Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja ?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Danielos to sprawdź jeszcze funkcje transmisje danych w telefonie (czy jest aktywna) jak i konfiguracje Internetu. Następnie wykonaj restart telefonu (wyłączenie/włączenie).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Hej mam problem, a mianowicie jestem w Plusie na Kartę w taryfie Więcej SMS 'ów i Internetu. Wykupiłam pakiet 300 MB za 7 zł na 30 dni, przyszedł sms potwierdzający aktywacje usługi, mam włączone GPRS. Co robić?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
asia17114,
jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia?
jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 24 paź 2013, o 23:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witam, jestem posiadaczem Noki Lumia 520. Mam zakupiony pakiet 9zl/NonStop. Przez pierwsze dni internet działał doskonale, lecz kilka dni temu internet przestał działać. Wszystko mam aktywowane, nie zmieniałem żadnych ustawień, dosłownie wszystko jest po staremu, a internetu nie ma ;c
Proszę o pomoc.
Proszę o pomoc.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witaj MarcinLumia,
jak próbujesz się połączyć, to jaki komunikat się pojawia?
Napisz też proszę, ile jednostek pozostało jeszcze w tym pakiecie? Kod na sprawdzenie to *136#.
jak próbujesz się połączyć, to jaki komunikat się pojawia?
Napisz też proszę, ile jednostek pozostało jeszcze w tym pakiecie? Kod na sprawdzenie to *136#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witam proszę o pomoc nie moge się połączyć przez transmisję danych już od srody . Dzisiaj będąc w większym mieście działało wszystko ok ale.po powrocie do domu już nie działa. Niewiem czy to przez wasze prace zawiązanie z lte (kolega coś wspominał mi) . Próbowałem coś już naprawić to przez konfiguracje jaki inni pisali ale to nie dział. Proszę o pomoc
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 24 paź 2013, o 23:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Po sprawdzeniu kodem liczba jednostek wynosiła (0.0). Ale czy to coś zmienia skoro internet ma być aktywny przez miesiąc non-stop?
A oto komunikat który wyświetla się podczas próby połączenia z internetem:
"Obecnie nie można wyświetlić tej strony.
W witrynie internetowej, do której próbujesz uzyskać dostęp, mogą występować problemy techniczne. Spróbuj ponownie później.
Błąd: nie można znaleźć serwera lub błąd DNS. "
Z góry dziękuje za pomoc.
A oto komunikat który wyświetla się podczas próby połączenia z internetem:
"Obecnie nie można wyświetlić tej strony.
W witrynie internetowej, do której próbujesz uzyskać dostęp, mogą występować problemy techniczne. Spróbuj ponownie później.
Błąd: nie można znaleźć serwera lub błąd DNS. "
Z góry dziękuje za pomoc.
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Dzięki udalę sie znalazłem na plus.pl aplikacje która sama pobiera się i konfiguruje wystarczy poszukać w google
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
[quote="Joanna_Plus"]asia17114,
punkt dostępu niedostępny, lecz poszłam do punktu plusa i okazało że miałam konfiguracje z ery zamiast plusa. ale dziękuję za chęci
punkt dostępu niedostępny, lecz poszłam do punktu plusa i okazało że miałam konfiguracje z ery zamiast plusa. ale dziękuję za chęci
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witam, Mam problem z pakietem 7zł internet non-stop, używam tego pakietu już dość długo i nie miałem z nim żadnych problemów, ale od jakiegoś czasu po godzinie 17-18 w ogóle nie działa transmisja danych, rano i popołudniu działa bez problemowo. Mój telefon to Sony Xperia L mam włączony GPRS, poprawną konfiguracje, włączony przesył danych w telefonie, pakiet jest aktywny. Proszę o pomoc
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
chyba wszyscy mają takie problemy nie wiem czy plus coś z przekaznikami robi czy co ale u mnie w okolicy nikt z plusa nie ma netu wieczorem i czasami po południu
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Hej,
Mam problem jak wszyscy na tym forum
Posiadam telefon LG L5 II wykonalam wszystkie opcje z poprzednich postow ale internet dalej mi nie dziala.
Dodam ze mam wykupiony pakiet NON STOP 7. Uzywam go juz dluzszy czas i nigdy nie mialam takich problemow.
Mam problem jak wszyscy na tym forum
Posiadam telefon LG L5 II wykonalam wszystkie opcje z poprzednich postow ale internet dalej mi nie dziala.
Dodam ze mam wykupiony pakiet NON STOP 7. Uzywam go juz dluzszy czas i nigdy nie mialam takich problemow.
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
@pola niestety bd musieli czekać do jutra na specjalistów
Brak internetu
Witam, mój problem polega na tym, że od ponad tygodnia codziennie w godzinach popołudniowych jest brak internetu w telefonie, lub pojawia się na chwile. Dodam tylko, że w domu jest drugi taki sam tel, na warunkach umowy jak poprzedni i w nim problem internetu nie występuję, co mogę zrobić w tej sytuacji?
Problem z internetem Nokia Lumia 520 Pilne !!
Cześć. Wykupiłem sobie pakiet internetowy non stop za 15 zł. Wszystko ok, pakiet sie aktywował . Lecz nie dziala mi transmisja danych po sieci. Nic w ustawieniach nie zmieniałem,transmisje danych mam włączoną.Dodam że dzieje mi się tak gdzieś o 16 i dopiero internet z powrotem działa o 7/8 rano ;(
Mój telefon to:Nokia Lumia 520
(Taryfa to:Plus Mix )
Proszę o pomoc.
Mój telefon to:Nokia Lumia 520
(Taryfa to:Plus Mix )
Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 28 paź 2013, o 17:42 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków, ten sam temat.
Powód: połączenie wątków, ten sam temat.