MMS problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
agateq
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 26 wrz 2014, o 14:49

Re: MMS problem

Post autor: agateq »

Tak, korzystam.
Mam włączony, wszystko jest ok. Strony praktycznie się nie ładują..
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: MMS problem

Post autor: Joanna_Plus »

agateq,

a jednostki w tym pakiecie nie zostały już wykorzystane? Podaj proszę co dokładnie pojawia się w informacji zwrotnej, po wpisaniu kodu *136#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
agateq
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 26 wrz 2014, o 14:49

Re: MMS problem

Post autor: agateq »

aktywne promocje: pakiet internetowy 7 non stop (95600.0) 10.08.2016
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: MMS problem

Post autor: Joanna_Plus »

agateq,

czyli jednostki w pakiecie nie są wykorzystane.
agateq pisze: Internet teoretycznie mam, ale działa tak niemiłosiernie wolno
O jakich prędkościach tutaj mowa? Przelogowanie telefonu (wył./wł.) nie pomaga?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
agateq
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 26 wrz 2014, o 14:49

Re: MMS problem

Post autor: agateq »

Resetowanie i wyłączanie telefonu nie pomaga.
Internet w zasadzie nie działa. Strona ładuje się do połowy i stoi.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: MMS problem

Post autor: Krzysiek_Plus »

agateq, a czy w telefonie masz aktywną transmisje danych? Jaka informacja (G, E, 3G, H+, LTE) pojawia się przy kreskach zasięgu?
Jeśli to możliwe proszę zrób rzut ekranu z ustawień internetu i wklej tutaj na forum.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
agateq
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 26 wrz 2014, o 14:49

Re: MMS problem

Post autor: agateq »

Pojawia się napis 3G, po włączeniu transmisji danych.
Kiedy kliknę w "wyświetl APN do Internetu" pojawiają się puste rubryki, których nie mogę edytować.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: MMS problem

Post autor: Krzysiek_Plus »

agateq pisze:Kiedy kliknę w "wyświetl APN do Internetu" pojawiają się puste rubryki, których nie mogę edytować.
Czyli rozumiem, że telefon nie jest skonfigurowany do połączeń z internetem?
agateq pisze:Pojawia się napis 3G, po włączeniu transmisji danych.
Bez włączonej transmisji danych ładowanie stron nie jest możliwe, czy związku z tym teraz po aktywacji strony ładują się prawidłowo?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
agateq
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 26 wrz 2014, o 14:49

Re: MMS problem

Post autor: agateq »

Włączam transmisję danych - Internetu nie ma. strony nie są w stanie się załadować. MMS odbieram normalnie.

Rubryki w APN są puste i nie mogę ich ani edytować ani uzupełnić.

Wcześniej również były puste, a przy włączonej transmisji Internet działał bez zarzutu.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: MMS problem

Post autor: Krzysiek_Plus »

agateq pisze:Rubryki w APN są puste i nie mogę ich ani edytować ani uzupełnić.
W takim wypadku dodaj nowy profil i wprowadź konfiguracje ręcznie:
Ustawienia - Sieci komórkowe + SIM - Ustawienia SIM - Dodaj APN Internetowy.
Nazwa połączenia: Plus, Zaznaczamy pole Ustaw jako aktualny APN, Nazwa punktu dostępu: plus, Nazwa użytkownika zostawiamy puste, Hasło zostawiamy puste, Naciskamy Zapisz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
agateq
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 26 wrz 2014, o 14:49

Re: MMS problem

Post autor: agateq »

Mam inne rubryki:

APN:
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Serwer proxy URL:
Port serwera proxy:
Typ IP: IPv4v6
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: MMS problem

Post autor: Joanna_Plus »

agateq,
agateq pisze:APN:
Tu wpisz plus.
agateq pisze:Typ IP: IPv4v6
Tu IPv4.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
franiu2004
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 18 lip 2016, o 10:49

Re: MMS problem

Post autor: franiu2004 »

Witam,

Mam problem z mms:
Telefon Samsung Galaxy Core Plus
Konfiguracja MMS i Internet (Plus) została na początku zainstalowana.
Chciałbym wysyłać i odbierać MMS bez dodatkowych kosztów (związanych z transmisją danych).
Zgodnie z postami usunąłem APN "Plus" - został tylko MMS i włączyłem transmisję danych po sieci.
W tej chwili mogę odbierać MMS ale nie mogę wysyłać. Co ciekawe jak włączę WIFI i połączę się z siecią domową transmisja danych "H+" się uaktywnia i MMSy wychodzą.
Gdzie tkwi problem, że mogę odbierać mms a nie mogę wysyłać?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: MMS problem

Post autor: Krzysiek_Plus »

franiu2004 pisze:Co ciekawe jak włączę WIFI i połączę się z siecią domową transmisja danych "H+" się uaktywnia i MMSy wychodzą.
Po połączeniu z siecią WiFi transmisja danych powinna zniknąć (nie powinna się wyświetlać informacja o technologii), a wysyłanie MMS nie powinno być możliwe (zależy od oprogramowania telefonu).
franiu2004 pisze:Gdzie tkwi problem, że mogę odbierać mms a nie mogę wysyłać?
Możliwość odbierania MMS potwierdza prawidłową konfiguracje na telefonie, zaś brak możliwości wysyłania może wskazywać na problem po stronie oprogramowania telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
agateq
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 26 wrz 2014, o 14:49

Re: MMS problem

Post autor: agateq »

Proszę również o pomoc w kwestii tych rubryk:

Serwer proxy URL:
Port serwera proxy:
ODPOWIEDZ