Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja ?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 25 wrz 2015, o 10:01
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Jest.
Na przeglądarce jedynie:
"Jesteś offline.
Wi-Fi i komórkowa transmisja danych są niedostępne. Strona wczyta się po połączeniu z siecią.
ERR_INTERNET_DISCONNECTED"
Na przeglądarce jedynie:
"Jesteś offline.
Wi-Fi i komórkowa transmisja danych są niedostępne. Strona wczyta się po połączeniu z siecią.
ERR_INTERNET_DISCONNECTED"
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Mevka, sugeruje ponownie skonfigurować: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon i przelogować telefon w sieci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 lut 2016, o 20:56
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witam, nie mogę się połączyć z internetem, wyskakuje komunikat "Wystąpiły problemy z połączeniem". Posiadam taryfę Mix7, aktywowałem pakiet danych 1GB, gprs aktywny, środki na kącie są, ważność konta jest, zasięg jest, dane komórkowe włączone, mix7 mam od 3 dni. Telefon to Microsoft lumia 550, skonfigurować poprzez http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon nie mogę bo wyskakuje komunikat że brak konfiguracji dla tego modelu, telefon wzięty normalnie w plusie nowy
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witaj kowallumia,
wpisz w telefonie podstawowe ustawienia sieci:
1. Ustawienia - Sieci komórkowe + SIM - Ustawienia SIM - Dodaj APN Internetowy.
2. Nazwa: Plus, APN: plus, Nazwa użytkownika: zostawiamy puste, Hasło: zostawiamy puste, Serwer proxy: zostawiamy puste, Port Proxy: zostawiamy puste, Typ IP: IPv4.
3. Zapisz.
Po zapisaniu ustawień należny przelogować telefon (wył./wł.).
wpisz w telefonie podstawowe ustawienia sieci:
1. Ustawienia - Sieci komórkowe + SIM - Ustawienia SIM - Dodaj APN Internetowy.
2. Nazwa: Plus, APN: plus, Nazwa użytkownika: zostawiamy puste, Hasło: zostawiamy puste, Serwer proxy: zostawiamy puste, Port Proxy: zostawiamy puste, Typ IP: IPv4.
3. Zapisz.
Po zapisaniu ustawień należny przelogować telefon (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 lut 2016, o 20:56
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Wyjęcie i ponowne włożenie karty SIM dopiero pomogło ale dziękuje za szybką odpowiedź.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
kowallumia,
Czyli to nadal:kowallumia pisze:Wyjęcie i ponowne włożenie karty SIM dopiero pomogło ale dziękuje za szybką odpowiedź.
najlepszy sposób na Lumie .Joanna_Plus pisze: Usuń proszę wszystkie aktualnie wpisane ustawienia, a następnie wyjmij i ponownie włóż kartę SIM do telefonu.
http://www.microsoft.com/pl-pl/mobile/p ... 1648#topic
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witam,
Mam problem z internetem w telefonie (jeśli pisze w nieodpowiednim wątku to proszę o przeniesienie).
Otóż dziś w nocy otrzymałem smsa, "Usługa LTE została wyłączona". I od tego czasu, pomimo aktywnego
pakietu internetu (Taryfa plush bez limitu), Internet po prostu nie działa - w ogóle nie chce się załączyć.
Próbowałem resetować telefon, ponownie konfigurowałem APN, wyłączałem i włączałem usługę GPRS i LTE, nic nie dało.
Sprawdzałem kartę sim w innych urządzeniach - również nie działa, co świadczy, że problem tkwi w karcie.
Z góry dziękuje za odpowiedź,
Pozdrawiam
Mam problem z internetem w telefonie (jeśli pisze w nieodpowiednim wątku to proszę o przeniesienie).
Otóż dziś w nocy otrzymałem smsa, "Usługa LTE została wyłączona". I od tego czasu, pomimo aktywnego
pakietu internetu (Taryfa plush bez limitu), Internet po prostu nie działa - w ogóle nie chce się załączyć.
Próbowałem resetować telefon, ponownie konfigurowałem APN, wyłączałem i włączałem usługę GPRS i LTE, nic nie dało.
Sprawdzałem kartę sim w innych urządzeniach - również nie działa, co świadczy, że problem tkwi w karcie.
Z góry dziękuje za odpowiedź,
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witaj Kusmier9,
Jaki model telefonu posiadasz?
Podaj proszę co dokładnie pojawia się w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *136#.Kusmier9 pisze:pomimo aktywnego
pakietu internetu (Taryfa plush bez limitu)
Jaki model telefonu posiadasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Kod: Zaznacz cały
Aktywne promocje: Internet i SMSy (2037952.0) 13-03-2016 11:02, Pakiet Facebook i Instagram - promocja 20-02-2016 18:25, 5te doladowanie gratis.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Kusmier9,
A połączenia po wybraniu trybu 3G są dostępne?Kusmier9 pisze:"Usługa LTE została wyłączona"
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Nie są. Ani w 2g ani w 3g ani w LTE połączenia z internetem nie ma
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Kusmier9,
a aktualnie konto numeru jest aktywne (posiada dodatnie saldo i zachowany termin ważności)?
a aktualnie konto numeru jest aktywne (posiada dodatnie saldo i zachowany termin ważności)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Jak najbardziej. Konto jest ważne do majaJoanna_Plus pisze:Kusmier9,
a aktualnie konto numeru jest aktywne (posiada dodatnie saldo i zachowany termin ważności)?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Kusmier9,
Spróbuj proszę jeszcze naszej zdalnej konfiguracji: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon. Po zapisaniu ustawień pamiętaj tylko o przelogowaniu urządzenia.Kusmier9 pisze:ponownie konfigurowałem APN
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Po chyba dziesiątym restarcie telefonu w końcu załapało. Dzięki wielkie za pomoc :)Joanna_Plus pisze:Kusmier9,Spróbuj proszę jeszcze naszej zdalnej konfiguracji: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon. Po zapisaniu ustawień pamiętaj tylko o przelogowaniu urządzenia.Kusmier9 pisze:ponownie konfigurowałem APN