Strona 1 z 2

Pakiet internetowy 7 Non Stop

: 5 mar 2013, o 19:28
autor: Bart K
Problem polega na tym, że gdy wybieram *136# w smsie zwrotnym treść wygląda następująco "Aktywne promocje: Pakiet internetowy 7 Non Stop (0,0) data ważności". Wydaje mi się, że w tym nawiasie powinno być te 100mb tak ? Tzn jest to wyrażone w kb ale wiadomo o co chodzi :)

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

: 6 mar 2013, o 09:12
autor: ekdar
Bart K pisze:Problem polega na tym, że gdy wybieram *136# w smsie zwrotnym treść wygląda następująco "Aktywne promocje: Pakiet internetowy 7 Non Stop (0,0) data ważności". Wydaje mi się, że w tym nawiasie powinno być te 100mb tak ? Tzn jest to wyrażone w kb ale wiadomo o co chodzi :)
wiadomo ;)
jesli w nawiasie jest (0,0) tzn ze limit juz wykorzystales i pakiet masz dalej aktywny z tym ze ze zmniejszona predkoscia .

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

: 6 mar 2013, o 10:37
autor: Joanna_Plus
Bart K,

z tego co napisałeś wynika, że pakiet został wykorzystany :-/.

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

: 6 mar 2013, o 13:32
autor: Bart K
Joanna_Plus pisze:Bart K,

z tego co napisałeś wynika, że pakiet został wykorzystany :-/.
nie został wykorzystany. Wątek utworzyłem chwilę po włączeniu pakietu. Około godzinę później już było napisane w kb ile mam pakietu i wszystko działa. :) może chwilowa zawiecha systemu :p

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

: 6 mar 2013, o 14:06
autor: Joanna_Plus
Bart K,

no to super. Powyższa sytuacja związana była najprawdopodobniej z prowadzonymi wczoraj pracami systemowymi.

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

: 6 mar 2013, o 23:32
autor: Jrv
Sytuacja taka jest bardzo częsta. Szczególnie przy przedłużaniu się pakietu, dodanie wartości pakietu zajmuje ok 1h.

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

: 8 mar 2013, o 08:41
autor: trener
Proszę o wyjaśnienie dlaczego bez udziału użytkownika simplus jest włączana promocja Pakiet internetowy 7 non stop gdy zmieniana jest stara taryfa na taryfę plus na kartę. Pierwszy miesiąc jest bezpłatny ale kolejne już kosztują i użytkownik gdy nie wyłączy co samodzielnie jest utrudnione będzie w kolejnym miesiącu płacił za usługę której nie zamawiał.
Ja miałem taki przypadek już w dwóch telefonach i musiałem dzwonić do BOK bo samodzielnie nie dało się tego wyłączyć.
Proszę o zaprzestanie tego typu praktyk.

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

: 8 mar 2013, o 11:02
autor: Joanna_Plus
trener,

taka promocja obowiązuje od 3/12/2012: http://nakarte.plus.pl/images/Zmien_tar ... op_7zl.pdf.
Jaki miałeś komunikat przy próbie wyłączenia promocji? Nie działał ani kod *136*00*13#, ani *110#. Przez Plus Online też nie można było tego uczynić?

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

: 8 mar 2013, o 11:46
autor: sl@w_es
Joanna_Plus pisze:(...) Przez Plus Online też nie można było tego uczynić?
W Plus Online widoczna jest tylko promocja Wypróbuj Pakiet internetowy 7 Non Stop bez możliwości jej usunięcia, natomiast jeśli chodzi o pakiet to go nie ma. O ile dobrze pamiętam, to czytałem już na FORUM, że pakiet ten nie pojawia się w Plus Online.
Z kolei w e-BOK pod *110# można dojść do opcji usunięcia w/w pakietu, ale czy działa? - nie wiem - na razie jest mi potrzebny. ;-)
Mogę przekonać się i napisać o tym jutro jak będę go usuwał. :-)

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

: 8 mar 2013, o 12:04
autor: trener
Pierwsza sytuacja miała miejsce ok 2 miesiące temu, konsultant podawał mi kilka kodów które nie zadziałały. Dopiero po dłuższej chwili usunął systemowo. Wczoraj gdy przyszła informacja o włączeniu pakietu do kolejnego telefonu w którym zmieniłem taryfę od razu dzwoniłem do bok, nie używam plus online. Tym razem w bok konsultant od razu wyłączył po czym po 3 godzinach znowu przyszedł sms z informacją o włączeniu pakietu z informacją że można ją wyłączyć tym kodem - tym razem zadziałało i pakiet został wyłączony.
Problem polega na tym że na stronie pisze o promocji że można ją włączyć, a jest włączana każdemu bez względu na to czy ktoś chce czy nie. A wiąże się to z kosztami, jeżeli ktoś nie zwróci uwagi że musi wyłączyć gdy nie używa internetu.
I to właśnie jest nie fair.

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

: 8 mar 2013, o 12:21
autor: sl@w_es
trener pisze:(...) wiąże się to z kosztami, jeżeli ktoś nie zwróci uwagi że musi wyłączyć gdy nie używa internetu.
I to właśnie jest nie fair.
No właśnie, trzeba przypilnować jeśli nie chce się dłużej używać, ale to dotyczy wszystkich pakietów i usług z których chcemy zrezygnować tuż przed końcem ich ważności; taki jest prepaid w Plusie i w tym jego urok, że musimy zawsze o czymś pamiętać. ;-)
Chcąc się pozbyć takich "problemów" można skorzystać z oferty abonamentowej.

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

: 8 mar 2013, o 12:48
autor: Joanna_Plus
trener,
trener pisze:Problem polega na tym że na stronie pisze o promocji że można ją włączyć, a jest włączana każdemu bez względu na to czy ktoś chce czy nie.
Zapewne masz na myśli ten zapis:

Po zmianie taryfy na Plus na Kartę dodatkowo możesz otrzymać Pakiet internetowy 7 zł Non Stop przez pierwszy miesiąc bez opłat. Szczegóły w regulaminie promocji.

To „może” faktycznie może, być troszeczkę mylące. Zgłoszę sugestię o poprawę tej informacji.
W regulaminie jest jednak zapis:

W ramach Promocji Abonent, który w Okresie Trwania Promocji dokona zmiany taryfy na taryfę Plus na Kartę otrzyma dodatkowo gratis na okres 30 dni („Okres ważności Pakietu”) Pakiet internetowy 7 zł Non Stop („Pakiet”). O aktywacji Pakietu Abonent zostanie powiadomiony zwrotną wiadomością SMS. Pakiet zostanie aktywowany pod warunkiem, że Abonent w momencie zmiany taryfy nie posiada aktywnego pakietu Non Stop dostępnego w promocji "Pakiety internetowe Non Stop w Plus Mix oraz Plus na Kartę” lub promocji „Wypróbuj Pakiet internetowy 7 zł Non Stop w Plus Mix oraz Plus na Kartę”.
Aktywacja pakietu nastąpi w ciągu 10 dni roboczych od dnia dokonania zmiany posiadanej taryfy na taryfę Plus na Kartę
.

sl@w_es,

ale staramy się też o tym przypominać:

Dwa dni przed upływem Okresu Ważności Pakietu Abonent zostanie poinformowany, że Pakiet zostanie automatycznie odnowiony i że za odnowienie Pakietu zostanie pobrana opłata w wysokości 7 zł na zasadach określonych w regulaminie promocji "Pakiety internetowe Non Stop w Plus Mix oraz Plus na Kartę”.

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

: 8 mar 2013, o 13:28
autor: trener
Nie czytałem regulaminu promocji Pakiet internetowy 7 Non Stop bo nie byłem nią zainteresowany. Powinno to pisać w regulaminie taryfy Plus na kartę.
sl@w_es pisze:No właśnie, trzeba przypilnować jeśli nie chce się dłużej używać, ale to dotyczy wszystkich pakietów i usług z których chcemy zrezygnować tuż przed końcem ich ważności;
Pamiętam o obsłudze usług, ale tych które zamawiałem, a nie które określone są jako fakultatywne, a w rzeczywistości są obligatoryjne.
Jest to uszczęśliwianie na siłę, a chyba nikt tego nie lubi.
No, ale teraz już wiem, dzisiaj zmieniłem mamie i tacie - starszym osobom taryfę, więc będę musiał pamiętać o wyłączeniu tej "promocji".

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

: 8 mar 2013, o 13:44
autor: sl@w_es
trener pisze:(...) dzisiaj zmieniłem mamie i tacie - starszym osobom taryfę, więc będę musiał pamiętać o wyłączeniu tej "promocji".
Jeśli rodzice nie korzystają z tego pakietu to nic nie stoi na przeszkodzie żeby go wyłączyć już teraz, tzn. gdy pakiet uruchomi się.

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

: 8 mar 2013, o 13:53
autor: Joanna_Plus
trener,

ale to nie jest Regulamin Pakietu Internetowego, tylko Regulamin zmień taryfę na Plus na Kartę z pakietem Non Stop 7zł. I jest dostępny na tej stronie: http://nakarte.plus.pl/prepaid/jestem_klientem.html, tylko że troszeczkę niżej.
Tak jak pisałam, dwa dni przed przedłużeniem usługi, wysyłamy wiadomość SMS o takowym fakcie. I na ogół Użytkownicy chwalą sobie ten fakt, że otrzymują coś za darmo, do sprawdzenia i przetestowania, ale oczywiście, rozumiem i Twój punkt widzenia.