Zablokowane konto

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Piotrekk888
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 26 kwie 2017, o 16:49

Re: Zablokowane konto

Post autor: Piotrekk888 »

Witam. Dziś dostałem informację, że mam zablokowane połączenia przychodzące. Salon plus wymaga pisma, ale jest ono w domu kilkaset km od aktualnego miejsca pobytu. Czy jest jakaś możliwość wznowienia aktywności numeru?
W jaki sposób można powrócić do zerwanej już umowy?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zablokowane konto

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Piotrekk888,

umowę reaktywacyjną możesz podpisać 60 dni od rozwiązania poprzedniej umowy (blokady połączeń przychodzących). Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kkaminski
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 17 sie 2017, o 11:15

Problem z kartą sim - mix plus

Post autor: kkaminski »

Witam,
Posiadam następujący problem : zgubiłem telefon z kartą w mixplus i w tamtym miesiącu całkowicie zapomniałem doładować konta, w tym miesiącu chciałem zasilić konto 2x kartą z telefonu mojej mamy (także w plusie) i wyskoczył błąd że karta jest zablokowana.
Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Proszę o szybką pomoc.
Z góry dziękuję,
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 17 sie 2017, o 13:14 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zablokowane konto

Post autor: Basia_Plus »

Witaj kkaminski,
kkaminski pisze:że karta jest zablokowana.
zablokowane zostały połączenia wychodzące i przychodzące?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kkaminski
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 17 sie 2017, o 11:15

Re: Zablokowane konto

Post autor: kkaminski »

Basia_Plus pisze:Witaj kkaminski,
kkaminski pisze:że karta jest zablokowana.
zablokowane zostały połączenia wychodzące i przychodzące?
Nie jestem wstanie tego sprawdzić gdyż nie mam fizycznie dostępu do karty(telefon z kartą został zgubiony).
Podejrzewam że zostały zablokowane połączenia gdyż w poprzednim miesiącu zapomniałem doładować konta(PLUSMIX) w tym miesiącu chciałem doładować właśnie dwukrotnie.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zablokowane konto

Post autor: Basia_Plus »

kkaminski,

w tej sytuacji skontaktuj się proszę z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
karlixon97
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 17 sie 2017, o 16:31

Zablokowane wychodzace mimo doładowania

Post autor: karlixon97 »

Witam,
Nie dawno podpisałem umową plus i w pierwszym miesiącu miałem doładować 2 razy kwotą 60 zł. W 30 dniu przed polnocą doładowałem, oba niby weszły ale połączenia wychodzące zostały zablokowane. Na koncie jest 25 zł ( odejmuja 35) Co mam zrobić ??
Ostatnio zmieniony 17 sie 2017, o 16:47 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zablokowane konto

Post autor: Basia_Plus »

Witaj karlixon97,

jaka informacja pojawia się po wpisaniu kodu *100#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
karlixon97
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 17 sie 2017, o 16:31

Re: Zablokowane konto

Post autor: karlixon97 »

Witam,
Ostatni doładowywałem konto 2-krotnie kwota 60 zł. Było to w 30 dniu od podpisania umowy. Oba kody weszły lecz na koncie było tylko 25 zł czyli tak jakby jeden wszedł. Połączenia wychodzące mam zablokowane, co mam robić ?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zablokowane konto

Post autor: Basia_Plus »

Witaj karlixon97,

podaj proszę jaka informacja pojawia się po wpisaniu kodu *100#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
karlixon97
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 17 sie 2017, o 16:31

Re: Zablokowane konto

Post autor: karlixon97 »

aktualny stan konta dla nr ... to 30 zl konto azne do dnia 06 08 2017
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zablokowane konto

Post autor: Basia_Plus »

karlixon97,

jeżeli umowa została niedawno podpisana to zgadza się w pierwszych 30 dniach, należy konto numeru zasilić dwukrotnie kwotą zadeklarowaną w kontrakcie. Pierwsze doładowanie nie nadaje terminu ważności, natomiast skraca kontrakt i powiększa saldo konta.
karlixon97 pisze:W 30 dniu przed polnocą doładowałem, oba niby weszły ale połączenia wychodzące zostały zablokowane.
Sprawa dotyczy nowej aktywacji czy też przedłużenia umowy?
Rozumiem, że kwota kontraktowa to 60 zł.
Czy posiadasz dla tego numeru kod PUK lub korzystasz z mobilnej aplikacji Plus online?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
karlixon97
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 17 sie 2017, o 16:31

Re: Zablokowane konto

Post autor: karlixon97 »

Doładowałem 2 razy po 60 zł (taka mam minimalną i ze to pierwszy miesiąc to 2 razy). Umową podpisałem miesiąc wczesniej
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zablokowane konto

Post autor: Basia_Plus »

karlixon97,

prośba również o odpowiedź na poniższe pytania:
Basia_Plus pisze:Sprawa dotyczy nowej aktywacji czy też przedłużenia umowy?
Basia_Plus pisze:Czy posiadasz dla tego numeru kod PUK lub korzystasz z mobilnej aplikacji Plus online?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
karlixon97
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 17 sie 2017, o 16:31

Re: Zablokowane konto

Post autor: karlixon97 »

aktywacji
tak posiadam kod PUK i nie korzystam z mobilnej aplikacji
ODPOWIEDZ