doładowania
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 16 lut 2013, o 00:08
Re: doładowania
Probowalem wczoraj poprzez 5555 odp.zasilenie niemozliwe.macie to zamiar naprawic?skoro tyle osob alarmuje problem od paru miesiecy to dlaczego on wciaz wystepuje?trzeba az tak sie gimnastykowac,zeby zasilic nr w ofercie plus na karte?dzis dalej nie moge zasilic,potem sprobuje przes net,ale przyznam szczerze jest to co najmniej dziwne.
Re: doładowania
"raphal", jeśli masz możliwość zasilić konto bezpośrednio ze strony www banku to nie ma lepszej opcji; kasa zasila Twoje konto w momencie zatwierdzenia transakcji - jeszcze nigdy nie miałem żadnej zwłoki.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: doładowania
nie mialem na mysli zasilenia z konta w banku,tylko telekod,zaraz doczytam czy wogole telekodem da sie zasilic online pnk.jeszcze sie nie spotkalem z taka syt,zeby nie dalo sie zasilac konta nr tel.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: doładowania
raphal,
a po wpisaniu *100# saldo konta się nie zwiększyło?
Sprawa poruszana w tym wątku, dotyczy komunikatu, który pojawia się podczas wpisania telekodu, po którym normalnie zasilenie dociera na konto.
Daj proszę znać, czy udało się dokonać tego doładowania.
a po wpisaniu *100# saldo konta się nie zwiększyło?
Sprawa poruszana w tym wątku, dotyczy komunikatu, który pojawia się podczas wpisania telekodu, po którym normalnie zasilenie dociera na konto.
Daj proszę znać, czy udało się dokonać tego doładowania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: doładowania
Witam. Saldo się nie zwiększyło, ważność konta nie przedłużona, doładować nadal nie mogę, komunikat ten sam - problem z siecią i to fakt, jest bardzo duży problem z państwa siecią, trwa jak czytamy dłuuuugoooo i zostaje poczucie braku profesjonalizmu, żeby z doładowaniem konta były takie szopki? Jutro ost dzień mam ważnych wych. Od kilku dni nie ma opcji doładować, w środę zostanę bez możliwości inicjowania połączeń? Ciekawe...
Środki na koncie mam, więc proszę mi przedłużyć połączenia wychodzące, żebym mógł z nich korzystać, a doładowywać nie muszę skoro to taka gimnastyka. W formularzu podałem nr tel. Gdzie dalej interweniować?
Środki na koncie mam, więc proszę mi przedłużyć połączenia wychodzące, żebym mógł z nich korzystać, a doładowywać nie muszę skoro to taka gimnastyka. W formularzu podałem nr tel. Gdzie dalej interweniować?
Ostatnio zmieniony 18 lut 2013, o 16:09 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów
Powód: Połączenie postów
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: doładowania
raphal,
czy na numer, który mi przesłałeś, możemy się kontaktować?
czy na numer, który mi przesłałeś, możemy się kontaktować?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: doładowania
tak.oczywiscie.czekam na kontakt.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: doładowania
Komunikat o błędzie podczas zasilenia konta, nie powinien już występować.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: doładowania
a co było przyczyna?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: doładowania
Ania0830,
w najprostszym wytłumaczeniu błąd systemowy.
w najprostszym wytłumaczeniu błąd systemowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: doładowania
U mnie jest podobnie - za każdym razem gdy doładowywuję konto wyświetla się komunikat o błędzie, jednak za chwilę przychodzi wiadomość, że jednak zostało doładowane.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: doładowania
Ingritte,
a wczoraj zasilałaś konto?
a wczoraj zasilałaś konto?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: doładowania
@ Joanna_Plus
Nie, nie przedwczoraj, wcześniej. Ale jeśli to niedawno naprawili to raczej powinno być już dobrze.
Nie, nie przedwczoraj, wcześniej. Ale jeśli to niedawno naprawili to raczej powinno być już dobrze.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: doładowania
Ingritte,
dlatego dopytywałam .
Jeżeli przy kolejnym doładowaniu sytuacja by się powtórzyła, daj znać proszę.
dlatego dopytywałam .
Jeżeli przy kolejnym doładowaniu sytuacja by się powtórzyła, daj znać proszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: doładowania
doładowywałam dzis konto i to samo było