Teraz jest 21 lip 2018, o 03:20

Zostaw Kontakt





Zablokowane konto

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

djdaskam88

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 8 mar 2013, o 16:37
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Zablokowane konto

Post8 mar 2013, o 16:41

Witam
Mam problem otóż przebywam aktualnie za granicą i zapomniałem doładować konto gdy już włożyłem kartę do telefonu jest brak zasięgu nic zero odpowiedzi nawet próbując doładować konto przez internet pokazuje się iż transakcja została odrzucona, nie pamiętam do kiedy miałem termin próbowałem pisać maila do obsługi klienta lecz zero odpowiedzi do kogo mam się zgłosić aby cokolwiek się coś dowiedzieć ?
Pozdrawiam
Avatar użytkownika

obcypowraca

Re: Zablokowane konto

Post8 mar 2013, o 20:22

Najlepiej zadzwoń, najszybciej http://plus.pl/indywidualna/Kontakt/
Offline
Avatar użytkownika

babik

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 25 mar 2013, o 18:19
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Zablokowane konto

Post25 mar 2013, o 18:32

Witam,
mam ten sam problem ale nie chcę dzwonić do Biura Obsługi i wysłuchiwać sekretarki, która i tak mi nie pomoże.
Kartę miałam ważną do 21 lutego 2013, zapomniałam doładować, ale 27 lutego konto zostało doładowane kwotą, jak w umowie, 40 zł. Teraz mój ojciec chciał doładować kartę za kolejny miesiąc i okazało się, że karta SIM została zablokowana. Dostałam list z wezwaniem do zapłaty kary 750 zł za niedokonanie doładowania, problem w tym, że przez nieuwagę, przeczytaliśmy list, nadany 8 marca, wczoraj. Karę należy zapłacić do dziś (25 marca).
Chciałam zapytać czy sieć PLUS ma prawo blokować kartę SIM po 6 dniach od spóźnienia z doładowaniem?
Offline
Avatar użytkownika

Hunter

V.I.P.

  • Posty: 188
  • Dołączył(a): 1 lis 2012, o 16:47
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: codzienna troska

Re: Odp: Zablokowane konto

Post25 mar 2013, o 19:23

Gdyby chodziło o 8 dni nikt by nie wysyłał pisma z karą, wezwanie jest wysyłane po miesiącu. Jeśli nie zapłacisz to blokada na amen - i tylko reaktywacja w salonie pozostaje. Chyba ze wolisz opłacić karę. Ja bym łapał za telefon jak najszybciej i dzwonił do BOK. Bez danych co oni widzą można tylko zgadywać.

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
[center]Moje posty nie odzwierciedlają oficjalnego stanowiska operatora sieci Plus. Zazwyczaj nie odpowiadam na pw.[/center]
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19190
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1579 razy

Re: Zablokowane konto

Post26 mar 2013, o 08:45

babik,

od zablokowania połączeń wychodzących, można jeszcze w przeciągu 30 dni dokonać zasilenia konta. Jeżeli tak się nie stanie, następuje obustronna blokada karty i naliczenie kary.

Tak jak radził Hunter, najlepiej skontaktować się telefonicznie z BOK (numer z zagranicy +48601102555) i tam konsultant dokładnie sprawdzi jak wygląda sytuacja. Poinformuje czy i ewentualnie do kiedy jest możliwość podpisania umowy reaktywacyjnej w celu odblokowania numeru i anulowania kary.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

icedfan

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 26 mar 2013, o 17:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: VI
  • Model telefonu: nokia 2310

Nieudana rejestracja karty sim

Post26 mar 2013, o 17:36

witam, nie doładowywałem karty (mixplus) przez jakies 3-4 tygodni i mi teraz wyskakuje ten komunikat po włączeniu, i brak zasięgu, co teraz?
Offline
Avatar użytkownika

Dominik_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1112
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:15
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 65 razy

Re: Zablokowane konto

Post26 mar 2013, o 17:49

icedfan, tak jak jest napisane w postach powyżej - skontaktuj się telefonicznie z BOK.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

babik

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 25 mar 2013, o 18:19
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Zablokowane konto

Post27 mar 2013, o 13:21

Czy taki problem można rozwiązać w salonie plusa, w którym podpisało się umowę?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19190
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1579 razy

Re: Zablokowane konto

Post27 mar 2013, o 13:30

babik,

umowę reaktywacyjną można podpisać zarówno w salonach jaki i punktach Plusa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

icedfan

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 26 mar 2013, o 17:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: VI
  • Model telefonu: nokia 2310

Re: Zablokowane konto

Post20 wrz 2016, o 11:45

czy to prawda że reaktywację konta można zrobić tylko raz jedyny ?? po raz kolejny tyle że mija rok od wcześniejszej reaktywacji i znów nie doładowałem miałem termin do 18 stego września a już 19 brak zasięgu
Offline
Avatar użytkownika

Przemek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1261
  • Dołączył(a): 17 mar 2016, o 12:51
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 168 razy

Re: Zablokowane konto

Post20 wrz 2016, o 11:49

icedfan, umowę reaktywacyjną można podpisać tylko raz dla danego kontraktu. Innymi słowy, jeżeli Klient dokona reaktywacji, ale kolejny raz nie będzie zasilał konta, to już drugi raz nie będzie mógł skorzystać z reaktywacji numeru Plus Mix.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

icedfan

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 26 mar 2013, o 17:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: VI
  • Model telefonu: nokia 2310

Re: Zablokowane konto

Post21 wrz 2016, o 11:12

Cygani Pan/i ponieważ byłem w punkcie plusa i wszystko poszło bez kary ;)
Offline
Avatar użytkownika

Przemek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1261
  • Dołączył(a): 17 mar 2016, o 12:51
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 168 razy

Re: Zablokowane konto

Post21 wrz 2016, o 11:21

icedfan, widocznie Twoje konto nie było jeszcze zamknięte. Następnego dnia po dacie ważności konta następuje blokada rozmów wychodzących. Jednak dopiero po 31 dniach klient otrzymuje pismo z informacją o rozwiązaniu umowy.

Pytałeś, czy:
icedfan napisał(a):reaktywację konta można zrobić tylko raz jedyny
I odpowiedź brzmi: tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

wiiki_x

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 1 gru 2016, o 13:04
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Zablokowane konto

Post1 gru 2016, o 13:10

Witam! :)
Dzisiaj zablokowali mi konto czy zostanie narzucona mi jakaś kara jeśli doładuje konto dopiero jutro?
Ostatnio edytowano 1 gru 2016, o 14:04 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19190
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1579 razy

Re: Zablokowane konto

Post1 gru 2016, o 14:06

Witaj wiiki_x,
wiiki_x napisał(a):Dzisiaj zablokowali

Blokada została nałożona na połączenia wychodzące czy przychodzące również? Numer, który posiadasz jest w ofercie Plus Mix czy Plus na Kartę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Następna strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości