Teraz jest 22 paź 2017, o 14:48

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja ?

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18411
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1486 razy

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post3 sty 2017, o 11:02

Mesmeroo,
Mesmeroo napisał(a):mianowicie tylko i wyłącznie do godziny 10:00 internet jest

I co następuje po godzinie 10-tej? Sesja jest zrywana? Jaki komunikat pojawia się przy ponownej próbie zalogowania? Sytuacja występuje w 3G jak i LTE?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Mesmeroo

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 28 gru 2016, o 11:31
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 4

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post3 sty 2017, o 12:05

Po godzinie około 10 nie mogę się połączyć z internetem, na telefonie wyskakuje komunikat "brak połączenia z siecią". Włączyłem sobie w ustawieniach licznik przepływu danych i nie przekracza on 1-2kb/s czyli tylko da się dzwonić i smsować. W domu natomiast internet działa bardzo dobrze i bardzo szybko, nie zależnie od pory dnia chociaż od czasu do czasu zdarzają się krótkie przerwy 10-20 minut, pomimo tego, że nadajnik lte znajduje się 200m od domu i jest ustawiony na dachu bloku ;).
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18411
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1486 razy

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post3 sty 2017, o 12:45

Mesmeroo,

prośba również o odpowiedź na to pytanie:
Joanna_Plus napisał(a):Sytuacja występuje w 3G jak i LTE?

Mesmeroo napisał(a):Po godzinie około 10 nie mogę się połączyć z internetem, na telefonie wyskakuje komunikat "brak połączenia z siecią".

Rozumiem, że po godzinie 10-tej w miejscu pracy, żadnej sesji zestawić już nie możesz, tak (żadne połączenie nie dochodzi do skutku)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Mesmeroo

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 28 gru 2016, o 11:31
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 4

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post3 sty 2017, o 13:11

Tak zarówno w 3g jak i w lte brak internetu, jak by był chociaż w 3g to bym był zadowolonym użytkownikiem, nie wymagam w całym mieście internetu lte, najczęściej wystarczy mi facebook czy sprawdzenie poczty lub notowań na giełdzie.

odp na pytanie drugie. Żadnej sesji nie mogę normalnie otworzyć, zdarza się, że od czasu do czasu - może max. 2 razy na dzień po godzinie 10 jakaś strona się załaduje na wygaszonym już smartfonie i po dłuższym czasie "myślenia i mielenia", choć i to nie zawsze. Oczywiście nie ma mowy o normalnym korzystuaniu chociaż przez chwilę, to nie jest tak, że internet raz jest raz nie ma, tylko to raczej traktować to trzeba jako przebłysk słońca w bardzo pochmurny dzień :)
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18411
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1486 razy

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post3 sty 2017, o 13:25

Mesmeroo,

prześlij mi proszę przez ten formularz:

- numer telefonu,
- dokładną lokalizację w której występuje problem,
- prośba również o podanie tej lokalizacji:
Mesmeroo napisał(a):W domu natomiast internet działa bardzo dobrze

- daty i godziny próby zestawienia wspomnianych powyżej połączeń.

Sprawę wówczas przekażę do techników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Daniel_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 860
  • Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 13:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 119 razy

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post12 sty 2017, o 12:24

Mesmeroo, otrzymaliśmy odpowiedź z działu technicznego, że po zweryfikowaniu działania pracy stacji nie stwierdzono nieprawidłowości. Jeśli jednak problem wynika z niewystarczającego poziomu sygnału to niestety nie ma planów na budowę nowego nadajnika w Twojej okolicy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

magda090

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 24 sty 2013, o 17:03
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: PNK
  • Model telefonu: nokia

brak internetu

Post12 sty 2017, o 21:25

Mam wykupiony pakiet internetowy w telefonie na kartę. Od kilku dni nie działa mi internet. Wyskakuje tylko strona plusa, z pozostałych stron mnie wyrzuca. Czym to może być spowodowane?
Ostatnio edytowano 13 sty 2017, o 10:02 przez Przemek_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesiono do odpowiedniego działu
Offline
Avatar użytkownika

Przemek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1261
  • Dołączył(a): 17 mar 2016, o 12:51
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 168 razy

Re: brak internetu

Post13 sty 2017, o 10:04

magda090, ile aktualnie jednostek zostało w pakiecie internetowym? Podaj również proszę obecne saldo i termin ważności konta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

martyna1029384756

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 21 sty 2017, o 16:43
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus na kartę
  • Model telefonu: Sony e4

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post21 sty 2017, o 16:56

GPRS aktywny, model mojego telefonu to sony E4, proszę o konfiguracje
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18411
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1486 razy

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post23 sty 2017, o 10:21

martyna1029384756,

konfiguracji możesz dokonać za pośrednictwem tej strony: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

graffik87

PlusManiak

  • Posty: 76
  • Dołączył(a): 10 wrz 2013, o 10:22
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja + Na Kartę
  • Model telefonu: LG Spirit 4G LTE

Re: Odp: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfigu

Post8 lut 2017, o 14:31

Witam. Mój tato posiada telefon w mixie taryfa mix7. Od kilku miesięcy występuje u niego problem z aktywacją jakiegokolwiek pakietu internetowego. Po wpisaniu kodu otrzymuje wiadomość że usługa niedostępna, skontaktuj się przez EBOK. Natomiast po wpisaniu *110# i wybraniu opcji pakietu, jest informacja że nie można aktywować. Konfiguracja online i manualna w ustawieniach nie pomaga. Jest jakiś sposób?

Wysyłane z mojego LG-H440n za pomocą Tapatalk 2
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18411
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1486 razy

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post8 lut 2017, o 15:06

Witaj graffik87,
graffik87 napisał(a):Od kilku miesięcy występuje u niego problem z aktywacją jakiegokolwiek pakietu internetowego. Po wpisaniu kodu otrzymuje wiadomość że usługa niedostępna

Przy użyciu jakich kodów pojawił się powyższy komunikat?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

graffik87

PlusManiak

  • Posty: 76
  • Dołączył(a): 10 wrz 2013, o 10:22
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja + Na Kartę
  • Model telefonu: LG Spirit 4G LTE

Re: Odp: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfigu

Post8 lut 2017, o 15:15

Problem się sam rozwiązał :) Tato włączał kody na internet nie dla swojej taryfy :D już jest wszystko okey

Wysyłane z mojego LG-H440n za pomocą Tapatalk 2
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18411
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1486 razy

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post8 lut 2017, o 15:31

graffik87,

dzięki za informację :-). Cieszę się, że problem został rozwiązany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Shook123

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 6 lut 2017, o 20:57
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus na kartę
  • Model telefonu: iPhone 5s

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post10 lut 2017, o 13:06

Witam mam problem z internetem ponieważ dostałem bonus 50Gb i wszystko działało dopóki nie wyłączyłem i włączyłem danych komórkowych . Internet przestał działać a nie wykorzystałem jeszcze całego pakietu
Poprzednia stronaNastępna strona

Etui Huawei P10 Lite

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości


Etui Huawei P10 Lite