Zablokowane konto
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 26 kwie 2017, o 16:49
Re: Zablokowane konto
Witam. Dziś dostałem informację, że mam zablokowane połączenia przychodzące. Salon plus wymaga pisma, ale jest ono w domu kilkaset km od aktualnego miejsca pobytu. Czy jest jakaś możliwość wznowienia aktywności numeru?
W jaki sposób można powrócić do zerwanej już umowy?
W jaki sposób można powrócić do zerwanej już umowy?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zablokowane konto
Witaj Piotrekk888,
umowę reaktywacyjną możesz podpisać 60 dni od rozwiązania poprzedniej umowy (blokady połączeń przychodzących). Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
umowę reaktywacyjną możesz podpisać 60 dni od rozwiązania poprzedniej umowy (blokady połączeń przychodzących). Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Problem z kartą sim - mix plus
Witam,
Posiadam następujący problem : zgubiłem telefon z kartą w mixplus i w tamtym miesiącu całkowicie zapomniałem doładować konta, w tym miesiącu chciałem zasilić konto 2x kartą z telefonu mojej mamy (także w plusie) i wyskoczył błąd że karta jest zablokowana.
Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Proszę o szybką pomoc.
Z góry dziękuję,
Pozdrawiam.
Posiadam następujący problem : zgubiłem telefon z kartą w mixplus i w tamtym miesiącu całkowicie zapomniałem doładować konta, w tym miesiącu chciałem zasilić konto 2x kartą z telefonu mojej mamy (także w plusie) i wyskoczył błąd że karta jest zablokowana.
Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Proszę o szybką pomoc.
Z góry dziękuję,
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 17 sie 2017, o 13:14 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zablokowane konto
Witaj kkaminski,
zablokowane zostały połączenia wychodzące i przychodzące?kkaminski pisze:że karta jest zablokowana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zablokowane konto
Nie jestem wstanie tego sprawdzić gdyż nie mam fizycznie dostępu do karty(telefon z kartą został zgubiony).Basia_Plus pisze:Witaj kkaminski,
zablokowane zostały połączenia wychodzące i przychodzące?kkaminski pisze:że karta jest zablokowana.
Podejrzewam że zostały zablokowane połączenia gdyż w poprzednim miesiącu zapomniałem doładować konta(PLUSMIX) w tym miesiącu chciałem doładować właśnie dwukrotnie.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zablokowane konto
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 17 sie 2017, o 16:31
Zablokowane wychodzace mimo doładowania
Witam,
Nie dawno podpisałem umową plus i w pierwszym miesiącu miałem doładować 2 razy kwotą 60 zł. W 30 dniu przed polnocą doładowałem, oba niby weszły ale połączenia wychodzące zostały zablokowane. Na koncie jest 25 zł ( odejmuja 35) Co mam zrobić ??
Nie dawno podpisałem umową plus i w pierwszym miesiącu miałem doładować 2 razy kwotą 60 zł. W 30 dniu przed polnocą doładowałem, oba niby weszły ale połączenia wychodzące zostały zablokowane. Na koncie jest 25 zł ( odejmuja 35) Co mam zrobić ??
Ostatnio zmieniony 17 sie 2017, o 16:47 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki
Powód: połączono wątki
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zablokowane konto
Witaj karlixon97,
jaka informacja pojawia się po wpisaniu kodu *100#?
jaka informacja pojawia się po wpisaniu kodu *100#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 17 sie 2017, o 16:31
Re: Zablokowane konto
Witam,
Ostatni doładowywałem konto 2-krotnie kwota 60 zł. Było to w 30 dniu od podpisania umowy. Oba kody weszły lecz na koncie było tylko 25 zł czyli tak jakby jeden wszedł. Połączenia wychodzące mam zablokowane, co mam robić ?
Ostatni doładowywałem konto 2-krotnie kwota 60 zł. Było to w 30 dniu od podpisania umowy. Oba kody weszły lecz na koncie było tylko 25 zł czyli tak jakby jeden wszedł. Połączenia wychodzące mam zablokowane, co mam robić ?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zablokowane konto
Witaj karlixon97,
podaj proszę jaka informacja pojawia się po wpisaniu kodu *100#?
podaj proszę jaka informacja pojawia się po wpisaniu kodu *100#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 17 sie 2017, o 16:31
Re: Zablokowane konto
aktualny stan konta dla nr ... to 30 zl konto azne do dnia 06 08 2017
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zablokowane konto
karlixon97,
jeżeli umowa została niedawno podpisana to zgadza się w pierwszych 30 dniach, należy konto numeru zasilić dwukrotnie kwotą zadeklarowaną w kontrakcie. Pierwsze doładowanie nie nadaje terminu ważności, natomiast skraca kontrakt i powiększa saldo konta.
Rozumiem, że kwota kontraktowa to 60 zł.
Czy posiadasz dla tego numeru kod PUK lub korzystasz z mobilnej aplikacji Plus online?
jeżeli umowa została niedawno podpisana to zgadza się w pierwszych 30 dniach, należy konto numeru zasilić dwukrotnie kwotą zadeklarowaną w kontrakcie. Pierwsze doładowanie nie nadaje terminu ważności, natomiast skraca kontrakt i powiększa saldo konta.
Sprawa dotyczy nowej aktywacji czy też przedłużenia umowy?karlixon97 pisze:W 30 dniu przed polnocą doładowałem, oba niby weszły ale połączenia wychodzące zostały zablokowane.
Rozumiem, że kwota kontraktowa to 60 zł.
Czy posiadasz dla tego numeru kod PUK lub korzystasz z mobilnej aplikacji Plus online?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 17 sie 2017, o 16:31
Re: Zablokowane konto
Doładowałem 2 razy po 60 zł (taka mam minimalną i ze to pierwszy miesiąc to 2 razy). Umową podpisałem miesiąc wczesniej
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zablokowane konto
karlixon97,
prośba również o odpowiedź na poniższe pytania:
prośba również o odpowiedź na poniższe pytania:
Basia_Plus pisze:Sprawa dotyczy nowej aktywacji czy też przedłużenia umowy?
Basia_Plus pisze:Czy posiadasz dla tego numeru kod PUK lub korzystasz z mobilnej aplikacji Plus online?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 17 sie 2017, o 16:31
Re: Zablokowane konto
aktywacji
tak posiadam kod PUK i nie korzystam z mobilnej aplikacji
tak posiadam kod PUK i nie korzystam z mobilnej aplikacji