MMS problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 26
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 cze 2013, o 23:05
Re: MMS problem
Niestety nie pomogło...ale szukam dalej :)
Re: MMS problem
Usuń wszystkie punkty/profile ustawień z telefonu. wyłącz i włącz telefon. Potem ze strony wyślij sobie ustawienia na WAP i MMS, zapisz. Znowu wyłącz i włącz telefon.
Re: MMS problem
już zrobione :) zrobiłam to trochę inaczej zresetowałam całkiem ustawienia w telefonie, zrobiłam od nowa Profile trans. danych: MMS , WAP i INTERNET :)dodadtkowo w MMS i w INTERNECIE wpisałam tak...w MMS : indentyfikator: "mms" i hasło : "mms " i na INTERNECiE identyfikator ; "internet" i hasło : "internet" i pomogło :)
dziękuje za wszystkie rady :)
dziękuje za wszystkie rady :)
Nie mogę wysyłać wiadomości mms!
Witam!
Od pewnego czasu nie mogę wysyłać wiadomości mms,wcześniej nie miałam z tym problemu.Nie wiem co mam zrobić żeby znowu było wszystko ok?
Od pewnego czasu nie mogę wysyłać wiadomości mms,wcześniej nie miałam z tym problemu.Nie wiem co mam zrobić żeby znowu było wszystko ok?
Ostatnio zmieniony 10 lip 2013, o 12:39 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
Witaj Lwiątko07,
czy model telefonu to Nokia C3, jak w opisie profilu?
czy model telefonu to Nokia C3, jak w opisie profilu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
Lwiątko07,
to zróbmy tak:
- na początek sprawdź czy przypadkiem nie wyłączyła się usługa GPRS. Kod na weryfikację to *101#. Ewentualna aktywacja *101*11*02#,
- prześlij ponownie konfigurację na swój telefon z tej strony: http://www.plus.pl/indywidualna/Pomoc/K ... ujTelefon/,
- po tych czynnościach wyłącz i włącz aparat.
Powinno wówczas działać.
to zróbmy tak:
- na początek sprawdź czy przypadkiem nie wyłączyła się usługa GPRS. Kod na weryfikację to *101#. Ewentualna aktywacja *101*11*02#,
- prześlij ponownie konfigurację na swój telefon z tej strony: http://www.plus.pl/indywidualna/Pomoc/K ... ujTelefon/,
- po tych czynnościach wyłącz i włącz aparat.
Powinno wówczas działać.
Problem z wysyłaniem i odbieraniem MMS-ów
Ostatnio zmieniony 17 lip 2013, o 15:00 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
aniaj0,
a o jaką miejscowość chodzi (województwo, miasto)?
a o jaką miejscowość chodzi (województwo, miasto)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: MMS problem
Bełchatów, łódzkie.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: MMS problem
aniaj0, czy są to okolice ulicy Pabianickiej?
Sprawdź poprawność konfiguracji lub wprowadź ponownie ręcznie:
Sprawdź poprawność konfiguracji lub wprowadź ponownie ręcznie:
1.Menu - Ustawienia - Łączność - Punkty dostępowe - Opcje - Dodaj profil.
2.Nazwa połączenia: Plus MMS, Nośnik: GPRS, Uwierzytelnianie: PAP, Nazwa użytkownika zostawiamy puste, Hasło zostawiamy puste, APN: wap.
3.Naciskamy Zapisz - Powrót - Profile internetowe - Opcje - Dodaj profil.
4.Nazwa profilu: Plus MMS, Użyj proxy: Wł, Adres IP: 212.2.96.16, Port Proxy: 8080, Punkt dostępu: Plus MMS.
5.Naciskamy Zapisz - Trzykrotnie Powrót.
6.Zakładka połączenia - Wiadomości - Ustawienia - MMS - Tryb odbierania.
5.Sieć krajowa: Automatyczny, Sieć roamingowa: Ręczny - Naciskamy Powrót - Centrum MMS - Dodaj centrum.
6.Tytuł: Plus MMS, Adres serwera MMSC: http://mms.plusgsm.pl:8002, Profil internetowy: Plus MMS - Zapisz - Na pytanie czy aktywować profil odpowiadamy Tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: MMS problem
tak, okolice.
Re: MMS problem
Internet działa, ale MMS-ów wysyłać ani odbierać nie mogę :(
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
aniaj0,
Krzysiek_Plus pytał o ulicę, ponieważ mogą tam występować utrudnienia w działaniu sieci, związane z pracami modernizacyjnymi.
Czy była próba wpisania tych ustawień powyżej? Jeżeli tak, to czy po tych czynnościach nastąpiło wyłączenie i włączenie aparatu?
Przy próbie wysłania MMS-a, jaki pojawia się komunikat?
Krzysiek_Plus pytał o ulicę, ponieważ mogą tam występować utrudnienia w działaniu sieci, związane z pracami modernizacyjnymi.
Czy była próba wpisania tych ustawień powyżej? Jeżeli tak, to czy po tych czynnościach nastąpiło wyłączenie i włączenie aparatu?
Przy próbie wysłania MMS-a, jaki pojawia się komunikat?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: MMS problem
Zrobiłam wszystko zgodnie z instrukcją :( Nie działa mi to w całym mieście i poza granicami miasta. Nie tylko w obrębie Pabianickiej. :( Mnie nie przyszedł raport dostarczenia, a osoba do której wysłałam, dostała pustą wiadomość lub z treścią: wiadomość niepobrana.