Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja ?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 lip 2014, o 14:58
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Aktywne usługi: Wideorozmowy, GPRS, Niski Kredyt, Roaming.
Aktywowałem GPRS, zrestartowałem telefon, ale sieć wciąż niedostępna.
Aktywowałem GPRS, zrestartowałem telefon, ale sieć wciąż niedostępna.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
koralowy arlekin, skonfiguruj ponownie aparat: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
mam podobny problem co inni, wykupiłam pakiet 7 non stop i mi nie działa. gprs aktywny, a ja dalej nie wiem co zrobić ;<
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
ediiita,
chodzi o model telefonu, który podajesz w opicie profilu? Konfigurację aparatu przeprowadzisz na tej stronie: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon. Po zapisaniu ustawień należy przelogować urządzenie (wył./wł.).
chodzi o model telefonu, który podajesz w opicie profilu? Konfigurację aparatu przeprowadzisz na tej stronie: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon. Po zapisaniu ustawień należy przelogować urządzenie (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 9 sie 2014, o 20:32
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witam, dziś wykupiłem pakiet internetowy non stop za 15 zł i internet nie działa
A zamiast 15 zł to wzięło 30 zł (mam wyłączony roaming), co mam zrobić, żeby zadziałało?
Mam HTC ONE tylko, że w wersji KitKat a predzej było poruszane to w tym modelu ale nie miałem tego kompletnie w telefonie , gdy mam włączone WIFI i Transmisję Danych to jest zapisane po transmisją danych: " korzystaj z pakietu danych, jeśli sieć WIFI jest niedostępna, gdy wyłączam tylko wifi a zostawiam włączoną transmisje danych to wyskakuje "rozłączony", co robić? na poniedziałek muszę mieć net do pracy :(
Aha i GPRS jest włączony i transmisja danych także .
A zamiast 15 zł to wzięło 30 zł (mam wyłączony roaming), co mam zrobić, żeby zadziałało?
Mam HTC ONE tylko, że w wersji KitKat a predzej było poruszane to w tym modelu ale nie miałem tego kompletnie w telefonie , gdy mam włączone WIFI i Transmisję Danych to jest zapisane po transmisją danych: " korzystaj z pakietu danych, jeśli sieć WIFI jest niedostępna, gdy wyłączam tylko wifi a zostawiam włączoną transmisje danych to wyskakuje "rozłączony", co robić? na poniedziałek muszę mieć net do pracy :(
Aha i GPRS jest włączony i transmisja danych także .
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Ja także w tym temacie, poczytałem wyżej sprawdziłem *101# i wiem na sto procent że GPRS jest włączony. Zresetowałem ustawienia w telefonie (format) a połączenia z internetem dalej nie ma. Mój telefon to LG T375 dual sim, druga karta to orange. Taka sytuacja ma miejsce od kilku dni, nie wiem czy obecność orange ma jakiś wpływ na działanie internetu plusa ale to nie powinno mieć miejsca. Jeszcze kilka dni temu w miejscowości Będzin internet działał teraz już nie. Dodatkowo przy próbie połączenia pokazuje mi się komunikat o błędnym połączeniu i problemie z javą co wcześniej się nie zdarzało.
EDIT: próbowałem także połączenia po sieci wap ze stroną wap.plus.pl tej strony także nie otworzyło zamiast tego pojawił się komunikat "błąd połączenia" co się dzieje z tą siecią?
EDIT: próbowałem także połączenia po sieci wap ze stroną wap.plus.pl tej strony także nie otworzyło zamiast tego pojawił się komunikat "błąd połączenia" co się dzieje z tą siecią?
Nie odpowiadam na PW. Zadaj mi pytanie na Forum.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witaj madridsta123,
Próbowałeś przeprowadzić konfigurację telefonu z naszej strony: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon?
MarcinM,
a jak wygląda sytuacja po przełożeniu karty SIM do innego aparatu?
Napisz proszę coś więcej o tych rozliczeniach. Nie mamy w standardowej ofercie pakietu za 30 zł, a dwóch pakietów typu Non Stop, nie da się włączyć na jednym koncie.madridsta123 pisze:A zamiast 15 zł to wzięło 30 zł
Próbowałeś przeprowadzić konfigurację telefonu z naszej strony: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon?
MarcinM,
a jak wygląda sytuacja po przełożeniu karty SIM do innego aparatu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Nie mam możliwości sprawdzenia w innym telefonie. Ale czy dwie różne sieci w jednym telefonie może powodować zakłócenia w pracy internetu?
Nie odpowiadam na PW. Zadaj mi pytanie na Forum.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
MarcinM,
Jeżeli telefon jest sprawy, to nie powinno tak być. Spróbuj może wyjąć tą drugą kartę z aparatu, skonfiguruj telefon na nowo, a następnie zweryfikuj te połączenia.MarcinM pisze:Ale czy dwie różne sieci w jednym telefonie może powodować zakłócenia w pracy internetu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Problem z internetem
Witam. Mam wykupiony pakiet internetowy 15 non stop. Od 2 dni (od niedzieli) nie działa mi transmisja danych.Tzn. nie pojawiają mi sie te strzałeczki u góry, a wcześniej były. Transmisje mam włączoną, środki na koncie mam. Co robic?
Edit: Zapomniałem dodać, że usługe GPRS również mam włączoną.
Edit: Zapomniałem dodać, że usługe GPRS również mam włączoną.
Ostatnio zmieniony 12 sie 2014, o 13:34 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witaj morluka,
co pojawia się w informacji zwrotnej po wpisaniu kodu *136#?
co pojawia się w informacji zwrotnej po wpisaniu kodu *136#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Aktywne promocje : Pakiet internetowy 15 Non Stop (512000.0) 11-09-2014 22:39, Jedna stawka, 39 gr za rozmowe w Plusie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
morluka,
a ten problem pojawił się po aktywacji pakietu?
a ten problem pojawił się po aktywacji pakietu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Wczesniej mialem wykupiony pakiet 9 zł i dzień przed jego końcem, przestał działać. Pomyśłałem ze skonczył sie wczesniej czy coś takiego. Desaktywowalem go i kupiłem ten za 15 zł
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ