Gwarancja telefonu

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Mave Soushin
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 lut 2016, o 19:51

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Mave Soushin »

Witam.

Dnia 16/01/2016r. oddałem w Państwa salonie na gwarancję telefon Sony Xperia Z3. Wszystko przyjęte, miła pani konsultantka powiedziała, że w przeciągu 2 tygodni będzie odpowiedź. Niestety do tej pory nie dostałem nawet żadnego telefonu na temat naprawy/wymiany. Posiadam formularz naprawy, dowód wydania z numerem zlecenia itp. Czy jest jakaś możliwość dowiedzenia się jak stoi sprawa z telefonem? Obecnie jestem w innym mieście i nie mam jak podjechać do tamtego salonu.

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Mave Soushin,

jaki jest status naprawy na tej stronie: https://www.w-support.pl/klienci-indywi ... prawy.html?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mave Soushin
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 1 lut 2016, o 19:51

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Mave Soushin »

Joanna_Plus pisze:Witaj Mave Soushin,

jaki jest status naprawy na tej stronie: https://www.w-support.pl/klienci-indywi ... prawy.html?
Niestety po wpisaniu IMEI wyskakuje mi tylko "Data not found". Sprawdzane kilkukrotnie, numer spisywany bezpośrednio z formularza oraz ze zdjęcia karty gwarancyjnej. Czy może być to spowodowane faktem, iż telefon był brany na firmę? W zakładce klienta biznesowego nie widziałem nigdzie możliwości sprawdzenia statusu naprawy.

edit:
Ups. Teraz dopiero zauważyłem, że to dział Plus Mix/Plus na kartę. Telefon był brany w abonamencie. Przepraszam za nie ten dział.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Joanna_Plus »

Mave Soushin,

prześlij mi proszę przez ten formularz:

- numer telefonu,
- imię i nazwisko, nazwę firmy,
- adres palcówki, w której telefon został przekazany na gwarancję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Milenuszka26
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 24 lut 2016, o 13:10

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Milenuszka26 »

Witam.zakupilam przez internet tel. lenny od samego poczatku były problemy. Nie chcial się włączyć. Zdarzalo się to dosc czesto. Chcialam go oddac na gwarancje ale oddzial plusa odmowil mi dlatego że nie psiadam oryginalnego pudelka zalalo mi mieszkanie i niestety zniszczylo sie. Czy sklep mial prawo mi odmowic?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Milenuszka26,
Milenuszka26 pisze:zakupilam przez internet
Rozumiem, że telefon kupiony był u nas. Oryginalne opakowanie, nie jest wymagane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Milenuszka26
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 24 lut 2016, o 13:10

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Milenuszka26 »

Tak kupiony u was przez internet. Dzwonilam też na waszą infolinię tam pani powiedziala to samo, że pudełko nie jest potrzebne. W waszym regulaminie tez nie jest nic napisane na ten temat a mimo to mi odmówiono.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Joanna_Plus »

Milenuszka26,

prześlij mi proszę przez ten formularz dokładny adres tej placówki + numer telefonu i imię i nazwisko.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
klaudiamac
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 8 cze 2016, o 07:24

Wymiana telefonu na nowy

Post autor: klaudiamac »

Witam.

23.05.2016. oddałam telefon na gwarancję. 06.06.2016 dostałam informację, że telefonu nie da się naprawić i zostanie on wymieniony na nowy. Niestety Pani z salonu Plusa nie potrafiła odpowiedzieć ile mniej więcej będę na niego czekać. Może tu uzyskam odpowiedź, po jakim czasie otrzymam telefon?
Mam jeszcze jedno pytanie. Czy po otrzymaniu telefonu dostanę na niego gwarancję, czy tylko to co zostało z telefonu którego nie da się naprawić?
Ostatnio zmieniony 8 cze 2016, o 18:50 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj klaudiamac,
klaudiamac pisze:23.05.2016. oddałam telefon na gwarancję. 06.06.2016 dostałam informację, że telefonu nie da się naprawić i zostanie on wymieniony na nowy.
Jeżeli proces jest realizowany w ramach gwarancji (nie rękojmi i niezgodności z umową), to jeżeli w karcie gwarancyjnej urządzenia nie ma opisanych zasad postępowania w danym przypadku, to o szczegóły należny pytać gwaranta.
klaudiamac pisze:Czy po otrzymaniu telefonu dostanę na niego gwarancję
W powyższej sytuacji powinna zostać wydana nowa karta gwarancyjna na wymieniony telefon.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dziordzio
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 17:03

Telefon zakupiony przez internet - gwarancja i wymiana

Post autor: dziordzio »

Witam.
Dałem telefon do naprawy na gwarancji i przyszedł z informacją żeby się zgłosić do sprzedawcy w celu wymiany.
Telefon był brany przez internet, a Pani która wysyłała mój telefon mówiła żeby wymienić tam gdzie go brałem, więc gdzie mam się zgłosić?
Ostatnio zmieniony 5 wrz 2016, o 17:19 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj dziordzio,
dziordzio pisze:Telefon był brany przez internet
Jeżeli umowa była realizowana przez sklep internetowy, to proszę sprawę kieruj do obsługi sklepu: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4365.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Chaena
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 12 sie 2016, o 19:38

Nieprofesjonalna obsługa w salonie - co robić?

Post autor: Chaena »

Oddałam do naprawy telefon w punkcie Cyfrowego Polsatu & Plusa
Nie dosyć, że zanim go wysłali do serwisu minęło 2 tygodnie, nie podpisałam żadnej zgody na odpłatną naprawę a jednak został naprawiony odpłatnie (ktoś podpisał za mnie?) to jeszcze wrócił do mnie w koncu po poltora miesiaca bez paragonu i karty gwarancyjnej.
Gdzie mogę to zgłosić, co z tym zrobić, czego się domagać?
Ostatnio zmieniony 6 wrz 2016, o 13:24 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Joanna_Plus »

Chaena,
Chaena pisze:Gdzie mogę to zgłosić
Sprawę możesz zgłosić do Departamentu Reklamacji: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3344.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dicamillo
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 19 gru 2015, o 00:53

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: dicamillo »

Witam,

Podepnę się do tematu.
W marcu wziąłem telefon w Plusie, ale chciałbym go teraz sprzedać, bo kupiłem coś innego.
Karta gwarancyjna nie jest podbita, co z tego, co widzę jest dziś standardem.
Wszystkie inne, potrzebne papiery mam.
Wiadomo, że potencjalny kupujący będzie chciał mieć pewność, że w razie ewentualnej awarii telefonu będzie mógł śmiało go reklamować.
Moje pytanie brzmi: w takim przypadku wystarczą wszystkie pozostałe papiery, jak faktura, dowód zakupu itd?
Podbita karta gwarancyjna nie jest konieczna, czy jednak się mylę? Jeśli z kolei jest konieczna to mam się udać w tym celu np do salonu Plusa po jej podbicie?

Pozdrawiam
ODPOWIEDZ