Strona 2 z 4

Re: Zablokowane konto

: 26 kwie 2017, o 16:55
autor: Piotrekk888
Witam. Dziś dostałem informację, że mam zablokowane połączenia przychodzące. Salon plus wymaga pisma, ale jest ono w domu kilkaset km od aktualnego miejsca pobytu. Czy jest jakaś możliwość wznowienia aktywności numeru?
W jaki sposób można powrócić do zerwanej już umowy?

Re: Zablokowane konto

: 26 kwie 2017, o 17:35
autor: Basia_Plus
Witaj Piotrekk888,

umowę reaktywacyjną możesz podpisać 60 dni od rozwiązania poprzedniej umowy (blokady połączeń przychodzących). Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.

Problem z kartą sim - mix plus

: 17 sie 2017, o 11:18
autor: kkaminski
Witam,
Posiadam następujący problem : zgubiłem telefon z kartą w mixplus i w tamtym miesiącu całkowicie zapomniałem doładować konta, w tym miesiącu chciałem zasilić konto 2x kartą z telefonu mojej mamy (także w plusie) i wyskoczył błąd że karta jest zablokowana.
Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Proszę o szybką pomoc.
Z góry dziękuję,
Pozdrawiam.

Re: Zablokowane konto

: 17 sie 2017, o 13:21
autor: Basia_Plus
Witaj kkaminski,
kkaminski pisze:że karta jest zablokowana.
zablokowane zostały połączenia wychodzące i przychodzące?

Re: Zablokowane konto

: 17 sie 2017, o 13:24
autor: kkaminski
Basia_Plus pisze:Witaj kkaminski,
kkaminski pisze:że karta jest zablokowana.
zablokowane zostały połączenia wychodzące i przychodzące?
Nie jestem wstanie tego sprawdzić gdyż nie mam fizycznie dostępu do karty(telefon z kartą został zgubiony).
Podejrzewam że zostały zablokowane połączenia gdyż w poprzednim miesiącu zapomniałem doładować konta(PLUSMIX) w tym miesiącu chciałem doładować właśnie dwukrotnie.

Re: Zablokowane konto

: 17 sie 2017, o 13:30
autor: Basia_Plus
kkaminski,

w tej sytuacji skontaktuj się proszę z Działem Obsługi Klienta.

Zablokowane wychodzace mimo doładowania

: 17 sie 2017, o 16:40
autor: karlixon97
Witam,
Nie dawno podpisałem umową plus i w pierwszym miesiącu miałem doładować 2 razy kwotą 60 zł. W 30 dniu przed polnocą doładowałem, oba niby weszły ale połączenia wychodzące zostały zablokowane. Na koncie jest 25 zł ( odejmuja 35) Co mam zrobić ??

Re: Zablokowane konto

: 17 sie 2017, o 16:52
autor: Basia_Plus
Witaj karlixon97,

jaka informacja pojawia się po wpisaniu kodu *100#?

Re: Zablokowane konto

: 17 sie 2017, o 17:02
autor: karlixon97
Witam,
Ostatni doładowywałem konto 2-krotnie kwota 60 zł. Było to w 30 dniu od podpisania umowy. Oba kody weszły lecz na koncie było tylko 25 zł czyli tak jakby jeden wszedł. Połączenia wychodzące mam zablokowane, co mam robić ?

Re: Zablokowane konto

: 17 sie 2017, o 17:16
autor: Basia_Plus
Witaj karlixon97,

podaj proszę jaka informacja pojawia się po wpisaniu kodu *100#?

Re: Zablokowane konto

: 24 sie 2017, o 10:29
autor: karlixon97
aktualny stan konta dla nr ... to 30 zl konto azne do dnia 06 08 2017

Re: Zablokowane konto

: 24 sie 2017, o 11:47
autor: Basia_Plus
karlixon97,

jeżeli umowa została niedawno podpisana to zgadza się w pierwszych 30 dniach, należy konto numeru zasilić dwukrotnie kwotą zadeklarowaną w kontrakcie. Pierwsze doładowanie nie nadaje terminu ważności, natomiast skraca kontrakt i powiększa saldo konta.
karlixon97 pisze:W 30 dniu przed polnocą doładowałem, oba niby weszły ale połączenia wychodzące zostały zablokowane.
Sprawa dotyczy nowej aktywacji czy też przedłużenia umowy?
Rozumiem, że kwota kontraktowa to 60 zł.
Czy posiadasz dla tego numeru kod PUK lub korzystasz z mobilnej aplikacji Plus online?

Re: Zablokowane konto

: 24 sie 2017, o 12:07
autor: karlixon97
Doładowałem 2 razy po 60 zł (taka mam minimalną i ze to pierwszy miesiąc to 2 razy). Umową podpisałem miesiąc wczesniej

Re: Zablokowane konto

: 24 sie 2017, o 12:28
autor: Basia_Plus
karlixon97,

prośba również o odpowiedź na poniższe pytania:
Basia_Plus pisze:Sprawa dotyczy nowej aktywacji czy też przedłużenia umowy?
Basia_Plus pisze:Czy posiadasz dla tego numeru kod PUK lub korzystasz z mobilnej aplikacji Plus online?

Re: Zablokowane konto

: 24 sie 2017, o 13:53
autor: karlixon97
aktywacji
tak posiadam kod PUK i nie korzystam z mobilnej aplikacji