MMS problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
agateq,
ustawienia z mojej Lumii:
Wszystko działa bez problemu.
ustawienia z mojej Lumii:
Wszystko działa bez problemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: MMS problem
Jak na razie działa.
Uf! Trochę to trwało, ale dziękuję za pomoc:D
W razie co będę pytać:)
Uf! Trochę to trwało, ale dziękuję za pomoc:D
W razie co będę pytać:)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
agateq,
Super .agateq pisze:Jak na razie działa.
Jak zawsze pozostajemy do usług .agateq pisze:W razie co będę pytać:)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: MMS problem
Witam.
Od 2 dni mam problem przy odbieraniu MMS-a. Wcześniej przy wyłączonej transmisji danych w telefonie otrzymywałem MMS-a od konkretnego nadawcy. Uruchamiałem transmisję danych i pobierałem wiadomość. Obecnie MMS-a otrzymuję od numeru 1. Dopiero po uruchomieniu transmisji danych i pobraniu wiadomości otrzymuję informację o nadawcy.
Z góry dziękuję za pomoc.
Od 2 dni mam problem przy odbieraniu MMS-a. Wcześniej przy wyłączonej transmisji danych w telefonie otrzymywałem MMS-a od konkretnego nadawcy. Uruchamiałem transmisję danych i pobierałem wiadomość. Obecnie MMS-a otrzymuję od numeru 1. Dopiero po uruchomieniu transmisji danych i pobraniu wiadomości otrzymuję informację o nadawcy.
Z góry dziękuję za pomoc.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
Witaj piciu83,
prześlij mi proszę przez ten formularz numer swojego telefonu, numer nadawcy wiadomości oraz godzinę i datę wystąpienia takiej sytuacji.
prześlij mi proszę przez ten formularz numer swojego telefonu, numer nadawcy wiadomości oraz godzinę i datę wystąpienia takiej sytuacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: MMS problem
Witam
Posiadam Galaxy J3 (2016), zainstalowałem ustawienia MMS ze strony, były wysyłane przez operatora, restartowałem telefon do ustawień fabrycznych.
W pewnym momencie przestały wychodzić MMS, Przychodzą ale nie mogę wysłać. Internet chodzi. Pakiety nie są wyczerpane.
Moje ustawienia:
Nazwa: MMS
APN: mms
MMSC: http://mms.plusgsm.pl:8002
Proxy MMS: 212.2.96.16
Port MMS: 8080
MCC: 260
MNC: 01
Typ uwierzytelniania: PAP
Typ APN: mms
Protokół APN: IPv4
APN włączony
Proszę o pomoc.
Posiadam Galaxy J3 (2016), zainstalowałem ustawienia MMS ze strony, były wysyłane przez operatora, restartowałem telefon do ustawień fabrycznych.
W pewnym momencie przestały wychodzić MMS, Przychodzą ale nie mogę wysłać. Internet chodzi. Pakiety nie są wyczerpane.
Moje ustawienia:
Nazwa: MMS
APN: mms
MMSC: http://mms.plusgsm.pl:8002
Proxy MMS: 212.2.96.16
Port MMS: 8080
MCC: 260
MNC: 01
Typ uwierzytelniania: PAP
Typ APN: mms
Protokół APN: IPv4
APN włączony
Proszę o pomoc.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
Witaj morfius78,
Jaki komunikat pojawia się przy próbie wysłania wiadomości?morfius78 pisze:Przychodzą ale nie mogę wysłać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: MMS problem
Komunikat:
Błąd sieci, sieć nie obsługuje MMS
Błąd sieci, sieć nie obsługuje MMS
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
morfius78,
aktualnie na koncie tego numeru znajdują się środki wystarczające na pokrycie kosztów wysłania wiadomości MMS?
Jak sprawa wygląda po przełożeniu karty SIM do innego telefonu?
aktualnie na koncie tego numeru znajdują się środki wystarczające na pokrycie kosztów wysłania wiadomości MMS?
Jak sprawa wygląda po przełożeniu karty SIM do innego telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: MMS problem
Witam
Posiadam Ja+ na kartę, Rozmowy, SMS, i 6GB, Wszystko jest aktywne, internet działa, rozmowy i sms też.
Po przełożeniu karty do drugiego telefonu również nie wychodzą MMS.
Chyba znalazłem problem, nie wiem dlaczego byłem cały czas pewien że MMS jest w pakiecie, okazuje się że są dodatkowo płatne i tu tkwi problem.
Przepraszam za nieporozumienie.
Pozdrawiam
Posiadam Ja+ na kartę, Rozmowy, SMS, i 6GB, Wszystko jest aktywne, internet działa, rozmowy i sms też.
Po przełożeniu karty do drugiego telefonu również nie wychodzą MMS.
Chyba znalazłem problem, nie wiem dlaczego byłem cały czas pewien że MMS jest w pakiecie, okazuje się że są dodatkowo płatne i tu tkwi problem.
Przepraszam za nieporozumienie.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 1 gru 2016, o 11:52 przez morfius78, łącznie zmieniany 1 raz.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
Witaj morfius78,
Rozumie, tylko pytam dokładnie ile aktualnie wynosi saldo numeru. Powyższa promocja nie obejmuje wiadomości MMS. One są rozliczane zgodnie z cennikiem posiadanej taryfy czyli 0,19 zł za każde 100 kB naliczane oddzielnie.morfius78 pisze:Posiadam Ja+ na kartę, Rozmowy, SMS, i 6GB, Wszystko jest aktywne, internet działa, rozmowy i sms też.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: MMS problem
Chyba znalazłem problem, nie wiem dlaczego byłem cały czas pewien że MMS jest w pakiecie, okazuje się że są dodatkowo płatne i tu tkwi problem.
Przepraszam za nieporozumienie.
Pozdrawiam
Przepraszam za nieporozumienie.
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
morfius78,
Niestety tak nie jest. Promocja, którą masz aktywną na koncie numeru obowiązuje na połączenia, SMS-y, internet. Opłata za wiadomości MMS jest zaś pobierana z salda konta.morfius78 pisze:nie wiem dlaczego byłem cały czas pewien że MMS jest w pakiecie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: MMS problem
Pomocy. Po globalnej awarii w plus na kartę przez dwa dni nie miałem internetu w telefonie. Po paru telefonach i stracie kaski na koncie nic się nie zmieniło. Nikt nie był na tyle kompetentny ,aby poinformować mnie żebym zrobił konfigurację ręcznie. Tak zrobiłem po dłuższym kombinowaniu. Internet działa, ale jest problem z mms-ami. Nic nie mogę zrobić ,aby działały. Nie mogę wysyłać. Na stronie plusa nie ma konfiguracji automatycznej,chociaż sprzedają telefony. Zero wsparcia. Może ktoś wyjaśni mi po kolei co mam wpisać w poszczególnych okienkach. Telefon to Lumia 640 lte z windows 10.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: MMS problem
Pinocino,
Moje ustawienia dla tego modelu:
Odbierać je możesz?Pinocino pisze: Nie mogę wysyłać.
Moje ustawienia dla tego modelu:
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ