Gwarancja telefonu

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj dicamillo,
Joanna_Plus pisze: Dla umów zawieranych od 02.03.2015, sprzęt wysyłany do Klientów Indywidualnych nie ma stemplowanych kart gwarancyjnych.

Naprawa gwarancyjna jest wykonywana w serwisie producenta, na podstawie nieostemplowanej karty gwarancyjnej i kopii faktury zakupu, na której widnieje numer IMEI/seryjny urządzenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
blueee
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 10 lis 2016, o 11:30

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: blueee »

Witam,
mam telefon na gwarancji w sieci Plus, ostatnio zepsuł mi się głośnik w telefonie, jednak znajomy zna się trochę na tym i naprawił mi go sam. Teraz telefon znowu się popsuł, jednak to zupełnie coś innego ( telefon nie chce się włączyć). Chciałabym oddać go teraz na gwaracje do salonu Plusa, czy jest taka możliwośc pomimo tego, że wcześniej uszkodzona część nie była wymieniania w salonie Plusa, tylko przez kogoś innego?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Magda_Plus »

blueee jeśli nastąpiła naprawa telefonu poza autoryzowanym serwisem producenta to obawiam się, że możesz stracić prawo do naprawy gwarancyjnej, niemniej tylko pracownicy serwisu mogą zweryfikować tą sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Driv3r
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 25 lis 2016, o 20:57

Gwarancja odbiór

Post autor: Driv3r »

Witam serdecznie
Jak wygląda sprawa z odbiorem telefonu oddanego na gwarancję w salonie? Dostałem dziś sms od firmy DHL, że mogę przekierować paczkę, wnioskuję, że to może mieć coś wspólnego z oddanym sprzętem gdyż status naprawy zmienił się dziś na "Naprawa zakończona (Sprzęt odesłany)".
Ostatnio zmieniony 28 lis 2016, o 10:44 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Driv3r,
Driv3r pisze:Jak wygląda sprawa z odbiorem telefonu oddanego na gwarancję w salonie?
Jeżeli sprzęt został oddany w ramach gwarancji do naszej placówki, to serwis przesyłkę kieruje do miejsca, z którego telefon został przekazany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Driv3r
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 25 lis 2016, o 20:57

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Driv3r »

Joanna_Plus pisze:Witaj Driv3r,
Driv3r pisze:Jak wygląda sprawa z odbiorem telefonu oddanego na gwarancję w salonie?
Jeżeli sprzęt został oddany w ramach gwarancji do naszej placówki, to serwis przesyłkę kieruje do miejsca, z którego telefon został przekazany.

Dziś dostałem informację, że przesyłka od LG ELECTRONICS zostanie doręczona w godzinach 8:00-14:00, telefon został przekazany do punktu PLUS położonego około 90km od miasta Łódź, a na śledzeniu przesyłka została przekazana do doręczenia w Łodzi, tak samo nazwa klienta w statusie gwarancji widnieje firma z Łodzi rozumiem, że to może być pośrednik, ale chyba o doręczeniu jeszcze w tym etapie nie powinienem był być informowany dopóki salon PLUSa w którym oddałem telefon go nie otrzyma?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Joanna_Plus »

Driv3r,

tak, placówka w której sprzęt został oddany, informuje o możliwości jego odebrania. Tę kwestię wyjaśniaj proszę z punktem, który przyjął telefon do naprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
x010101
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 10 gru 2016, o 17:53

Czas na reklamację.

Post autor: x010101 »

Witam
Interesuje mnie odpowiedź na pewne pytanie. Otóż w pewnym punkcie z szyldem "Plus" w Białymstoku został wzięty telefon w usłudze "Mix" (lub coś z mixem w nazwie). Po pewnym czasie zaczęły się problemy ze złączem USB i telefonu nie dało się już ładować. Telefon został oddany w ramach gwarancji w tym samym punkcie i od 3 miesięcy czeka na jakieś części z zagranicy.
Moje pytanie brzmi:
1. Ile może trwać taka naprawa?
2. Dlaczego trzeba płacić ten niby abonament za telefon, którego nie ma?

Zaznaczę tylko, że nie chodzi akurat o mnie, a o mojego ojca. Ja już wiem, że raczej nie należy zawierać umów z niczym z "Plus" w nazwie. Tak tylko jestem ciekaw "standardów +".
Ostatnio zmieniony 12 gru 2016, o 11:19 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj x010101,
x010101 pisze:Telefon został oddany w ramach gwarancji
Jak zapewne wiesz nasze punkty nie zajmują się naprawą telefonów. My jesteśmy jedynie dostawcą usług telekomunikacyjnych. Zasady serwisowania i napraw gwarancyjnych zapisane są w karcie gwarancyjnej, a do ich respektowania zobowiązany jest producent telefonu.
Tata kontaktował się w tej sprawie z autoryzowanym serwisem producenta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
oliwier1602
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 16 gru 2016, o 12:59

naprawa telefonu

Post autor: oliwier1602 »

Witam oddałam telefon na gwarancji do plusa iczekam już pięć tygodni i nic a miało być do dwóch.Telefonu nikt w salonie w łęcznej nie odbiera ile jeszcze można czekać.
Ostatnio zmieniony 16 gru 2016, o 13:24 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj oliwier1602,
oliwier1602 pisze:ile jeszcze można czekać.
Masz możliwość podejścia do tego punktu i zweryfikowania informacji bezpośrednio w placówce?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mateusztur11
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 13 sty 2017, o 18:58

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: mateusztur11 »

Witam, piszę ponieważ mam bardzo poważny problem. Oddałem telefon Sony Z3 Compact na gwarancji w salonie Plus'a, podpisałem raport z opisem że telefon jest bez uszkodzeń mechanicznych, po kilku dniach dostaję informację że telefon jest uszkodzony mechanicznie oraz jest dostarczony kosztorys na tą naprawę. Poszedłem więc do salony z prośbą o naprawę tego telefonu ponieważ oddawałem go bez wad mechanicznych, dostałem informację zwrotną że próbuję wyłudzić nowy telefon.
Proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj mateusztur11,
mateusztur11 pisze:po kilku dniach dostaję informację że telefon jest uszkodzony mechanicznie
O jakim uszkodzeniu mechanicznym mowa? Podczas sporządzania protokołu, pracownik punktu może wyszczególnić uszkodzenia "widoczne gołym okiem".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mateusztur11
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 13 sty 2017, o 18:58

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: mateusztur11 »

Uszkodzenie( w załączniku ) którego nie było jest mało widoczne, ale jest i przez to telefon stracił gwarancję.
W protokole jest napisane : " Przebarwienia na przednim i tylnym panelu, normalne ślady użytkowania, BRAK USZKODZEŃ MECHANICZNYCH."
Załączniki
Uszkodzenie
Uszkodzenie
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Gwarancja telefonu

Post autor: Joanna_Plus »

mateusztur11,
mateusztur11 pisze:Oddałem telefon Sony Z3 Compact na gwarancji
Jaka funkcja telefonu była reklamowana?
mateusztur11 pisze:Uszkodzenie( w załączniku ) którego nie było jest mało widoczne, ale jest i przez to telefon stracił gwarancję.
Serwis opisał je jakoś dodatkowo? Zdjęcie jest mało czytelne - chodzi o pękniętą obudowę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ