MMS problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22352
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: MMS problem

Post autor: Joanna_Plus »

agateq,

ustawienia z mojej Lumii:
Ustawiania.jpg
Wszystko działa bez problemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
agateq
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 26 wrz 2014, o 14:49

Re: MMS problem

Post autor: agateq »

Jak na razie działa.
Uf! Trochę to trwało, ale dziękuję za pomoc:D

W razie co będę pytać:)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22352
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: MMS problem

Post autor: Joanna_Plus »

agateq,
agateq pisze:Jak na razie działa.
Super :-).
agateq pisze:W razie co będę pytać:)
Jak zawsze pozostajemy do usług ;-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
piciu83
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 26 lip 2016, o 10:23

Re: MMS problem

Post autor: piciu83 »

Witam.

Od 2 dni mam problem przy odbieraniu MMS-a. Wcześniej przy wyłączonej transmisji danych w telefonie otrzymywałem MMS-a od konkretnego nadawcy. Uruchamiałem transmisję danych i pobierałem wiadomość. Obecnie MMS-a otrzymuję od numeru 1. Dopiero po uruchomieniu transmisji danych i pobraniu wiadomości otrzymuję informację o nadawcy.

Z góry dziękuję za pomoc.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22352
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: MMS problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj piciu83,

prześlij mi proszę przez ten formularz numer swojego telefonu, numer nadawcy wiadomości oraz godzinę i datę wystąpienia takiej sytuacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
morfius78
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 29 lis 2016, o 20:04

Re: MMS problem

Post autor: morfius78 »

Witam
Posiadam Galaxy J3 (2016), zainstalowałem ustawienia MMS ze strony, były wysyłane przez operatora, restartowałem telefon do ustawień fabrycznych.
W pewnym momencie przestały wychodzić MMS, Przychodzą ale nie mogę wysłać. Internet chodzi. Pakiety nie są wyczerpane.
Moje ustawienia:
Nazwa: MMS
APN: mms
MMSC: http://mms.plusgsm.pl:8002
Proxy MMS: 212.2.96.16
Port MMS: 8080
MCC: 260
MNC: 01
Typ uwierzytelniania: PAP
Typ APN: mms
Protokół APN: IPv4
APN włączony

Proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22352
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: MMS problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj morfius78,
morfius78 pisze:Przychodzą ale nie mogę wysłać.
Jaki komunikat pojawia się przy próbie wysłania wiadomości?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
morfius78
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 29 lis 2016, o 20:04

Re: MMS problem

Post autor: morfius78 »

Komunikat:
Błąd sieci, sieć nie obsługuje MMS
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22352
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: MMS problem

Post autor: Joanna_Plus »

morfius78,

aktualnie na koncie tego numeru znajdują się środki wystarczające na pokrycie kosztów wysłania wiadomości MMS?
Jak sprawa wygląda po przełożeniu karty SIM do innego telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
morfius78
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 29 lis 2016, o 20:04

Re: MMS problem

Post autor: morfius78 »

Witam
Posiadam Ja+ na kartę, Rozmowy, SMS, i 6GB, Wszystko jest aktywne, internet działa, rozmowy i sms też.
Po przełożeniu karty do drugiego telefonu również nie wychodzą MMS.

Chyba znalazłem problem, nie wiem dlaczego byłem cały czas pewien że MMS jest w pakiecie, okazuje się że są dodatkowo płatne i tu tkwi problem.
Przepraszam za nieporozumienie.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 1 gru 2016, o 11:52 przez morfius78, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22352
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: MMS problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj morfius78,
morfius78 pisze:Posiadam Ja+ na kartę, Rozmowy, SMS, i 6GB, Wszystko jest aktywne, internet działa, rozmowy i sms też.
Rozumie, tylko pytam dokładnie ile aktualnie wynosi saldo numeru. Powyższa promocja nie obejmuje wiadomości MMS. One są rozliczane zgodnie z cennikiem posiadanej taryfy czyli 0,19 zł za każde 100 kB naliczane oddzielnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
morfius78
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 29 lis 2016, o 20:04

Re: MMS problem

Post autor: morfius78 »

Chyba znalazłem problem, nie wiem dlaczego byłem cały czas pewien że MMS jest w pakiecie, okazuje się że są dodatkowo płatne i tu tkwi problem.
Przepraszam za nieporozumienie.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22352
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: MMS problem

Post autor: Joanna_Plus »

morfius78,
morfius78 pisze:nie wiem dlaczego byłem cały czas pewien że MMS jest w pakiecie
Niestety tak nie jest. Promocja, którą masz aktywną na koncie numeru obowiązuje na połączenia, SMS-y, internet. Opłata za wiadomości MMS jest zaś pobierana z salda konta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pinocino
PlusManiak
Posty: 88
Rejestracja: 29 gru 2013, o 14:14

Re: MMS problem

Post autor: Pinocino »

Pomocy. Po globalnej awarii w plus na kartę przez dwa dni nie miałem internetu w telefonie. Po paru telefonach i stracie kaski na koncie nic się nie zmieniło. Nikt nie był na tyle kompetentny ,aby poinformować mnie żebym zrobił konfigurację ręcznie. Tak zrobiłem po dłuższym kombinowaniu. Internet działa, ale jest problem z mms-ami. Nic nie mogę zrobić ,aby działały. Nie mogę wysyłać. Na stronie plusa nie ma konfiguracji automatycznej,chociaż sprzedają telefony. Zero wsparcia. Może ktoś wyjaśni mi po kolei co mam wpisać w poszczególnych okienkach. Telefon to Lumia 640 lte z windows 10.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22352
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: MMS problem

Post autor: Joanna_Plus »

Pinocino,
Pinocino pisze: Nie mogę wysyłać.
Odbierać je możesz?
Moje ustawienia dla tego modelu:
wp_ss_20170227_0002.png
wp_ss_20170227_0003.png
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ