Pakiet internetowy 7 Non Stop

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
trener
Nowy
Posty: 6
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 7 mar 2013, o 11:19

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post autor: trener »

Joanna_Plus

Masz rację, rzeczywiście jest to napisane, nie doczytałem, ale dziękuję za naprowadzenie mnie. Jeżeli pisze to nie mogę się czepiać, ale co do zasady... wiadomo o co chodzi ;-)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post autor: Joanna_Plus »

trener,

oczywiście ;-). Taka ideologia tego miejsca, żeby pytać, wyjaśniać i dyskutować. Zasady – rozumiem i bardzo szanuję Twoje zdanie w tym temacie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
michalb1009
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 7 mar 2013, o 23:46

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post autor: michalb1009 »

każda sieć tak robi bo chcą zachęcić klienta do zakupu większej ilości rzeczy tak już jest w tym życiu tego nie zmienisz.
Różnica polega na tym że w plusie są niższe ceny takich usług co mi się bardzo podoba. Trzeba po prostu wszystko czytać tak to już jest w współczesnym świecie.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post autor: Joanna_Plus »

michalb1009,
michalb1009 pisze:Trzeba po prostu wszystko czytać tak to już jest w współczesnym świecie.
Na pewno taka wiedza nie zaszkodzi ;-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Venio
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 11 sie 2011, o 09:09

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post autor: Venio »

Włączam telefon po 10 godzinnej bezaktywności i dostaję sms:
19:52
Pakiet internetowy 7 Non Stop zostal wlaczony na 31 dni. Pakiet odnowi sie automatycznie.

Okradacie mnie ??.
Wpisuje *136# i:
19:55
Aktywne promocje: Pakiet internetowy 7 Non Stop (102400.0) 23-06-2013 12:29, Wyprobuj Pakiet internetowy 7 Non Stop 23-06-2013 04:32, Rok waznosci konta.

Skąd tyle internetu i ile mi już pieniędzy odprowadziliście ?.

Dezaktywowałem 7 non stop:
19:56
Pakiet internetowy 7 Non Stop zostal wylaczony.

Sprawdzam *136#, a tu:
19:57
Aktywne promocje: Wyprobuj Pakiet internetowy 7 Non Stop 23-06-2013 04:32, Rok waznosci konta.

Nic nie chcę próbować. Ile znikło mi już z konta ?.

Nie każcie mi nic więcej sprawdzać i wysyłać, bo wszystko jasno podałem. Nie mam zamiaru zaprzątać sobie tym głowy. Sami coś nawciskaliście to to uregulujcie. Jeśli będzie się to powtarzać to karta w śmietnik. Nie chcę korzystać z jakiś przymusowych usług... pewnie jeszcze płatnych.

*121#
Brak aktywnych pakietow.
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post autor: pepcia2 »

Nikt Ci sam nie włącza żadnych usług. Może coś proponowali nie wpieraj, że sami powłączali jakieś pakiety :roll:
czy nie przechodziłeś ostatnio do taryfy Plus na Kartę? Dodawany jest gratis internet na miesiąc, który możesz wyłączyć.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post autor: Joanna_Plus »

Venio,

opcja Wypróbuj Pakiet internetowy 7zł Non Stop, jest aktywowana w dwóch przypadkach:

- zmiana taryfy na Plus na Kartę: http://nakarte.plus.pl/images/Zmien_tar ... op_7zl.pdf,
- lub przy skorzystaniu z powyższej promocji: http://internet.plus.pl/documents/59602 ... Kart%C4%99.

W pierwszym okresie 30 dni usługa jest bezpłatna. Jeżeli nie zostanie wyłączona, jej odnowienie wiąże się z opłatą 7 zł.

Venio, a jakiś SMS promocyjny do Ciebie nie dotarł?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Venio
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 11 sie 2011, o 09:09

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post autor: Venio »

pepcia2 pisze:Nikt Ci sam nie włącza żadnych usług. Może coś proponowali nie wpieraj, że sami powłączali jakieś pakiety :roll:
czy nie przechodziłeś ostatnio do taryfy Plus na Kartę? Dodawany jest gratis internet na miesiąc, który możesz wyłączyć.
Wiesz tyle co zjesz... Sam tego nie włączyłem, a Plus Na Kartę mam od dawien dawna. Stało się to z dnia na dzień. Żadnych promocji nie aktywowałem i nie wykonywałem żadnych innych zmian na koncie. Nie zostałem też poinformowany smsem o jakiejś promocji tego typu tylko od razu włączyło pakiet.
Łamigłówka: Przypomniało mi się, że jakieś 1,5 miesiąca temu, też dostałem bodajże na próbę pakiet 7 non stop. Wtedy też to anulowałem.
Jestem wyjątkowy i dostaję Happy Gifty co miesiąc, mimo że ich nie chce?
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post autor: pepcia2 »

I tym razem nie dostałeś sms-a o promocji? Tylko od razu sam pakiet bez jakiejkolwiek informacji?
Jeśli nie chcesz dostawacć takich i podobnych wiadomości z sieci wycofaj zgodę marketingową np. przez Plus online.
Venio
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 11 sie 2011, o 09:09

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post autor: Venio »

Nic nie otrzymałem. Według mnie to jest czyste nabijanie w butelkę. Jak wycofam tą zgodę to wówczas nie dostanę jakiejkolwiek wiadomości, że coś włączono ;-).
Zobaczymy, czy napisze tu za miesiąc. Bye
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post autor: Joanna_Plus »

Venio,

z opisu promocji, który podajesz wynika, że opłata za pakiet nie została naliczona. Tak jak radzi pepcia2, możesz wycofać zgodę na kampanie marketingowe, wysyłając bezpłatną wiadomość SMS o treści SPRZECIW na numer 8000, lub dokonać tego przez aplikację Plus online. Więcej na ten temat tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
nenunia1992
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 3 kwie 2015, o 10:22

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post autor: nenunia1992 »

A ja mam pytanie czy jesli mam w smsie zwrotnym (*136#) iż:
"Aktywne promocje: Pakiet internetowy 7 Non Stop (101600.0)" to czy pakiet jest aktywny? I czy jak mam konto zablokowane to czy mogę mimo tego z niego korzystać??
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post autor: Joanna_Plus »

nenunia1992,
nenunia1992 pisze:A ja mam pytanie czy jesli mam w smsie zwrotnym (*136#) iż:
"Aktywne promocje: Pakiet internetowy 7 Non Stop (101600.0)" to czy pakiet jest aktywny?
Tak. W wiadomości zwrotnej jest podana również data ważności promocji.
nenunia1992 pisze:I czy jak mam konto zablokowane to czy mogę mimo tego z niego korzystać??
Nie.
17. Abonent może korzystać z wybranego Pakietu Non Stop w ramach opłaty za pakiet, gdy posiada dodatnią wartość swojego konta i jednocześnie znajduje się w okresie ważności dla usług wychodzących.
http://www.plus.pl/documents/16/f5ce2c3 ... %C4%99.pdf
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
nenunia1992
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 3 kwie 2015, o 10:22

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post autor: nenunia1992 »

Dziękuję za pomoc, pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy 7 Non Stop

Post autor: Joanna_Plus »

nenunia1992,
nenunia1992 pisze:Dziękuję za pomoc
:-)
nenunia1992 pisze:pozdrawiam :)
Ja również. Wesołych Świąt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ