nie. Po wykorzystaniu pakietu, stawka za korzystanie z Internetu wynosi: 15gr za 1MB.
a jeśli złożę reklamację w biurze obsługi to będzie możliwość rezygnacji z pakietu?
podczas podpisywania umowy otrzymałam informację,że jest to pakiet non stop i nie będę ponosić dodatkowych kosztów
Witam !
Po podpisaniu umowy z plusem włączyły mi się nie wiem czemu dwa pakiety internetowe 125 MB ... nie jestem zadowolona z tych pakietów i chciałabym je dezaktywować, więc wpisywałam kod: *121*00*04#, ale w odpowiedzi dostaje sms o treści
"Usługa niedostępna. Sprawdź:1) czy masz wymagane środki 2)czy usługa nie wyklucza się z inną usługą 3)czy spełnione są inne warunki w celu jej aktywacji.
Bardzo proszę o szybką pomoc ! : )
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 18 mar 2013, o 11:27 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
wlaczyly sie dlatego ze tak masz w umowie...
a kod na deaktyzacje jest rozny w zaleznosci od tego na ile doladowan i jaka kwota masz to robic...
ale widze ze masz s3 mini wiec pewnie 30x30 to bedzie *136*01*11#
Witam, wykupilem pare dni temu pakiet internetowy 125 mb nie wiem czy na próbę czy nie ale juz go wykorzystałem i wpisalem jakis tam kod dezaktywacyjny i niby zostala wylaczona ale teraz chcialem wykupic pakiet internetowy non stop za 15 zł ale po wpisaniu wszystkiego wyskakuje operacja nie moze zostac zrealizowana, co mam zrobic bo juz od 2 dni probuje wszystkich sposobów, mam mix na karte 36 miesiecy doladowan po 40 zł miesięcznie, musze dzis dostac odpowiedz pomocna bo wyjezdzam dzis wieczorem za granicę.