MMS problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: MMS problem
daniel.24 Basia_Plus udzieliła Ci wyjaśnienia związanego z powodami danej sytuacji, w swoim wcześniejszym poście.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: MMS problem
Witam!
Posiadam Lumię535.
Z dnia na dzień przestał mi działać Internet oraz odbiór/wysyłka mms-ów.
Pakiety aktualne, stan konta dodatni.
Przejrzałam wątek, postarałam się coś 'naklikać' w swoim telefonie, ale nic nie pomaga, łącznie z restartem urządzenia
W APN zarówno Internetu, jak i mms mam problem z polem 'hasło'. Nie wiem skąd je wziąć?
I w ogóle jak to możliwe, że z dnia na dzień straciłam możliwość odbioru mmsów?
Proszę o pomoc!
Posiadam Lumię535.
Z dnia na dzień przestał mi działać Internet oraz odbiór/wysyłka mms-ów.
Pakiety aktualne, stan konta dodatni.
Przejrzałam wątek, postarałam się coś 'naklikać' w swoim telefonie, ale nic nie pomaga, łącznie z restartem urządzenia
W APN zarówno Internetu, jak i mms mam problem z polem 'hasło'. Nie wiem skąd je wziąć?
I w ogóle jak to możliwe, że z dnia na dzień straciłam możliwość odbioru mmsów?
Proszę o pomoc!
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: MMS problem
Witaj agateq,
Ustawienia - Sieci komórkowe + SIM - Ustawienia SIM - Dodaj APN Internetowy.
Nazwa połączenia: Plus, Zaznaczamy pole Ustaw jako aktualny APN, Nazwa punktu dostępu: plus, Nazwa użytkownika zostawiamy puste, Hasło zostawiamy puste, Naciskamy Zapisz.
Sprawdź także, jakie masz ustawienia wpisane przy MMS.
Ustawienia - Sieci komórkowe + SIM - Ustawienia SIM - Dodaj APN MMS.
Nazwa połączenia: Plus MMS, Zaznaczamy pole Ustaw jako aktualny APN, Nazwa punktu dostępu do MMS: mms, Bramka WAP (adres URL): 212.2.96.16, Bramka WAP - Port: 8080, Nazwa użytkownika zostawiamy puste, Hasło zostawiamy puste, MMSC: http://mms.plusgsm.pl:8002, Naciskamy Zapisz.
czy usługę GPRS masz włączoną na koncie? Status usługi można sprawdzić kodem *101#agateq pisze:Z dnia na dzień przestał mi działać Internet oraz odbiór/wysyłka mms-ów.
rozumiem, że takie ustawienia masz wpisane do telefonu przy konfiguracji internetu.agateq pisze: postarałam się coś 'naklikać' w swoim telefonie, ale nic nie pomaga,
Ustawienia - Sieci komórkowe + SIM - Ustawienia SIM - Dodaj APN Internetowy.
Nazwa połączenia: Plus, Zaznaczamy pole Ustaw jako aktualny APN, Nazwa punktu dostępu: plus, Nazwa użytkownika zostawiamy puste, Hasło zostawiamy puste, Naciskamy Zapisz.
Sprawdź także, jakie masz ustawienia wpisane przy MMS.
Ustawienia - Sieci komórkowe + SIM - Ustawienia SIM - Dodaj APN MMS.
Nazwa połączenia: Plus MMS, Zaznaczamy pole Ustaw jako aktualny APN, Nazwa punktu dostępu do MMS: mms, Bramka WAP (adres URL): 212.2.96.16, Bramka WAP - Port: 8080, Nazwa użytkownika zostawiamy puste, Hasło zostawiamy puste, MMSC: http://mms.plusgsm.pl:8002, Naciskamy Zapisz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: MMS problem
Niestety ale przy MMsach mam inne rubryki. Mam takie:
APN-
Nazwa użytkownika-
Hasło-
Bramka WAP-
MMSC adres URL-
MMSC port-
Max. rozmiar MMS-
Typ IP IPv4v6
Natomiast nie mogę w ogóle dodać APN do Internetu.
Przy opcji 'ręczny APN do internetu mam' zaznaczony WYŁ. Nie mam w ogóle opcji dodania nowego.
APN-
Nazwa użytkownika-
Hasło-
Bramka WAP-
MMSC adres URL-
MMSC port-
Max. rozmiar MMS-
Typ IP IPv4v6
Natomiast nie mogę w ogóle dodać APN do Internetu.
Przy opcji 'ręczny APN do internetu mam' zaznaczony WYŁ. Nie mam w ogóle opcji dodania nowego.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: MMS problem
agateq proponuję Ci, zatem ściągnięcie ich sobie ze strony Plusa http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon
Pamiętaj, żeby po zapisaniu konfiguracji wyłączyć i włączyć telefon. Zgodnie z tym co wcześniej pisała Basia_Plus istotne jest to, żebyś miała aktywną dla swojego numeru transmisję danych (oraz włączoną tą opcję w swoim telefonie). Daj znać czy się udało.
Pamiętaj, żeby po zapisaniu konfiguracji wyłączyć i włączyć telefon. Zgodnie z tym co wcześniej pisała Basia_Plus istotne jest to, żebyś miała aktywną dla swojego numeru transmisję danych (oraz włączoną tą opcję w swoim telefonie). Daj znać czy się udało.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: MMS problem
Próbowałam, niestety na mój telefon Lumia 535 nie można wysłać ustawień... :(
Konfiguracja ręczna również mi nie wychodzi, ponieważ moje rubryki w telefonie są zupełnie inne niż podawane tam parametry, nie wiem co gdzie wpisywać...
Konfiguracja ręczna również mi nie wychodzi, ponieważ moje rubryki w telefonie są zupełnie inne niż podawane tam parametry, nie wiem co gdzie wpisywać...
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
agateq,
http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... ij#p184492Joanna_Plus pisze: Usuń proszę wszystkie aktualnie wpisane ustawienia, a następnie wyjmij i ponownie włóż kartę SIM do telefonu.
http://www.microsoft.com/pl-pl/mobile/p ... 1648#topic
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- PlusPomocy
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 30 cze 2016, o 09:08
Konfiguracja Internet|MMS Microsoft Lumia 640LTE WINDOWS 10
Witam serdecznie, proszę o pomoc.
Mianowicie, posiadam Microsoft Lumie 640LTE z Windows 10 na pokładzie.
Nie działa mi internet (dane) oraz nie mogę wysyłać MMSów.
Nie otrzymałam konfiguracji SMSem po włożeniu SIM, konfiguracja automatyczna ze strony Plusa nie obsługuje mojego modelu, konfiguracji ręcznej nie potrafie zrobić ponieważ podane dane nie odpowiadają rubryką w moim systemie, jestem załamana. W załączniku przesyłam jak wygląda okienko konfiguracji w moim telefonie, nie jest podzielone na Internet/MMS, jest tylko jedna opcja "Punkt dostępu do internetu" a w niej APN do internetu.
Mógłby ktoś udostępnić jak wygląda to u niego, lub coś podpowiedzieć jak to uzupełnić krok po kroku ?
Byłabym bardzo wdzięczna, pozdrawiam.
Mianowicie, posiadam Microsoft Lumie 640LTE z Windows 10 na pokładzie.
Nie działa mi internet (dane) oraz nie mogę wysyłać MMSów.
Nie otrzymałam konfiguracji SMSem po włożeniu SIM, konfiguracja automatyczna ze strony Plusa nie obsługuje mojego modelu, konfiguracji ręcznej nie potrafie zrobić ponieważ podane dane nie odpowiadają rubryką w moim systemie, jestem załamana. W załączniku przesyłam jak wygląda okienko konfiguracji w moim telefonie, nie jest podzielone na Internet/MMS, jest tylko jedna opcja "Punkt dostępu do internetu" a w niej APN do internetu.
Mógłby ktoś udostępnić jak wygląda to u niego, lub coś podpowiedzieć jak to uzupełnić krok po kroku ?
Byłabym bardzo wdzięczna, pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 30 cze 2016, o 11:07 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
Witaj PlusPomocy,
PlusPomocy pisze:Nie działa mi internet (dane) oraz nie mogę wysyłać MMSów.
Przed aktualizacją te funkcjonalności działały?PlusPomocy pisze:Microsoft Lumie 640LTE z Windows 10
Wyjmij proszę jeszcze raz kartę SIM z telefonu i włóż ją na nowo.PlusPomocy pisze:Nie otrzymałam konfiguracji SMSem po włożeniu SIM
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- PlusPomocy
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 30 cze 2016, o 09:08
Re: MMS problem
Przed aktualizacją karta SIM nie była wkładana.
Wyjęcie i ponowne włożenie niestety nie pomaga :(
Wyjęcie i ponowne włożenie niestety nie pomaga :(
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
PlusPomocy,
transmisja danych w telefonie jest włączona, a na koncie numeru usługa GPRS? Po przełożeniu karty SIM do innego aparatu, obie funkcje działają prawidłowo?
transmisja danych w telefonie jest włączona, a na koncie numeru usługa GPRS? Po przełożeniu karty SIM do innego aparatu, obie funkcje działają prawidłowo?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: MMS problem
Widzę, że koleżanka ma dokładnie ten sam problem co ja.
Wyjęcie karty SIM również nie pomaga.
Internetu i MMSów brak.
Wyjęcie karty SIM również nie pomaga.
Internetu i MMSów brak.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: MMS problem
agateq czy internet udało Ci się ustawić zgodnie ze wskazówkami Basi_Plus.
Czy masz włączoną usługę GPRS na koncie? Status usługi można sprawdzić kodem *101#.
Starałam się dopasować wartości jakie podała Ci Basia, jeśli chodzi o ustawienia MMS.
Spróbuj je przetestować i daj znać jak poszło.
Czy masz włączoną usługę GPRS na koncie? Status usługi można sprawdzić kodem *101#.
Starałam się dopasować wartości jakie podała Ci Basia, jeśli chodzi o ustawienia MMS.
- APN - Plus MMS
Nazwa użytkownika - pozostawisz puste
Hasło - pozostawisz puste
Bramka WAP - 212.2.96.16
MMSC adres URL - http://mms.plusgsm.pl:8002
MMSC port - 8080
Max. rozmiar MMS - pozostaw puste
Typ IP IPv4v6
Spróbuj je przetestować i daj znać jak poszło.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: MMS problem
Hm. Mój problem zmienił nieco kształt..
MMS wysyłam i odbieram, Internet teoretycznie mam, ale działa tak niemiłosiernie wolno, że prawdę mówiąc załadowanie strony jest niemal niemożliwe. Ręce mi już opadają... ;-(
MMS wysyłam i odbieram, Internet teoretycznie mam, ale działa tak niemiłosiernie wolno, że prawdę mówiąc załadowanie strony jest niemal niemożliwe. Ręce mi już opadają... ;-(
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
agateq,
aktualnie korzystasz z jakiegoś pakietu internetowego?
aktualnie korzystasz z jakiegoś pakietu internetowego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ