Teraz jest 23 lip 2018, o 11:02

Zostaw Kontakt





Zablokowane konto

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Piotrekk888

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 26 kwi 2017, o 15:49
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix
  • Model telefonu: huawei

Re: Zablokowane konto

Post26 kwi 2017, o 15:55

Witam. Dziś dostałem informację, że mam zablokowane połączenia przychodzące. Salon plus wymaga pisma, ale jest ono w domu kilkaset km od aktualnego miejsca pobytu. Czy jest jakaś możliwość wznowienia aktywności numeru?
W jaki sposób można powrócić do zerwanej już umowy?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Zablokowane konto

Post26 kwi 2017, o 16:35

Witaj Piotrekk888,

umowę reaktywacyjną możesz podpisać 60 dni od rozwiązania poprzedniej umowy (blokady połączeń przychodzących). Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kkaminski

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 17 sie 2017, o 10:15
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: MIX PLUS
  • Model telefonu: Huawei P9 Lite

Problem z kartą sim - mix plus

Post17 sie 2017, o 10:18

Witam,
Posiadam następujący problem : zgubiłem telefon z kartą w mixplus i w tamtym miesiącu całkowicie zapomniałem doładować konta, w tym miesiącu chciałem zasilić konto 2x kartą z telefonu mojej mamy (także w plusie) i wyskoczył błąd że karta jest zablokowana.
Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Proszę o szybką pomoc.
Z góry dziękuję,
Pozdrawiam.
Ostatnio edytowano 17 sie 2017, o 12:14 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki- podobny temat
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Zablokowane konto

Post17 sie 2017, o 12:21

Witaj kkaminski,

kkaminski napisał(a):że karta jest zablokowana.

zablokowane zostały połączenia wychodzące i przychodzące?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kkaminski

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 17 sie 2017, o 10:15
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: MIX PLUS
  • Model telefonu: Huawei P9 Lite

Re: Zablokowane konto

Post17 sie 2017, o 12:24

Basia_Plus napisał(a):Witaj kkaminski,

kkaminski napisał(a):że karta jest zablokowana.

zablokowane zostały połączenia wychodzące i przychodzące?


Nie jestem wstanie tego sprawdzić gdyż nie mam fizycznie dostępu do karty(telefon z kartą został zgubiony).
Podejrzewam że zostały zablokowane połączenia gdyż w poprzednim miesiącu zapomniałem doładować konta(PLUSMIX) w tym miesiącu chciałem doładować właśnie dwukrotnie.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Zablokowane konto

Post17 sie 2017, o 12:30

kkaminski,

w tej sytuacji skontaktuj się proszę z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

karlixon97

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 17 sie 2017, o 15:31
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: MIX
  • Model telefonu: Xiaomi

Zablokowane wychodzace mimo doładowania

Post17 sie 2017, o 15:40

Witam,
Nie dawno podpisałem umową plus i w pierwszym miesiącu miałem doładować 2 razy kwotą 60 zł. W 30 dniu przed polnocą doładowałem, oba niby weszły ale połączenia wychodzące zostały zablokowane. Na koncie jest 25 zł ( odejmuja 35) Co mam zrobić ??
Ostatnio edytowano 17 sie 2017, o 15:47 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Zablokowane konto

Post17 sie 2017, o 15:52

Witaj karlixon97,

jaka informacja pojawia się po wpisaniu kodu *100#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

karlixon97

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 17 sie 2017, o 15:31
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: MIX
  • Model telefonu: Xiaomi

Re: Zablokowane konto

Post17 sie 2017, o 16:02

Witam,
Ostatni doładowywałem konto 2-krotnie kwota 60 zł. Było to w 30 dniu od podpisania umowy. Oba kody weszły lecz na koncie było tylko 25 zł czyli tak jakby jeden wszedł. Połączenia wychodzące mam zablokowane, co mam robić ?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Zablokowane konto

Post17 sie 2017, o 16:16

Witaj karlixon97,

podaj proszę jaka informacja pojawia się po wpisaniu kodu *100#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

karlixon97

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 17 sie 2017, o 15:31
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: MIX
  • Model telefonu: Xiaomi

Re: Zablokowane konto

Post24 sie 2017, o 09:29

aktualny stan konta dla nr ... to 30 zl konto azne do dnia 06 08 2017
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Zablokowane konto

Post24 sie 2017, o 10:47

karlixon97,

jeżeli umowa została niedawno podpisana to zgadza się w pierwszych 30 dniach, należy konto numeru zasilić dwukrotnie kwotą zadeklarowaną w kontrakcie. Pierwsze doładowanie nie nadaje terminu ważności, natomiast skraca kontrakt i powiększa saldo konta.
karlixon97 napisał(a):W 30 dniu przed polnocą doładowałem, oba niby weszły ale połączenia wychodzące zostały zablokowane.

Sprawa dotyczy nowej aktywacji czy też przedłużenia umowy?
Rozumiem, że kwota kontraktowa to 60 zł.
Czy posiadasz dla tego numeru kod PUK lub korzystasz z mobilnej aplikacji Plus online?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

karlixon97

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 17 sie 2017, o 15:31
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: MIX
  • Model telefonu: Xiaomi

Re: Zablokowane konto

Post24 sie 2017, o 11:07

Doładowałem 2 razy po 60 zł (taka mam minimalną i ze to pierwszy miesiąc to 2 razy). Umową podpisałem miesiąc wczesniej
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Zablokowane konto

Post24 sie 2017, o 11:28

karlixon97,

prośba również o odpowiedź na poniższe pytania:
Basia_Plus napisał(a):Sprawa dotyczy nowej aktywacji czy też przedłużenia umowy?

Basia_Plus napisał(a):Czy posiadasz dla tego numeru kod PUK lub korzystasz z mobilnej aplikacji Plus online?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

karlixon97

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 17 sie 2017, o 15:31
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: MIX
  • Model telefonu: Xiaomi

Re: Zablokowane konto

Post24 sie 2017, o 12:53

aktywacji
tak posiadam kod PUK i nie korzystam z mobilnej aplikacji
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: dycio, Google [Bot] i 35 gości