Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja ?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 paź 2013, o 00:10
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Chezio1920, jaki APN masz skonfigurowany?
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 7 paź 2013, o 00:10
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Nie konfigurowałem nic, ale coś tam jest wpisane "Plus".
Edit: problem rozwiązany, przywróciłem domyślne ustawienia APN, konfiguracja owszem jest z plusa, ale całkiem inna niż podana na stronie.
Edit: problem rozwiązany, przywróciłem domyślne ustawienia APN, konfiguracja owszem jest z plusa, ale całkiem inna niż podana na stronie.
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Hej. Mam problem. Pakiet internetowy działał mi w telefonie sony ericson lecz w tym czasie zmieniłam aparat i mam sony xperia E . Nie działa mi pakiet internetowy. Mam włączony GPRS i nadal nie działa. Przesył danych przez sieć komórkową włączony . Prosze o pomoc.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
ania13112, spróbuj wybrać: Ustawienia -> Xperia -> Ustawienia Internetu potwierdź pobranie konfiguracji
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witam. Chciałam sobie dzisiaj aktywować pakiet " za darmo przez miesiąc Pakiet internetowy 7 zł Non Stop" Najpier nacisnęłam :
*136*01*04# i dostałam takiego sms: Dziękujemy za zgloszenie.. itd
a potem *136*11*13# i dostalam sms ze usluga niedostepna itd ;/
Skonfigurowałam już telefon.
*136*01*04# i dostałam takiego sms: Dziękujemy za zgloszenie.. itd
a potem *136*11*13# i dostalam sms ze usluga niedostepna itd ;/
Skonfigurowałam już telefon.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witaj kaha130,
podaj proszę jakie promocje widoczne są pod kodem *136#? Nie korzystałaś już wcześniej z tej usługi pakietu na próbę?
podaj proszę jakie promocje widoczne są pod kodem *136#? Nie korzystałaś już wcześniej z tej usługi pakietu na próbę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
nie korzystałam :)
Aktywne promocje: Pakiet Internet 7zł Non Stop 30d.gratis 13-11-2013 15:04, Esy Nielimitesy 11-11-2013 10:37, PiszMow Dobowy
Aktywne promocje: Pakiet Internet 7zł Non Stop 30d.gratis 13-11-2013 15:04, Esy Nielimitesy 11-11-2013 10:37, PiszMow Dobowy
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
kaha130,
rozumiem, że aktualnie konto jest aktywne (dodatnie saldo, zachowany termin ważności). Możesz spróbować ponownie wpisać kod na dodanie pakietu?
rozumiem, że aktualnie konto jest aktywne (dodatnie saldo, zachowany termin ważności). Możesz spróbować ponownie wpisać kod na dodanie pakietu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
tak konto dodatnie :) ważne do 14.12.2013
wysłałam i znowu to samo: Usługa niedostepna. Sprawdz..... itd
wysłałam i znowu to samo: Usługa niedostepna. Sprawdz..... itd
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pakiet internetu
Witam.
Mam problem związany z pakietem internety w swoim telefonie. Kupiłem pakiet za 9 zł (150 mb) dostałem potwierdzenie że usługa została włączona ,wszedłem w ustawienia włączyłem transmisje danych i chciałem skorzystać ze sklepu play i pisało mi ze nie mam dostępu do internetu .Wszedłem ponownie w ustawienia w transmisje danych i tam widniał napis"rozłączono z powodu braku dostępu do usługi". I teraz nie wiem czy coś jest z telefonem nie tak czy z siecią.
Proszę o pomoc w tej sprawie.
Mam problem związany z pakietem internety w swoim telefonie. Kupiłem pakiet za 9 zł (150 mb) dostałem potwierdzenie że usługa została włączona ,wszedłem w ustawienia włączyłem transmisje danych i chciałem skorzystać ze sklepu play i pisało mi ze nie mam dostępu do internetu .Wszedłem ponownie w ustawienia w transmisje danych i tam widniał napis"rozłączono z powodu braku dostępu do usługi". I teraz nie wiem czy coś jest z telefonem nie tak czy z siecią.
Proszę o pomoc w tej sprawie.
Ostatnio zmieniony 15 paź 2013, o 16:51 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków.
Powód: połączenie wątków.
Re: Pakiet internetu
GPRS masz aktywny *101# ?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Danielos, proponuje zapoznać się z wcześniejszymi postami z tego wątku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetu
Tak mam włączony