MMS problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Pinocino
PlusManiak
Posty: 88
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 29 gru 2013, o 14:14

Re: MMS problem

Post autor: Pinocino »

Nie wiem co było przyczyną ,ale problem rozwiązałem. Pomógł tylko reset telefonu- przywrócenie do ustawień fabrycznych ,bez kopi zapasowej. Wszystko wróciło do normy. Czy to możliwe ,że Plus rozesłał błędne konfiguracje i stąd te problemy?
Nikt nie mógł lub nie chciał mi odpowiedzieć na to pytanie w BOK.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: MMS problem

Post autor: Joanna_Plus »

Pinocino,
Pinocino pisze:Czy to możliwe ,że Plus rozesłał błędne konfiguracje i stąd te problemy?
Nic mi nie wiadomo o takim zdarzeniu.
Na ten model dostałeś zdalne ustawienia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: MMS problem

Post autor: habish »

Wygląda na to że Plus ma awarię w platformie MMS.
Występują problemy z wysyłaniem jak i odbiorem, sam mogę wysłać tylko jednego MMSa, kolejnego się już nie da, należy wyłączyć i włączyć telefon.
Mało tego, wysłane MMSy nie dochodzą wcale lub... dochodzą z innego numeru.
Początkowo myślałem że to problem na moim koncie abonenta, od rana mam lejek 0,5 Mbps ale wygląda na to że problem jest globalny: http://gsm.biz.pl/2017/03/02/awaria-mms-w-plusie/
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: MMS problem

Post autor: Joanna_Plus »

patryk7588,

technicy pracują już nad rozwiązaniem tej sprawy. Najmocniej przepraszam za wszelkie utrudnienia.

Edycja:
sytuacja nie powinna już występować.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Asiaa
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 7 mar 2017, o 22:38

Re: MMS problem

Post autor: Asiaa »

To i ja pozwolę napisać sobie w tym wątku bo również mam problem z mmsami. Zmieniłam telefon na iPhone 4s (iOS 9.3.5) i nie mogę wysyłać mmsów. Próbowałam konfiguracji ręcznej ze strony plusa, opcji wyzerowania ustawień również i nic. Nie mam pomysłu już co zrobić.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: MMS problem

Post autor: Joanna_Plus »

Asiaa,
Asiaa pisze:nie mogę wysyłać mmsów.
A odbierać je możesz?
Asiaa pisze:Zmieniłam telefon na iPhone 4s (iOS 9.3.5)
W innym telefonie ta funkcja działa prawidłowo?
Asiaa pisze:Próbowałam konfiguracji ręcznej ze strony plusa
Odnośnie konfiguracji zajrzyj proszę do tego wątku: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... ONE#p68589.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Asiaa
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 7 mar 2017, o 22:38

Re: MMS problem

Post autor: Asiaa »

Wątek pomógł, choć właściwie miałam prawie to samo wpisane ale wystarczyło zmienić APN z mms na mms.plusgsm.pl oraz dać takie Proxy:212.002.096.016:8080 i naprawiło się :-> Także dziękuję za pokazanie pomocnego wątku bo dalej żyłabym w niewiedzy :->
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: MMS problem

Post autor: Joanna_Plus »

Asiaa,
Asiaa pisze:Wątek pomógł
Super :-), dzięki za informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Adalbert8183
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 12 mar 2017, o 18:39

Ustawienia MMS Prestigio5517

Post autor: Adalbert8183 »

Witam.
Mam telefon Prestigio MultiPhone PSP5517DOU. Po przywróceniu ustawień fabrycznych nie działa wysyłanie i odbieranie MMS! Nie pomogło włączenie danych mobilnych (pakiet internetowy), konfiguracja ustawień mms, odbieranie wiadomości automatycznie w roamingu! I NIC!!! Brak odczytywania mms ani wysyłania! Czy ktoś miał taki sam problem a może ktoś wie jak zmienić ustawienia?
Ostatnio zmieniony 13 mar 2017, o 11:31 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: MMS problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Adalbert8183,
Adalbert8183 pisze:konfiguracja ustawień mms
Jak była realizowana ta konfiguracja? Została przeprowadzona przez naszą stronę WWW? Na koncie numeru aktywna jest usługa GPRS? Kod na sprawdzenie: *101#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
momisiak
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 1 paź 2013, o 08:42

Re: MMS problem

Post autor: momisiak »

witam . Bardzo prosze o pomoc. Moj problem polega na tym ze nie moge ani wyslac ani odbierac mmsow. Przywrocenie ustawien fabrycznych ani pobranie konfiguracji ze strony Plusa nie pomoglo. Ustawienia mam podobno dobre ( raczej jestem laikiem w takich sprawach ) ale obsluga w salonie Plusa sprawdzila. Mam telefon Mulitphone PAP 3540 Duo. Do tej pory wszystko dzialalo sprawnie a teraz jak twierdzi obsluga w Plusie trzeba sobie wlaczyc jakis pakiet internetu zeby miec mozliwosc wyslac lub odebrac mmsa. Nigdy zadnych pakietow nie mialam i dlaczego teraz mialabym kupowac? Pani w salonie powiedziala mi ze trzeba miec wlaczona transmisje danych, ale to zżera ogromne pieniadze z konta. Z tym ze nigdy zadnej transmisji nie wlaczalam i jakos mmsy dochodzily i moglam wysylac, a transfer wlaczal sie sam w chwili gdy zaczynalam wysylac lub gdy mms mi przychodzil
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: MMS problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj momisiak,
momisiak pisze:Moj problem polega na tym ze nie moge ani wyslac ani odbierac mmsow.
Jaki komunikat pojawia się przy próbie wysłania bądź pobrania wiadomości?
momisiak pisze:Do tej pory wszystko dzialalo sprawnie
Funkcja ta przestała działać ot tak po prostu? Usługa GPRS jest aktywna na tym numerze (sprawdzenie: *101#)? Konto aktualnie jest aktywne (posiada dodatnie saldo i zachowany termin wazności)?
momisiak pisze:teraz jak twierdzi obsluga w Plusie trzeba sobie wlaczyc jakis pakiet internetu zeby miec mozliwosc wyslac lub odebrac mmsa.
Większość telefonów do wysłania czy też odebrania wiadomości, potrzebuje włączonej funkcji transmisji danych. Dlatego też, aby nie nastąpiło pobranie środków np. z tytułu aplikacji działających w tle, preferowana jest aktywacja pakietu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
momisiak
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 1 paź 2013, o 08:42

Re: MMS problem

Post autor: momisiak »

funkcja przestala dzialac tak po prostu, caly czas wszystko chodzilo sprawnie az kiedys dostalam mmsa i ciagle status jego to bylo pobieranie. W koncu dostalam wiadomosc ze tego mmsa mam odebrac sobie poprzez strone internetowa. I tak samo z kolejnymi. A kiedy probuje wyslac ciagle status jest "wysylanie". A komunikat pojawia sie "transmission failure". Saldo konta jest dodatnie i termin waznosci wazny jeszcze kilka miesiecy. Zastanawia mnie tylko to czemu majac telefon juz ponad 3 lata nie musialam zadnych pakietow internetu dodatkowo kupowac i nie bylo problemow z mmsami a teraz okazuje sie ze potrzebny jest pakiet? Wczesniej tarnsmisja danych sama sie wlaczala jak mms mi przychodzil lub zaczelam wysylac
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: MMS problem

Post autor: Joanna_Plus »

momisiak,
momisiak pisze:funkcja przestala dzialac tak po prostu
A w ostatnim czasie nie nastąpiła aktualizacja oprogramowania systemu?
Rozumiem, że nie podejmowałaś próby weryfikacji działania tych wiadomości przy włączonej transmisji danych?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
klip3r
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 15 mar 2017, o 10:31

Re: MMS problem

Post autor: klip3r »

Witam.
na telefonie s7 edge nie działa wysyłanie MMS! konfiguracja pobrana ze strony plusa, gprs aktywny itp itp. wysyła się raz na 20, mmsy do mnie odebrać mogę bez problemu....
ODPOWIEDZ