi internet

: 24 mar 2018, o 20:28
autor: xxliwcia
Wykupiłam internet 1GB za 10zł i gdy go włączam to nie działa. Mam włączony GPRS i mam środki na koncie

Re: Pakiet internetowy problem

: 26 mar 2018, o 10:08
autor: Joanna_Plus
xxliwcia,
xxliwcia pisze:Wykupiłam internet 1GB za 10zł i gdy go włączam to nie działa.
Jaki komunikat pojawia się przy takiej próbie połączenia? Podaj proszę również co dokładnie dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *136#.

Re: Pakiet internetowy problem

: 26 mar 2018, o 17:12
autor: xxliwcia
Gdy włączam internet nie pojawia sie żaden komunikat. po wpisaniu kodu pisze
Aktywne promocje:
Pakiet Internet 1GB (Limit 1GB w tym limit UE 0,7GB) 22-04-2018 13:34

Re: Pakiet internetowy problem

: 26 mar 2018, o 17:17
autor: Joanna_Plus
xxliwcia,

model telefonu to ten podany w opisie profilu? Dane komórkowe są włączone w urządzeniu?

Re: Pakiet internetowy problem

: 26 mar 2018, o 17:20
autor: xxliwcia
Tak telefon to samsung galaxy s2. Dane komórkowe włączone

Re: Pakiet internetowy problem

: 26 mar 2018, o 17:22
autor: Joanna_Plus
xxliwcia,
xxliwcia pisze:Tak telefon to samsung galaxy s2
Wcześniej na tym telefonie internet działał?

Re: Pakiet internetowy problem

: 26 mar 2018, o 17:23
autor: xxliwcia
Tak ale jakies 2tyg temu resetowałam telefon więc możliwe że jakieś funkcje są wyłączone lecz niewiem jakie są potrzebne

Re: Pakiet internetowy problem

: 26 mar 2018, o 17:27
autor: Joanna_Plus
xxliwcia,

zapewne zatem wykasowane zostały ustawienia. Skonfiguruj telefon za pomocą tej strony: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon. Po ich zapisaniu należny przelogować urządzenie (wył./wł.).

Re: Pakiet internetowy problem

: 26 mar 2018, o 17:37
autor: xxliwcia
Gdy wpisywałam kod PIN pisało że wygasło i żebym wysłała jeszcze raz i przekroczyłam limit wysyłanego kodu PIN a gdy chciałam zrobić ręcznie to nic nie dało

Edycja:
OO! inetrnet działa dziękuje bardzo za pani pomoc :) życze miłego dnia!

Re: Pakiet internetowy problem

: 26 mar 2018, o 17:48
autor: Joanna_Plus
xxliwcia,
xxliwcia pisze:inetrnet działa
Cudownie :-).
xxliwcia pisze:życze miłego dnia!
Dziękuję i wzajemnie.

Re: Pakiet internetowy problem

: 26 wrz 2018, o 09:47
autor: Hongse
Witam, kupiłam pakiet nielimitowanych rozmów i smsów i 10gb internetu. Pakiet działa, rozmowy i smsy są nielimitowane, jednak po połączeniu z internetem nie liczy danych z pakietu z ściąga mi środki z konta z prędkością światła ;) Jak temu zaradzić?

Re: Pakiet internetowy problem

: 26 wrz 2018, o 10:02
autor: Joanna_Plus
Witaj Hongse,

dokonaj rozłączenia sesji przez wyłączenie transmisji danych w telefonie lub przelogowanie urządzenia, a następnie zweryfikuj sytuację. Podaj proszę również co dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *136#.

Re: Pakiet internetowy problem

: 4 paź 2018, o 13:20
autor: zif
Mam raczej pytanie, niż problem :) W umowie mam możliwość włączenia pakietu 12 GB za 15 zł. Jest jakiś limit np. w skali miesiąca, czy mogę włączać je na ile mi tylko wystarczy środków?