usługa lokalizacji
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 mar 2013, o 10:12
usługa lokalizacji
Witam, mam dwa problemy, mianowicie: w ciągu dwóch dni zniknęło mi z konta 13 zł, mimo że telefon był nie używany, zostało mi teraz na koncie 8 gr, więc sprawdziłem co to może być i okazało się żę mam włączoną usługę lokalizacji, mimo żę nigdy wcześniej jej nie miałem, czy taka usługa jest płatna??? jak to można wyłaczyć??? z góry dziękuje
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: usługa lokalizacji
masterboy22, mógłbyś opisać to dokładniej?masterboy22 pisze:więc sprawdziłem co to może być i okazało się żę mam włączoną usługę lokalizacji
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 20 mar 2013, o 10:12
Re: usługa lokalizacji
tzn, nie wiem jaki jest powód ubytku pieniędzy na koncie, ale dziś jak sprawdziłem aktywne usługi, to między mam włączoną lokalizację, czy tak ma każdy nowy który przechodzi na plus na karte czy mi ją włączono pózniej, bo ja na pewno jej nie właczałem i moje pyt. czy taka usługa jest płatna?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: usługa lokalizacji
masterboy22,
jest wiele usług opartych na lokalizacji: Gdzie jest Dziecko?, Wiem gdzie jesteś?, Drogowskaźnik. Żadna z nich, nie jest jednak, dodawana przy zakupie startera czy zmianie taryfy.
Zobacz co dotrze, po wysłaniu SMS-a o treści LISTA na numer 8888 (SMS bezpłatny).
jest wiele usług opartych na lokalizacji: Gdzie jest Dziecko?, Wiem gdzie jesteś?, Drogowskaźnik. Żadna z nich, nie jest jednak, dodawana przy zakupie startera czy zmianie taryfy.
Zobacz co dotrze, po wysłaniu SMS-a o treści LISTA na numer 8888 (SMS bezpłatny).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 20 mar 2013, o 10:12
Re: usługa lokalizacji
odp. posiadasz 0 aktywnych subskrypcji........
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: usługa lokalizacji
W takim wypadku proponuje kontakt z BOK. NA forum niestety nie mamy możliwości zweryfikowania za co konkretnie została pobrana opłata.masterboy22 pisze:odp. posiadasz 0 aktywnych subskrypcji........
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 20 mar 2013, o 10:12
Re: usługa lokalizacji
jaki jest kod na dezaktywacje usługi lokalizacji???
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: usługa lokalizacji
masterboy22,
niestety nie wiem co włączyłeś? Nie ma kodu na wyłączenie bądź włączenie samej usługi – tej co pojawia się po wpisaniu kodu *101#. Ta usługa jest dodawana, np. gdy wyrazisz zgodę na lokalizację w usłudze Gdzie jest dziecko, czy Wiem gdzie jesteś.
niestety nie wiem co włączyłeś? Nie ma kodu na wyłączenie bądź włączenie samej usługi – tej co pojawia się po wpisaniu kodu *101#. Ta usługa jest dodawana, np. gdy wyrazisz zgodę na lokalizację w usłudze Gdzie jest dziecko, czy Wiem gdzie jesteś.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: usługa lokalizacji
Najprawdopodobniej masz włączoną usługę lokalizacji. Poszperaj w ustawieniach telefonu :)
Usługa "Wiem gdzie jesteś", jej dokładność, zasada działania
Na jakiej podstawie usługa "Wiem gdzie jesteś" ustala położenie karty SIM?
Włączyłem dla testu tę usługę i spróbowałem zlokalizować telefon - usługa podała położenie geograficzne odległe o kilkaset metrów. Następnie przejechałem się z tym telefonem 30 km tam i spowrotem i wróciłem z pobliskie miejsce - znowu spróbowałem skorzystać - usługa podała dokładnie to samo położenie co przed trasą, z jeszcze większym błędem, bo byłem jeszcze dalej od lokalizowanego miejsca niż za pierwszym razem.
Jak widać usługa działa niedokładnie a wręcz wadliwie, a jak u Was?
Włączyłem dla testu tę usługę i spróbowałem zlokalizować telefon - usługa podała położenie geograficzne odległe o kilkaset metrów. Następnie przejechałem się z tym telefonem 30 km tam i spowrotem i wróciłem z pobliskie miejsce - znowu spróbowałem skorzystać - usługa podała dokładnie to samo położenie co przed trasą, z jeszcze większym błędem, bo byłem jeszcze dalej od lokalizowanego miejsca niż za pierwszym razem.
Jak widać usługa działa niedokładnie a wręcz wadliwie, a jak u Was?
Ostatnio zmieniony 24 paź 2016, o 12:28 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: usługa lokalizacji
rafnov,
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1Po wysłaniu SMS-a o odpowiedniej treści otrzymają informację o położeniu geograficznym Twojego telefonu, określonym za pomocą np. nazwy miasta i/lub skrzyżowania ulic.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ