Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
ppawel239
Nowy
Posty: 9
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 2 gru 2016, o 10:54

Zasięg/LTE

Post autor: ppawel239 »

Witam
Od pewnego czasu mam problem z zasięgiem. Pierwsza sprawa to często ogólnie gubi sygnał, telefon sprawny był nawet w serwisie i wszystko OK. Druga sprawa to LTE jestem w zasięgu ale od razy przełącza się na 2g i tragedia.
Od dzisiejszego rana w ogóle nie mam zasięgu do teraz włącznie. Lokalizacja Rytro
Ostatnio zmieniony 2 gru 2016, o 11:46 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj ppawel239,
ppawel239 pisze:Od dzisiejszego rana w ogóle nie mam zasięgu do teraz włącznie. Lokalizacja Rytro
Wiemy o tych utrudnieniach. Wynikają z trudnych warunków pogodowych. Nasi technicy już nad tym pracują. Najmocniej przepraszam za wszelkie niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ppawel239
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 2 gru 2016, o 10:54

Re: Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.

Post autor: ppawel239 »

Tak podejrzewałem, zasięg już wrócił
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.

Post autor: Joanna_Plus »

ppawel239,
ppawel239 pisze:zasięg już wrócił
To bardzo dobra wiadomość :-). Dziękuję za informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Paweł333
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 10 lis 2016, o 00:56

Re: Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.

Post autor: Paweł333 »

Witam czy macie jakiś adres e-mail gdzie mógłbym wam wysłać screeny siły sygnału w miejscowości Barwice, ponieważ wasi technicy twierdzą iż wszystko jest w porządku z nadajnikiem a to jest niemożliwe że mieszkam w centrum miasta i mam - 117 dbm jest to prawie brak sygnału połączenia nie dochodzą do mnie zgłaszałem to znowu i jest cisza. Dostaje po 500 minut oraz 6GB które nie wykorzystuje bo się nie da, muszę kupować kartę z innej sieci aby ktoś mógł sie do mnie dodzwonić pozdro...
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Paweł333,
Paweł333 pisze:mam - 117 dbm
Rozumiem, że ten pomiar dotyczy 3G. A jaki wynik otrzymujesz w przypadku 2G?
Paweł333 pisze:to prawie brak sygnału połączenia nie dochodzą do mnie zgłaszałem to znowu i jest cisza.
Dotyczy to całej miejscowości czy sytuacja występuje np. tylko wewnątrz budynku?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Paweł333
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 10 lis 2016, o 00:56

Re: Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.

Post autor: Paweł333 »

Joanna_Plus pisze:Witaj Paweł333,
Paweł333 pisze:mam - 117 dbm
Rozumiem, że ten pomiar dotyczy 3G. A jaki wynik otrzymujesz w przypadku 2G?
Paweł333 pisze:to prawie brak sygnału połączenia nie dochodzą do mnie zgłaszałem to znowu i jest cisza.
Dotyczy to całej miejscowości czy sytuacja występuje np. tylko wewnątrz budynku?
Dotyczy to 3G przy 2G jest - 110 i ciągle się zmienia a potem traci sygnał i wraca jest gorzej, dzieje się tak w mieszkaniu chociaż na zewnątrz nie jest lepiej połączenia odbieram, dzwonię ale z internetu nie skorzystam jest chwilę LTE potem zmienia się na H+ i ładuje stronki po 10 minut, z neta korzystam jedynie gdy jestem w szkole 24 km od Barwic, nie tylko ja mam taki problem znajomi też się skarżą na zasięg, technicy tłumaczą że to od pogody i nic na to nie poradzą, dlaczego przed podpisaniem umowy nie poinformowano mnie że podczas złej pogody nie będzie zasięgu?? Dodam że u nas ciągle jest zła pogoda i inne sieci dobrze sobie radzą tylko plus ma ciągle problemy bo postawili na wiosce nadajnik gdzie mieszka 20 osób 3 km od miasta i zganiają winę na pogodę..
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.

Post autor: Joanna_Plus »

Paweł333,

prześlij mi proszę numer telefonu oraz dokładną lokalizację przez ten formularz. Poproszę wówczas techników o weryfikację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Paweł333
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 10 lis 2016, o 00:56

Re: Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.

Post autor: Paweł333 »

Joanna_Plus pisze:Paweł333,

prześlij mi proszę numer telefonu oraz dokładną lokalizację przez ten formularz. Poproszę wówczas techników o weryfikację.
Wysłałem ale i tak pewnie nic nie zrobią, dziękuję za pomoc :)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.

Post autor: Joanna_Plus »

Paweł333,

wiadomość dotarła - dziękuję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
emkana
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 5 gru 2016, o 13:30

Re: Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.

Post autor: emkana »

Dzień dobry,

Chciałabym poruszyć kwestię braku zasięgu sieci Plus w miejscowości Polne, gmina Barwice, powiat szczecinecki, województwo zachodniopomorskie.

Płacę wysoki abonament, a nie mam możliwości korzystania z usług (sąsiedzi zgłaszają podobny problem). Czy naprawdę muszę chodzić po domu i szukać zasięgu? Nie ma mowy o korzystaniu z internetu, wysłaniu maila itd. Żeby mieć pewność iż podczas prowadzenia rozmowy nie zostanie ona rozłączona to muszę wyjść przed budynek mieszkalny a i wówczas bywa różnie.

Dnia 26 listopada zgłosiłam telefonicznie tę sprawę na Państwa infolinii i do dnia dzisiejszego nic się nie wydarzyło, nikt się ze mną nie kontaktował a zasięg jak był fatalny, tak jest. Pan z infolinii stwierdził że to nie możliwe iż mam tak kiepski zasięg. Serio????? :evil:

Za kilka miesięcy kończy mi się umowa w Plusie i szczerze powiedziawszy to jakość świadczonych przez Plus usług połączona z mierną (jak do tej pory) obsługą klienta sprawia iż bardzo poważnie zastanawiam się nad zmianą operatora.
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.

Post autor: Przemek_Plus »

emkana, jesteśmy w trakcie uruchamiania technologii U900 na najbliższym nadajniku BT43190 w okolicach miejscowości Chłopowo. Prace modernizacyjne mają na celu poprawę zasięgu 3G w tej okolicy. Do tego czasu proponuję wymusić w telefonie 2G, co powinno poprawić sytuację w przypadku połączeń telefonicznych.

Polne jest właściwie w całości otoczone przez silne zalesiony teren i warunki te siłą rzeczy znacząco utrudniają propagację fal radiowych z naszych stacji. Niestety, w najbliższym czasie brak planów co do postawienia nowego nadajnika na obszarze Twojej miejscowości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Paweł333
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 10 lis 2016, o 00:56

Re: Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.

Post autor: Paweł333 »

Widzę że nie tylko centrum Barwic ma problem z waszym zasięgiem, wczoraj od godziny 16 do dzisiaj rana nie było w ogóle zasięgu, proponuję ostrzegać nas przed takimi pracami bo jak człowiek chce zadzwonić to nie może a jak wcześniej będę wiedział że nie będzie zasięgu to włożę inną karte. I jeszcze proszę mi wytłumaczyć dlaczego tylko Plus ma problemy podczas złych warunków atmosferycznych a inne sieci nie mają :)
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.

Post autor: Przemek_Plus »

Paweł333, istotnie w dniu wczorajszym w godzinach popołudniowych nadajnik nie pracował. Nie były to jednak prace modernizacyjne, a niespodziewana awaria. Usterka została usunięta, więc stacja powinna działać już prawidłowo. Niestety, pogorszenie się zasięgu wraz z złymi warunkami atmosferycznymi wynika z faktu, iż nadajnik znajduje się około 3 km od samej miejscowości, stąd też sygnał jest bardziej podatny na uwarunkowania pogodowe.

Uzyskałem informację od odpowiedniej komórki naszej firmy, iż będziemy przeprowadzać jeszcze pomiary zasięgu w Barwicach i ponownie zweryfikujemy konfigurację nadajnika w ten sposób, aby upewnić się, że zapewnia maksymalny możliwy poziom zasięgu w okolicy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
emkana
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 5 gru 2016, o 13:30

Re: Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.

Post autor: emkana »

Przemek_Plus - Hm. Ta odpowiedź nie rozwiązuje moich problemów ponieważ:

1. To co napisał Paweł333 – godziny przedpołudniowe, wczoraj, centrum Barwic, brak możliwości dzwonienia, korzystania z internetu. Poprawa? Gdzieś na wysokości Szczecinka. Zapytam przewrotnie – mamy się przeprowadzić? ;) Chyba do innej sieci najpierw, bo w odróżnieniu do Pawła333 nie mam zamiaru mieć dwóch kart i zastanawiać się czy ta z Plusa zadziała czy nie koniecznie. Nie po to płacę 70 zł miesięcznie za telefon...

2. Z Plusem związana jestem od wielu lat. Najpierw karta pre – paid, a od blisko pięciu lat abonament. I nie było problemów (aż takich…) z zasięgiem. Podpisując przedłużenie umowy też nic nie wskazywało na to że nie będę mogła korzystać z usług za które płacę. Dopiero od niedawna jest tak wielki kłopot. Proszę o konkretną radę: co z tym fantem teraz robić?

3. Praca w 2G nic nie zmienia. Nadal jest kiepsko. A internet mam owszem, ale jak wyjdę z domu.

4. Tak nieco retorycznie… Dlaczego po dokonaniu zgłoszenia na Państwa infolinii nic się nie dzieje? Nie ma żadnego odzewu? Co z obsługą klienta? Przecież to dość dziwne że tutaj twierdzi się że coś się zmieni, a Pan konsultant mówi że nie ma problemu. Nie rozumiem szczerze powiedziawszy takiego traktowania. W dobie takiego ruchu na rynku telekomunikacyjnym powinno dbać się o klienta…

5. Kiedy prace zostaną zakończone i czy po tej modernizacji będzie możliwość korzystania z internetu, wysyłania mmsów itd.? W jakim stopniu poprawiona zostanie jakość Państwa usług? Tak realnie...

Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ