Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja ?

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Karol3232
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 kwie 2013, o 15:02

Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja ?

Post autor: Karol3232 »

Cześć. Wykupiłem sobie pakiet internetowy non stop za 7 zł. Wszystko ok, pakiet sie aktywował . Lecz nie dziala mi transmisja danych po sieci. Probowałem wszystkiego aby skonfigurowac telefon lecz nadal nie dzialał. Możecie mi jakoś to ''recznie'' skonfigurowac czy cos ?
Mój telefon to: Samsung GT-S6500D
Mój numer telefonu to: 722145228 (taryfa to: plus na karte)

Proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: pepcia2 »

Jak sprawdzasz aktywne pakiety to jest widoczny?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Karol3232,

sprawdź proszę czy po wpisaniu kodu *101# pojawia się usługa GPRS.
Ukryj proszę numer telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Karol3232
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 4 kwie 2013, o 15:02

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Karol3232 »

Jak sprawdzasz aktywne pakiety to jest widoczny?
Tak


Witaj Karol3232,
sprawdź proszę czy po wpisaniu kodu *101# pojawia się usługa GPRS.
GPRS wylaczylem dawno temu. To moze to jest przyczyna nie dzialajcego transmisji danych po sieci ?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Karol3232,

dokładnie. Bez aktywnej usługi GPRS, połączenie nie będzie mogło być zrealizowane. Kod na włączenie: *101*11*02#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Karol3232
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 4 kwie 2013, o 15:02

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Karol3232 »

Właczylem GPRS, ale nadal nie ma transmisji danych po sieci. W czym problem ?

EDIT: działa !! :) dziękuje
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Karol3232,

to miłego serfowania ;-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
alo3a
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 7 sie 2013, o 15:46

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: alo3a »

Proszę o pomoc. Mój telefon to HTC ONE, taryfa-na kartę .
Mam wykupiony pakiet internetowy ale transmisja danych nie działa (transmisja danych rozlaczona). Mam aktywna usługę GPRS. Jak to naprawić?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

alo3a,

sprawdź proszę poprawność poniższych ustawień w swoim telefonie:

1. Menu - Ustawienia - Więcej - Sieci telefonii komórkowej - Nazwy punktów dostępów - Menu - Nowy APN.
2. Nazwa APN: Plus, APN: plus, Nazwa użytkownika: zostawiamy puste, Hasło: zostawiamy puste, Typ APN: default.
3. Naciskamy Menu - Zapisz - Punkty dostępowe - zaznaczamy profil Plus.

Transmisja danych w aparacie jest włączona?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
alo3a
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 7 sie 2013, o 15:46

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: alo3a »

Dziekuję bardzo za pomoc :-) już działa :-) Miłego dnia.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

alo3a,

super. Dziękuję ślicznie i wzajemnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pomocy123
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 16 sie 2013, o 13:45

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: pomocy123 »

Witam mam problem posiadam telefon Samsung Galaxy Pocket.
Chodzi o to że mam włączoną usługę GPRS ale gdy chce wejść w internet albo sklep play to nic nie działa
wykupiłem usługę 100mb
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Magda_Plus »

pomocy123 , sprawdź proszę dostępność usługi GPRS kodem *101#.
Ponadto czy w swoim telefonie włączyłeś pakietą transmisję danych? Czy wprowadziłeś odpowiednie ustwienia do swojego aparatu?

Co się dzieje kiedy próbujesz wejść na stronę WWW?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pomocy123
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 16 sie 2013, o 13:45

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: pomocy123 »

Nie ustawiałem nic sprawdzałem dostępność i transmisja jest włączona
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Magda_Plus »

Poniżej zamieszczam całkowitą konfigurację na Twojego telefonu. Sprawdź ustawienia swojego telefonu.

Należy pamiętać o włączeniu transmisji danych w telefonie, jeśli jest taka opcja.
Naciskamy Aplikacje - Ustawienia - Komunikacja - Sieci telefonii komórkowej - Użyj danych pakietowych.

Wybór profilu internetowego:
Naciskamy Aplikacje - Ustawienia - Komunikacja - Sieci telefonii komórkowej - Nazwy punktów dostępów - wybieramy profil.

APN plus jest uniwersalnym punktem dostępowym dla Wapu i Internetu.

Punkt dostępu (APN): plus
1.Naciskamy Aplikacje - Ustawienia - Komunikacja - Sieci telefonii komórkowej - Nazwy punktów dostępów - Menu - Nowy APN.
2.Nazwa APN: Plus, APN: plus, Nazwa użytkownika: zostawiamy puste, Hasło: zostawiamy puste, MCC: 260, MNC: 01, Typ APN: Internet.
3.Naciskamy Menu - Zapisz - Punkty dostępowe - zaznaczamy profil Plus.
4.Wracamy do Menu głownego - Internet - Menu - Więcej - Ustawienia - Ustaw stronę główna. Wpisujemy: http://www.plus.pl.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ