Teraz jest 20 kwi 2014, o 06:42

Kończy Ci się umowa w Orange, Play, T-mobile? Chcesz otrzymać 3 abonamenty gratis?
Zostaw Kontakt



Akcesoria tablety Akcesoria do tabletów Etui do tabletu Etui galaxy tab 3 Etui galaxy tab 2 Etui tablet 7,85"


Pakiet internetowy 7 Non Stop

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Bart K

PlusManiak

  • Posty: 65
  • Dołączył(a): 26 mar 2009, o 19:20
  • Lokalizacja: Dusocin
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix Plus IV duo
  • Model telefonu: często zmieniam :)

Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post5 mar 2013, o 18:28

Problem polega na tym, że gdy wybieram *136# w smsie zwrotnym treść wygląda następująco "Aktywne promocje: Pakiet internetowy 7 Non Stop (0,0) data ważności". Wydaje mi się, że w tym nawiasie powinno być te 100mb tak ? Tzn jest to wyrażone w kb ale wiadomo o co chodzi :)
Offline
Avatar użytkownika

ekdar

Szalony PlusManiak

  • Posty: 735
  • Dołączył(a): 8 sty 2009, o 16:34
  • Lokalizacja: Wielkie Księstwo Łowickie
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 46 razy
  • Moja taryfa: Mix6
  • Model telefonu: samsung galaxy s3 mini

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post6 mar 2013, o 08:12

Bart K napisał(a):Problem polega na tym, że gdy wybieram *136# w smsie zwrotnym treść wygląda następująco "Aktywne promocje: Pakiet internetowy 7 Non Stop (0,0) data ważności". Wydaje mi się, że w tym nawiasie powinno być te 100mb tak ? Tzn jest to wyrażone w kb ale wiadomo o co chodzi :)

wiadomo ;)
jesli w nawiasie jest (0,0) tzn ze limit juz wykorzystales i pakiet masz dalej aktywny z tym ze ze zmniejszona predkoscia .
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 7203
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 31 razy
    Otrzymał podziękowań: 543 razy

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post6 mar 2013, o 09:37

Bart K,

z tego co napisałeś wynika, że pakiet został wykorzystany :-/.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Bart K

PlusManiak

  • Posty: 65
  • Dołączył(a): 26 mar 2009, o 19:20
  • Lokalizacja: Dusocin
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix Plus IV duo
  • Model telefonu: często zmieniam :)

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post6 mar 2013, o 12:32

Joanna_Plus napisał(a):Bart K,

z tego co napisałeś wynika, że pakiet został wykorzystany :-/.
nie został wykorzystany. Wątek utworzyłem chwilę po włączeniu pakietu. Około godzinę później już było napisane w kb ile mam pakietu i wszystko działa. :) może chwilowa zawiecha systemu :p
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 7203
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 31 razy
    Otrzymał podziękowań: 543 razy

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post6 mar 2013, o 13:06

Bart K,

no to super. Powyższa sytuacja związana była najprawdopodobniej z prowadzonymi wczoraj pracami systemowymi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Jrv

V.I.P.

  • Posty: 1214
  • Dołączył(a): 5 paź 2011, o 19:10
  • Lokalizacja: Łódź
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 5 razy
  • Moja taryfa: demo
  • Model telefonu: Arc S

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post6 mar 2013, o 22:32

Sytuacja taka jest bardzo częsta. Szczególnie przy przedłużaniu się pakietu, dodanie wartości pakietu zajmuje ok 1h.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Offline
Avatar użytkownika

trener

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 7 mar 2013, o 10:19
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post8 mar 2013, o 07:41

Proszę o wyjaśnienie dlaczego bez udziału użytkownika simplus jest włączana promocja Pakiet internetowy 7 non stop gdy zmieniana jest stara taryfa na taryfę plus na kartę. Pierwszy miesiąc jest bezpłatny ale kolejne już kosztują i użytkownik gdy nie wyłączy co samodzielnie jest utrudnione będzie w kolejnym miesiącu płacił za usługę której nie zamawiał.
Ja miałem taki przypadek już w dwóch telefonach i musiałem dzwonić do BOK bo samodzielnie nie dało się tego wyłączyć.
Proszę o zaprzestanie tego typu praktyk.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 7203
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 31 razy
    Otrzymał podziękowań: 543 razy

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post8 mar 2013, o 10:02

trener,

taka promocja obowiązuje od 3/12/2012: http://nakarte.plus.pl/images/Zmien_tar ... op_7zl.pdf.
Jaki miałeś komunikat przy próbie wyłączenia promocji? Nie działał ani kod *136*00*13#, ani *110#. Przez Plus Online też nie można było tego uczynić?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 1892
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 113 razy
  • Moja taryfa: PnK MixIV SuperKarta
  • Model telefonu: Samsung: GT-B5722 i SGH-E380, Nokia 6303 Classic

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post8 mar 2013, o 10:46

Joanna_Plus napisał(a):(...) Przez Plus Online też nie można było tego uczynić?
W Plus Online widoczna jest tylko promocja Wypróbuj Pakiet internetowy 7 Non Stop bez możliwości jej usunięcia, natomiast jeśli chodzi o pakiet to go nie ma. O ile dobrze pamiętam, to czytałem już na FORUM, że pakiet ten nie pojawia się w Plus Online.
Z kolei w e-BOK pod *110# można dojść do opcji usunięcia w/w pakietu, ale czy działa? - nie wiem - na razie jest mi potrzebny. ;-)
Mogę przekonać się i napisać o tym jutro jak będę go usuwał. :-)
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi”.
.......................................................Stanisław Jerzy Lec


Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

trener

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 7 mar 2013, o 10:19
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post8 mar 2013, o 11:04

Pierwsza sytuacja miała miejsce ok 2 miesiące temu, konsultant podawał mi kilka kodów które nie zadziałały. Dopiero po dłuższej chwili usunął systemowo. Wczoraj gdy przyszła informacja o włączeniu pakietu do kolejnego telefonu w którym zmieniłem taryfę od razu dzwoniłem do bok, nie używam plus online. Tym razem w bok konsultant od razu wyłączył po czym po 3 godzinach znowu przyszedł sms z informacją o włączeniu pakietu z informacją że można ją wyłączyć tym kodem - tym razem zadziałało i pakiet został wyłączony.
Problem polega na tym że na stronie pisze o promocji że można ją włączyć, a jest włączana każdemu bez względu na to czy ktoś chce czy nie. A wiąże się to z kosztami, jeżeli ktoś nie zwróci uwagi że musi wyłączyć gdy nie używa internetu.
I to właśnie jest nie fair.
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 1892
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 113 razy
  • Moja taryfa: PnK MixIV SuperKarta
  • Model telefonu: Samsung: GT-B5722 i SGH-E380, Nokia 6303 Classic

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post8 mar 2013, o 11:21

trener napisał(a):(...) wiąże się to z kosztami, jeżeli ktoś nie zwróci uwagi że musi wyłączyć gdy nie używa internetu.
I to właśnie jest nie fair.
No właśnie, trzeba przypilnować jeśli nie chce się dłużej używać, ale to dotyczy wszystkich pakietów i usług z których chcemy zrezygnować tuż przed końcem ich ważności; taki jest prepaid w Plusie i w tym jego urok, że musimy zawsze o czymś pamiętać. ;-)
Chcąc się pozbyć takich "problemów" można skorzystać z oferty abonamentowej.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi”.
.......................................................Stanisław Jerzy Lec


Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 7203
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 31 razy
    Otrzymał podziękowań: 543 razy

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post8 mar 2013, o 11:48

trener,
trener napisał(a):Problem polega na tym że na stronie pisze o promocji że można ją włączyć, a jest włączana każdemu bez względu na to czy ktoś chce czy nie.

Zapewne masz na myśli ten zapis:

Po zmianie taryfy na Plus na Kartę dodatkowo możesz otrzymać Pakiet internetowy 7 zł Non Stop przez pierwszy miesiąc bez opłat. Szczegóły w regulaminie promocji.

To „może” faktycznie może, być troszeczkę mylące. Zgłoszę sugestię o poprawę tej informacji.
W regulaminie jest jednak zapis:

W ramach Promocji Abonent, który w Okresie Trwania Promocji dokona zmiany taryfy na taryfę Plus na Kartę otrzyma dodatkowo gratis na okres 30 dni („Okres ważności Pakietu”) Pakiet internetowy 7 zł Non Stop („Pakiet”). O aktywacji Pakietu Abonent zostanie powiadomiony zwrotną wiadomością SMS. Pakiet zostanie aktywowany pod warunkiem, że Abonent w momencie zmiany taryfy nie posiada aktywnego pakietu Non Stop dostępnego w promocji "Pakiety internetowe Non Stop w Plus Mix oraz Plus na Kartę” lub promocji „Wypróbuj Pakiet internetowy 7 zł Non Stop w Plus Mix oraz Plus na Kartę”.
Aktywacja pakietu nastąpi w ciągu 10 dni roboczych od dnia dokonania zmiany posiadanej taryfy na taryfę Plus na Kartę
.

sl@w_es,

ale staramy się też o tym przypominać:

Dwa dni przed upływem Okresu Ważności Pakietu Abonent zostanie poinformowany, że Pakiet zostanie automatycznie odnowiony i że za odnowienie Pakietu zostanie pobrana opłata w wysokości 7 zł na zasadach określonych w regulaminie promocji "Pakiety internetowe Non Stop w Plus Mix oraz Plus na Kartę”.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

trener

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 7 mar 2013, o 10:19
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post8 mar 2013, o 12:28

Nie czytałem regulaminu promocji Pakiet internetowy 7 Non Stop bo nie byłem nią zainteresowany. Powinno to pisać w regulaminie taryfy Plus na kartę.
sl@w_es napisał(a):No właśnie, trzeba przypilnować jeśli nie chce się dłużej używać, ale to dotyczy wszystkich pakietów i usług z których chcemy zrezygnować tuż przed końcem ich ważności;

Pamiętam o obsłudze usług, ale tych które zamawiałem, a nie które określone są jako fakultatywne, a w rzeczywistości są obligatoryjne.
Jest to uszczęśliwianie na siłę, a chyba nikt tego nie lubi.
No, ale teraz już wiem, dzisiaj zmieniłem mamie i tacie - starszym osobom taryfę, więc będę musiał pamiętać o wyłączeniu tej "promocji".
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 1892
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 113 razy
  • Moja taryfa: PnK MixIV SuperKarta
  • Model telefonu: Samsung: GT-B5722 i SGH-E380, Nokia 6303 Classic

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post8 mar 2013, o 12:44

trener napisał(a):(...) dzisiaj zmieniłem mamie i tacie - starszym osobom taryfę, więc będę musiał pamiętać o wyłączeniu tej "promocji".
Jeśli rodzice nie korzystają z tego pakietu to nic nie stoi na przeszkodzie żeby go wyłączyć już teraz, tzn. gdy pakiet uruchomi się.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi”.
.......................................................Stanisław Jerzy Lec


Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 7203
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 31 razy
    Otrzymał podziękowań: 543 razy

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post8 mar 2013, o 12:53

trener,

ale to nie jest Regulamin Pakietu Internetowego, tylko Regulamin zmień taryfę na Plus na Kartę z pakietem Non Stop 7zł. I jest dostępny na tej stronie: http://nakarte.plus.pl/prepaid/jestem_klientem.html, tylko że troszeczkę niżej.
Tak jak pisałam, dwa dni przed przedłużeniem usługi, wysyłamy wiadomość SMS o takowym fakcie. I na ogół Użytkownicy chwalą sobie ten fakt, że otrzymują coś za darmo, do sprawdzenia i przetestowania, ale oczywiście, rozumiem i Twój punkt widzenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
Następna strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości