emkana pisze:1. To co napisał Paweł333 – godziny przedpołudniowe, wczoraj, centrum Barwic, brak możliwości dzwonienia, korzystania z internetu. Poprawa?
Tak jak wspomniałem w poście skierowanym do
Paweła333, w dniu wczorajszym stacja zapewniająca zasięg w Barwicach (BT43690) nie pracowała, ale awaria została już usunięta.
emkana pisze:2. Proszę o konkretną radę: co z tym fantem teraz robić?
Czy możesz napisać, ile kresek zasięgu uzyskiwałaś wcześniej przy wymuszonej transmisji 2G, a ile teraz?
emkana pisze:3. Praca w 2G nic nie zmienia. Nadal jest kiepsko. A internet mam owszem, ale jak wyjdę z domu.
Jeżeli chodzi o transmisję danych, to obecnie uruchamiamy częstotliwość U900 na najbliższej względem Polnych stacji BT43190 w Chłopowie, w lutym natomiast dodamy LTE1800 na stacji BT43690 w pobliżu Barwic.
emkana pisze:4. Tak nieco retorycznie… Dlaczego po dokonaniu zgłoszenia na Państwa infolinii nic się nie dzieje? Nie ma żadnego odzewu?
Jako obsługa forum nie mamy możliwości odsłuchania Twojej rozmowy z konsultantem, tym nie mniej jeżeli zostało przyjęte zgłoszenie, to po zakończeniu jego analizy powinnaś otrzymać SMSa na numer telefonu, którego ono dotyczyło.
emkana pisze:5. Kiedy prace zostaną zakończone i czy po tej modernizacji będzie możliwość korzystania z internetu, wysyłania mmsów itd.? W jakim stopniu poprawiona zostanie jakość Państwa usług? Tak realnie...
Prace związane z dodaniem U900 powinny zakończyć się najpóźniej w tym lub przyszłym tygodniu. Do tego dochodzi konieczność przeprowadzenia wymaganych testów, więc komercyjne oddanie nowej częstotliwości powinno nastąpić na przełomie tego i przyszłego roku. Wówczas będziesz miała możliwość samodzielnego sprawdzenia poziomu zasięgu 3G w Twojej lokalizacji. Tak jak wspomniałem, sygnał dociera przez tłumiący jego siłę las, tym niemniej zasięg w wspomnianej technologii powinien ulec zauważalnej poprawie.